18🔞

3.7K 62 1
                                    

Jam 9am... Aku rasa perhimpunan dah tamat.. Maybe semua pelajar dah masuk kelas kot... Aku bangun dari katil dan pergi ke meja makan yang tak jauh dari aku.. Cikgu Hadi belikan aku bubur ayam..rasanya bukan beli kot..maybe makcik kantin tu yang buat and cikgu tu hantar kat aku... Hurm..sedap2... Dah lama tak makan bubur ayam macam ni..tiba2 aku rindu mak aku...aku rindu masakan dia..bubur ayam dia..pergh..paling sedap.. Baru kau tau Luke yang kau ni homesick😂..hehehe... Alhamdulillah,aku dapat habiskan bubur ayam tu dan secawan air mineral..

Lepas breakfast,aku pergi ke dorm aku untuk amik toiletries and mandi.. Sesudah mandi,aku pun amik beberapa buku nota untuk dibaca..baca dekat bilik rawatan lah..kat dorm x boleh..nanti kalau ada barang hilang..silap2 aku kena tuduh.. Aku bawak buku Chemistry,Account and History... Well,aku ni bukan lah top student macam orang lain..tapi result yang aku dapat setiap kali exam cukup buat family and cikgu2 aku gembira..😁 Sedang aku baca buku History,aku pun tiba2 boleh terlelap..tak taulah kenapa tiba2 mata aku ni mengantuk.. Betullah orang kata..kalau demam..semua benda nak buat x jadi...baca buku pun tertidur tau😂 ..Yeah,I agree that I 'm too tired!

Aku sedar jam 11am..and aku dapat rasakan tangan aku diikat..aku tengok sekeliling amatlah gelap..dengan pintu tertutup..maybe kunci sekali kot..tingkap pun tertutup dengan langsir2 sekali diturunkannya... Maybe angin kot..getus hati aku.. Aku cuba nak bangun..still x boleh..memang betul tangan aku kena ikat dengan kain.. Kaki aku x diikat dan aku cuba untuk meloloskan diri..aku pun tak taulah sapa buat aku macam ni..April Fool? Memang x ah..dah lepas dah pun! Bufday ai? Belum lagi... Then habistu? Aku pasrah wey..and aku terpandang kat belakang almari nurse..macam ada bayang2 orang..aku pun panggilah orang tu..suruh tolong aku..and orang tu keluar..and u know who? Cikgu Hadi!

Aku mintak tolong Cikgu Hadi..tapi tak diendahkannya.. Dia bogel depan aku..dia telanjangkan semua pakaian dia and datang dekat aku..dia bukak semua baju seluar aku..telanjang bulat lah aku kan... Aku meraung lah cakap taknak..still die buat dun know je.. So now,we are both naked! Cikgu Hadi pun naik atas katil aku..Owh,btw,katil ni besar sikit..nak kata Queen x lah..tapi kalau dua orang tidur atas katil ni muatlah yop!..

Kay sambung..Cikgu Hadi naik atas katil aku..and tepatnya atas badan aku..dia tindih kan aku..and dia pegang muka aku..diciumnya aku dengan rakus sekali dan sesekali2 dijilatnya telinga aku..lagi lah aku menggeliat kan.. Lepas dia cium mulut aku tu..dia jilat leher pulak..dia buat luvbite sikit..dia gentel puting aku and dia jilat tetek aku.. Lama lepastu..dia ludahkan batang aku..and dia lancapkan batang aku guna tangan dia..and lepastu dia kolom batang aku...penuh batang aku dalam mulut dia..dia siap nyonyot buah 2 biji aku😂 tau... Then,dia masukkan jari dia dalam lubang dubur aku..mula2 satu jari..lepastu dua...makin lama makin laju dia jolok lubang aku...mula2 sakit..lepastu bezt tau..😍

Lepas dia dah puas main bontot aku..dia buat position 69..korang tau kan?😅 Maknanye..batang dia betul2 menghadap muka aku..aku pun nak ke tak nak ke..memang kena hisap lah..hehehe..aku hisap batang besar dia...best..batang dia besar,warna pink2 gelap sikit..siap cukur..ni aku suka..sebab bersih.. Aku hisap batang besar dia and kolom skali..dia sesekali tekan kotek dia ke dalam mulut aku...dah nak termuntah aku tau! Aku nyonyot buah dia..besar😍...lepas dia da puas dengan hisapan and koloman aku.. Dia pun bersedia nak fuck aku.. Dia pakai kondom and letak lube sikit kat batang dia dengan dubur aku...

Dengan sekali tusukan..masuk semuanya dalam dubur aku...sakit lah sikitkan..😅 Dia fuck aku..mula2 perlahan..lama2 laju..makin lama makin best pulak aku rasa... Dia buat sorong tarik dia and sesekali dia sempat cium mulut aku...aku pun dengan automatik balaslah..gersang kan...😁 Dia tanggalkan ikatan pada tangan aku..and terus fuck aku lagi dengan position front fuck and bareback..(dun search kay)👿... Aku dapat rasa batang dia makin lama makin besar dalam dubur aku...lama sikit lepastu..dia pun terpancut..dia pancut kat dubur aku...aku dapat rasakan yang air mani dia banyak.. And lepas dia pancut..dia hisap batang aku..dia blowjob kan aku..and aku pegang kepala Cikgu Hadi..suruh dia hisap lagi laju..aku pun terpancut..banyak gak ah..aku pancut dalam mulut dia...and dia telan semua air mani aku..

Selesai tu..kitorang pun terlentang atas katil..penat weyh.. Yelah..macam2 position dia fuck aku..and dia ni pulak..jenis suka fuck lama2...tulah penat sikit.. Body dia pun tough..suka lah aku ramas body dia..😂Aku tanya dia..Cikgu Hadi x masuk kelas ke? Dia jawab harini tak.. Dia offday..boleh pulak eh?😂 Dalam sangka tak sangka..yang aku telah ditebuk oleh orang yang aku kenali.. Senior2 Form 6 and cikgu aku sendiri..Cikgu Hadi..

Nizar je tak lagi..Eh?😂

READ,VOTE,COMMENTS,THANKS😍
🔞

#crush Where stories live. Discover now