8

2.8K 62 1
                                    

Jam 7 am..Aku dikejutkan dengan satu usapan lembut pada pipi aku...ternyata Nizar! Aku pon bangun dalam keadaan mamai dan bertanya kepada Nizar..."kenapa kejut pepagi buta ni"? "Lah Luke..x kan x ingat...semalam kan dah cakap...nak gi jog kat taman tu...Luke pon setuju juga kan" kata Nizar pada aku... Yea..aku ingat..aku memang nak pergi...tapi malas laa..ngantuk😂... Tapi x pe..sebab Nizar pergi..aku pon ikutkan jelah... Kesian crush aku sorang ni jog sorang2...Kan3...

Aku bangun nak amik towel and nak masuk dalam bilik air..but,aku lambat..Nizar dah mandi dulu...So aku baring balik dekat katil tu...Almost 10 minutes,barulah dia keluar...Time dia baru nak keluar dari bilik air...Maigod..Dia cuma sarung towel je kt badan dia...Fuh..tegap bhai body dia..memang baik! Aku pon termenung kejap tengok body dia.. And dia boleh pulak perasan...sumpah aku malu... "Luke,tenung apa tu?" Kata Nizar..aku hanya tersipu malu je...aku cuma cakap yang aku berangan jap...and then aku terus masuk dalam bilik air..😂 Mandi..berus2 segala apa yang patut..and bersiap... Pakai tshirt and seluar track je.. Nizar pon sama...

Dari rumah kitorang jalan kaki untuk sampai ke taman tu...X la jauh sangat..dalam 10mins camtu pon sampaila...Well..I admit it..tempat ni lawa! Tak tercemar oleh tangan2 manusia... Sampah x de..permainan kat situ pon terjaga..Senang mata memandang lah orang kata.. Dalam berjogging tu..tiba2 aku rasa ingin terkucil pulak...Aku tanya Nizar..toilet mana.. Dia kata toilet dekat situ..aku pun pergi... And aku suruh Nizar teruskan jogging dia...nanti aku follow..😅 Jumpa pon toilet..buka seluar...tiba2 batang keras pulak...damn! Yelah..pagi2 ni..sejuk..time ni la nak naik... Konfem boleh nampak ni..sebab aku pakai seluar track... Aku pon urut2 batang tu..and lama2 surut kembali..nak mel***ap x boleh pulak...tempat orang uolss.. Lepastu,aku keluar and teruskan jogging... Finally,jumpa pon crush ai..Eh wait..dia dengan sape tu? Dari jauh aku x cam sangat muka dia..Tengok dekat sikit..barulah perasan...Si Brandon gila sex ni ada pulak...patutla Nizar bukan main baik lagi borak ngn dia... Aku kalau boleh tak nak tau jumpa dia...yelah..lepas apa yg dia buat kat aku dalam toilet tu..😒 ..Nak x nak..kena jugak ke sana...Aku pon say hi kat dia..salam gitu2 jea... And dorg pon teruskan berborak..aku just diam and kalau ade soalan ditujukan pada aku..barulah aku cakap sepatah and angguk jea... Not in the mood lah today...

Aku fikir lepastu Nizar ajak balik...ternyata sangkaan aku meleset...dia boleh pulak ajak aku gi brekfest kat mamak tu..aku bukan x nak....kalau ajak aku je..aku on je..but the thing is dia ajak Brandon tu...Fuck! Hurm..xpe Luke..kejap je masa berlalu..bisik aku.. Aku order roti telur dengan milo panas..dorang makan roti canai biasa jea.. Aku duduk bersebelahan dengan Nizar...manakala Brandon duduk betul2 berhadapan menghadap aku..
Time aku makan ...aku perasan yang dia ni asyik2 pandang aku... And tangan dia slow2 raba paha aku...aku pon tepis la ...Sory,I'm not that kind of that bitch.. Lepastu baru la dia stop kacau aku...Stress aku pepagi buta ni tau...

Dah bayar semua,ceh? Nizar yang belanja kitorang...hahah thanks babe... Brandon pun nak balik..dia cakap bye kat Nizar ...and dia cakap bye sayang dekat aku..kau rasa? X menyirap darah ke? Dia pikir aku suka bersayang2 dgn dia...damn bitch...Nizar pon buat muka terkejut and pandang aku dengan Brandon..aku rasa dia pasti ada syak something ni...

Brandon pun belah camtu jea ..

READ,VOTE,COMMENT,TQ GUYS

#crush Where stories live. Discover now