12

2.4K 68 5
                                    

Jam 5 pagi aku pun bangun..selepas dikejutkan oleh alarm..✌ Kawan2 aku ada yang baru bangun..dan ada juga masih tidur.. Biasalah..budak2 asrama pasti berebut bilik air..terutama waktu pagi.. Kalau lambat mandi..lambat lah kau ke sekolah.. Kalau awal..baguslah.. Aku pun amiklah segala toiletries aku and segera pergi ke toilet.. And you know siapa yang aku jumpa? Si mf Brandon tu! Dia pakai tuala je.. Nampaklah body sasa dia tu..aku pun terpana lah.. Melayang pikiran aku kejap.. Aku pun terus tak hiraukan dia and bergegas masuk ke dalam bilik air.. Tapi,dia ternyata lebih pantas dari aku..dia pegang tangan aku and halang aku dari masuk ke dalam toilet.. "Cepat2 pahal Luke"? Kata Brandon.. Aku pun jawablah.."Nak mandi cepatlah..nanti sampai sekolah lambat".. Dia suruh aku rilex.. Aku nak menjerit tau..tapi bukannya ada orang dengar pun kan..sebab ramai yang masih tidur..

Aku minta dia lepaskan tangan aku..and dia lepaskan.. Lepastu dia tolak aku ke dinding and peluk aku.. Dia cium bibir aku dan pipiku.. Aku meronta tetapi dia lagi tough dari aku..so sia2 jelah aku meronta.. Dia cium segala muka aku..and tangan dia masuk ke dalam seluar aku..dia meramas batang aku..and lama2 macamtu..batang aku pun naik.. Dia still dengan kissing nya lagi..dia lancapkan batang aku..makin lama makin laju..sesekali dia ludahkan dekat batang aku.biar licin.. Nak cari lube tak de pulak.. Aku pun menahan geli..and pada masa yang sama..aku mendesah dan mengerang keenakan.. Bila2 masa ja aku boleh pancut.. Dia lancapkan lagi batang aku..and finally aku pun terpancut..betul2 aku pancutkan air mani aku pada muka dia.. Brandon buka mulut dia and hisap segala air mani aku.. Dalam 7 das x silap..see? Banyak kan? Patutlah si Brandon tu suka.. Dia hisap batang aku dan minum air mani aku..x setitis pun dilepaskannya.. Lepastu,dia hisap ball aku..atau dalam BMnye kerandut..macam tu kot ejaannya😝..mengerang aku menahan kesedapan..siap aku tolak muka dia makin rapat ke batang aku..

And now,he's turn.. Dia suruh aku hisap batang dia..and lancapkan sekali.. Aku mula2 taknak..tapi dia dah paksa..aku pun kenalah.. Aku tanggalkan tuala dia..Pang! Terpacul keluar batang dia yang berwarna cerah,besar dan panjang.. Dalam 7 inch siak.. Aku pun mulalah hisap batang dia..aku basahkan batang dia..and sesekali aku ramas sekali ball dia..biar dia mendesah sikit.. Sesekali aku menghisap batang dia..aku pandang sekali muka dia.. Berkerut2.. Best lah tu! Memang x muat lah nak masukkan batang dia dalam mulut aku.. Dia pun tak kisah.. Aku basahkan lagi batang dia..and aku dapat rasa batang dia makin mengembang,menguncup dalam mulut aku..tu menandakan dia dah nak terpancut.. Aku lancap guna tangan aku and tiba2 dia cakap dia dah nak pancut.. "Argh" kata Brandon..and banyak sial air mani dia...betul2 dia pancut air mani dia kat muka aku..penuh muka aku.. Dia pun jilat muka aku sebab air mani dia kena muka aku.. And aku merasa geli tatkala dia menjilat segenap wajah ku.. Lepastu dia amik tuala..dia lapkan muka aku.. Tiba2 aku merasa yang aku disayangi oleh Brandon..😀

Selesai sudah aktiviti pagi tu😂..aku dan Brandon pun pergi mandi..bilik asing2 okay...kalau sekali..mampus nak pancut lagi si Brandon ni.. Pakai baju uniform,bawa segala barang and menuju ke dewan perhimpunan.. Aktiviti perhimpunan berlangsung macam biasa..dengan segala report yang diutarakan oleh cikgu2 dan juga crush aku😍 ..Nizar..fyi..Dia kan Ketua Pelajar..So..wajiblah dia bagi sedikit kata2 di perhimpunan.. Sesekali dia berkata2..mata dia pandang aku..aku pun skodeng jelah dia.. Boleh kan.. Lagi pun kitorang dah officially "COUPLE".. Yes bitch!

READ,VOTE,COMMENT,THANKS😁

#crush Where stories live. Discover now