20

2.3K 43 0
                                    

I'm fully recover right now.. And perlu lah belajar macam biasa... Rindu nak cuti😂...kikiki.. Bangun pagi,mandi macam biasa and terus ke sekolah...

First subjek is Chemistry,which is the subject that I like the most...yelah..kan kimia ni kan ada bab ikatan ion la bagai kan..so aku suka bab ni sebab boleh la kuatkan ikatan antara aku dengan Nizar..ceh.. Macam lah aku ni ion kan? Ke molekul? Sudah Luke,stop dreaming lah😂.. Ikatan Ion ni mula2 pening..lepastu senang je..sebab yang buat confuse ialah nama kimia sesuatu sebatian or unsur tu... So far..aku okay semua...

Lepas cikgu ajar kejap..cikgu suruh kitorang buat macam mind map lah..pasal chapter ni gak... Aku dah pikir awal2 dah..nak segroup dengan Halim..tapi x dapat..sebab cikgu yang pilih sendiri..bukan kita tentukan.. Apa yang aku harap ialah aku senang buat kerja dengan orang tu eventhough x rapat sangat.. Halim dapat group dengan Faiz and Kemal..aku pulak dengan budak nerd mane entah ni..actually dia ni budak baru jugaklah..cuma dia ni pendiam..tu lah x ramai sangat kawan dia..

Aku okay je dapat group dengan dia..walaupun dia ni silento je..but he has a good looking tho! Spec dia..muka jambu dia..buat aku tertawan..gitu!😂 Aku macam nak main dengan dialah..getus hati aku.. But,he is gay ke? Aku tengok macam straight jea.. Serius auu,aku ni x dapat cam sama ada orang tu gay or straight.. Apa orang kata.."gaydar" aku still not functioning...😒... Hahaha.. Kay,back to the main topic...

Aku pun amik lah kertas mahjong yang diberikan oleh cikgu aku..and marker ... Aku dengan budak ni..Nama dia Izzuan😂.. Aku dengan Izzuan sama2 buat mind map ni.. Kadang2 time aku tengah menulis,aku curi2 pandang muka dia yang cute tu..eventhough Form5 ,still muka macam baby...hahaha😂... Cikgu bagi masa 30 mins untuk siapkan semua tu... Selesai 30 mins..semua group perlu ke depan untuk membuat pembentangan... Sumpah aku cakap,semua bising..bukan bising berebut nak buat..bising x nak buat! Aku pun sama x nak...malu kan..Tapi disebabkan Cikgu Chemistry aku ni baik and boleh go dengan kepala pelajar dia...kawan2 aku yg lain pun volunteer nak buat dulu...aku grup ke 3... Lama jugaklah nak bentang tu..lepastu siap cikgu tanya balik..terkial2 kami sekelas menjawab pertanyaan nye..😂... Selesai je semua..masing2 perlu duduk di tempat yang ditetapkan..

Cikgu Lina pun amik balik semua kertas mahjong tu..and ditulis nya sedikit komen... Sementara tu,kitorang pun berborak lah!😍 Aku teringin sangat nak borak dengan Izzuan ni... Borak biasa je tau..bukan chat sex...😘

I : Izzuan,nanti rehat lepak dengan aku jom..
Izz : Okay Luke,boleh..no hal..tapi kejap je tau...lepastu nak gi library..
I : Okay.. Aku faham..

Yes..boleh pun lepak dengan dia..bolehlah aku perangkap dia!

Tu jelah aku chat dengan dia..nak sembang banyak2..nanti dia kata aku mulut kepoh pulak...manelah tau kan..mulut lain..hati lain...

READ,VOTE,COMMENTS,THANKS
😍😁

#crush Where stories live. Discover now