26

2.1K 39 8
                                    

Yeay..minggu ni balik wajib..lepas solat Jumaat..aku dengan Halim pun bergegas ke dorm and packing semua barang..yelah..sapa je tak rindu family kan..😅 Aku dah call mak aku tadi suruh amik aku kat sekolah..tapi mak aku sampai lambat sikit..sebab ada urusan katanya..aku pun kata takpelah ..boleh je tunggu.. Aku tengok ramai students yang dah balik dengan parents dorang..yang naik bas sekolah pun ada..tapi bas tu hantar kat terminal bas jelah..huhuhu.. Aku pikir nak je balik naik bas..tapi aku tak reti and parents aku tak bagi ..diorang kata bahaya lah..beg kena ragutlah nanti..aku pun iyakan jelah ...apa yang dorang kata tu actually memang betul pun...jangan dah kena baru beringat tau guys..

Halim,Izzuan aku perasan yang dorang dah balik...cuma aku dengan beberapa orang lagi je x balil lagi.. Nizar aku tak nampak langsung sejak dari masjid tadi sampailah sekarang..dah balik agaknya..pikir aku... Aku pun mainlah fon kejap..sorry guys,fyi sekolah aku ni boleh je kalau nak bawa fon..cuma jangan main time belajar je..hehe😂... Aku main lah game kejap..pastu dah boring..scroll IG.. Mengarut jea aku tengok style budak sekarang...sibuk ber"musically"lah...post tayang dada lah..pala otak dia...bukan apa..orang Melayu..agama Islam..pakai tudung tapi atas dada..pastu pakai pakaian ketat..seluar singkat...sibuk terhegeh2 nak tayang tetek ngn bontot kat public..aku kesian tau tengok budak macam ni...nak cari publisiti murahan😪... Go hell sama pompuan macam ni ..

Pastu aku dikejutkan dengan aksi geletek oleh Nizar..sumpah terkejut aku tau..dahla dia geletek kat pinggang aku dari belakang..maunya terkencing aku dibuatnya😂... Sumpah aku cakap..aku rindu nak bergurau senda dengan Nizar..aku tengok pun kitorang x de masa sangat..yelah..aku dengan SPM..sementara dia pula dengan MUET...haihh...

➡"Nizar,balik ke harini? Dah call parents? Ke balik naik bas?"

"Dia jawab haah..fikir nak balik..tapi mak dia x dapat amik.."

➡"Alaa..jomlah tumpang saya..bukan selalu Nizar lepak rumah Luke kan? Sebab minggu lepas kan Luke tumpang rumah Nizar..kali ni apa salahnya kalau Nizar pulak tumpang rumah Luke..."

"Hurm..camtu eh? Kalau tak menyusahkan..Abang okay je..hehehe.."

➡"X menyusahkan pun..btw rindu nak bermesra2...buzy kan...😰"

"Haah Luke..Abang pun rindu jugak..nak jumpa selalu pun memang x sempat.."

Aku pun agreed..

Dalam 10 mins camtu..parents aku pun sampai...aku salam mak aku and aku perkenalkan kat mak aku..dia ni Nizar..nak tumpang rumah...mak aku pun bagi je.. Nizar pun cakap lah thanks auntie..and dia salam mak aku.. Lepas punggahkan semua luggage ke dalam kereta..kitorang pun bertolak pergi meninggalkan sekolah tercinta..😂😂😂

Macam2 mak aku dengan Nizar borakkan..dari hal family..sampailah ke hal pelajaran..aku duduk bahagian seat depan hanya diam and reply sepatah dua je kalau diajukan soalan oleh kedua2 orang tu...😁 Cara Nizar menjawab segala pertanyaan mak aku kan..amat sopan..I mean berbudi bahasa..soft spoken tau..kalau orang dengar pun boleh melting..belum lagi aku..aku melting and terus evaporate nanti..😎...hehhee...

READ,VOTE,COMMENTS,THANKS
😍

#crush Where stories live. Discover now