32

1.4K 41 4
                                    

Aku tengok jam dah nak dekat jam 12am...aku pun ajak Nizar cepat2 balik..dah lewat malam kan.. Aku pun salam la Halim and Wan ni...Si Wan ni pulak senyum nakal kat aku...jangan dia gay sudah..mampus aku kena layan nafsu dia..😒.. Dalam 5 minit kitorang pun sampai rumah and aku cakap kat Nizar..nak tidur sekali dengan dia..yes..dia bagi.. Aku ajak dia tidur kat bilik aku...selesa sikit..hehehe.. Aku pun baring lah atas katil and aku pinjam lengan dia..disebabkan aku ngantuk sangat..tup2 aku dah tertidur...sedar2 je..aku rasa pipi aku diusap lembut..aku buka mata and the person is Nizar..cute nya dia ni..nak morning sex tak? Kata aku dalam hati...mengarut jelah kau ni Luke..😂

Aku peluk badan Nizar yang tough tu kejap pastu aku toleh tempat lain..nak cari fon...tengok dah jam 7 pagi siak! Aiyaaa...mampus aku terskip solat Subuh...Aku tanya Nizar..sempat solat tak? Dia kata sempat... Asal x ajak or kejutkan aku,kata aku.. Dia kata dah banyak kali dah kejut..still x bangun..aku hehehe je😅... Aku pun bangun lah..amik towel and nak mandi..pastu Nizar panggil aku..dia tanya,tak nak ajak Abang mandi ke? Aku jawablah..alaax payahlah..malu..hehe😀.. 2,3 kali jugak si Nizar ni tanya kat aku nak mandi sekali..akhirnya aku bagi lah dia..bukan selalu pun kan..

Selesai mandi,pakai baju simple je and seluar track..pergi dapur and mak ai masak nasi goreng..bau je dah sedap tau..belum makan lagi ni😂.. Semua dah ada kat meja makan,aku pun startlah baca doa makan.. Aku pun amiklah nasi goreng tu and aku makan dengan lahap sekali..makan punya makan last2 aku tersedak...hah mampus kau Luke..aku pun cari lah cawan nak isi air...tapi Nizar siap dah tuangkan air untuk aku..and dia tolong aku minum..hehe...baik ah Nizar...hilang sakit kat tekak aku😂,mak aku kata..harini kena hantar kitorang balik dorm awal sikit..sebab mak ada hal...Agreed!

⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Aku tengah sibuk scroll IG ni..tiba2 ada noty yang menandakan chat masuk..Owh..Whatsapp rupanya..wait..number tu aku x tau..unknown? Aku buka chat tu and aku tanya sape ni..

Hey Luke..kenal tak sape ni?
Hurm hey back..sorry,I dun even know you!
Alaaa,cer ingat balik sapa yang awak jumpa malam tu..
Sial! Siap awak2 bagai..geli aku..hurm Halim? Ke Wan?
Yes...Wan here..
Owh..Nak apa Abang Wan?
Hurm,Luke kan stay sini..boleh tak nanti temankan abang cari something kat mall PD..
Nanti tu bila ea? Saya last harini.. Nak cari apa sampai pegi mall tu?
Maybe dalam jam 12pm camtu..Adelah barang nak beli..😅
Hurm..okay..jumpa sana..kay bye..
Okay bye😘

First thing yang aku pelik ialah mcm mana dia dpt numb aku? Halim bagi ke? Uolss rasa logic tak? Second thing is perlu ke saya awak ? Macam lain je bunyi nye tu..😒 Hurm..pape jelah..yang aku tau..barang aku semua dah ada untuk balik hostel.. Aku ajak Nizar...dia kata x boleh..sebab nak study..mak aku keluar ade hal kejap..so nampaknya aku soranglah kena pergi Mall PD tu..haih...

Aku pesan kat Nizar suruh jaga rumah ni..and aku pun pergilah kat mall tu..aku pikirkan aku sampai awal..rupanya Wan da sampai dulu.. Kitorang pun berjabat tangan and Wan kata nak gi toilet dulu..aku pun angguk jelah..disebabkan baru 12pm..so x ramai orang..lengang je tau mall tu😅... Aku tunggu depan pintu tandas tu..yang kat luar..kan ada banyak kerusi tu..hah aku duk situ..Wan dah masuk dulu..pastu time aku sibuk main fon kan..Wan panggil aku..aku kata kenapa..dia ajak aku masuk dalam toilet..aku dengan lurus bendul nya pun gi ikut..time tu aku langsung x pikir apa2 tau...

To be continue...

READ,VOTE,COMMENT,THANKS
😍😀

#crush Where stories live. Discover now