Hari Jumaat..hari paling best bagi aku..Penghulu segala hari dan balik awal..Jam 12 uolss... Loceng berbunyi menandakan pelajar boleh pulang ke rumah..outsider lah...utk aku...para penginap hostel masuk la ke hostel masing2 dan mandi..utk menunaikan Solat Jumaat...
Aku mandi lambat harini sebab aku jumpa Cikgu Rashid kerana aku x faham satturn chapter yg diajarnya..Hampir setengah jam..barulah habis..aku pon salam tangan Cikgu and pulang ke hostel.. Sewaktu aku masuk ke hostel..suasana lengang gila! Yelah..da 1:20 pm..semua da berasak2 ke masjid..Sekolah ni kalau nak ke masjid kena gerak awal sbb lokasi masjid yang jauh sikit... So tinggal aku dgn beberapa pelajar jela yg ketinggalan... Okayla..ada teman gak..x la aku sesorang..
Semasa aku buka baju dalam bilik aku,aku rasa mcm diperhati oleh seseorang.. Aku toleh semua tempat tgk x de sesapa pon..Perasaan je kot..getus aku ..lepas aku tanggalkan semua pakaian sekolah..aku bertuala jea.. Masuk dlm bilik air and mandi.. And aku mcm dgr bunyi pergerakan seseorang dlm bilik mandi ni jugak..maybe pelajar lain kot...aku biarkan jelah.. Berus gigi..sabun badan..sabun zakar aku ni jap..besar..😊 lap badan...okay..done..
Semasa aku nak keluar.. Aku dipeluk oleh seseorang dari belakang...rupanya si Brandon ni..aku pon ckp nak apa..Sebab die ni kan Senior..so aku kene hormat la.. Die x kata apa2 tau ..senyap je sambil mata dia tatap body aku yg boleh tahan tough ni huh.. Dia ckp dia nak rasa aku..aku pon tanyelah lagi skali..die jwb yg sama...time aku nk lari..mmg x sempat dah..dia dah kunci pintu toilet ..and aku berdua je.. Dia peluk aku dari belakang dan dia tanggalkan tuala aku..terserlah segala aset aku..tapi aku pakai boxer okay.. Si Brandon ni pon tanggalkan tank top dia..tough gak lengan dia.. Dia buka seluar dia and boxer dia.. Besar bak hang zakar dia..putih pulak tu ...Fuh..x da bulu langsung kt zakar dia...Pembersih jugak dia ni... Yelah..kan ade saturn Chinese yang uncut..tapi Brandon ni cut tau.. Aku terliur jap... Dgn pantas dia pgg tangan aku dan dia cium mulut aku dgn rakus.. Sedaya upaya aku cuba mengelak dari dia..tapi x dapat..body dia lagi tough dari aku...ofcos lah dia lagi kuat dari aku...Aku pon terpaksa layan nafsu nya...sampai x cukup nafas aku tau..dia cium mulut aku.. Dia main lidah aku sambil tangan dia ramas zakar aku..zakar aku makin menegang..sama juga dgn zakar dia..lepas dia cium mulut aku..dia gentel puting aku sampai aku buat bunyi gersang...ah ah ah Brandon.. Mmg nice lah Brandon ni... Lpstu sampai la ke zakar aku..dia hisap batang aku yang tegang ni...dia nyonyot 2 buah aku...ah..terseksa aku menahan kenikmatan ni..batang aku da basah...keluar air mazi aku..lepastu Brandon suruh aku hisap batang dia..nak x nak aku kene ikutkan jugak... Aku pon hisaplah..besar siak batang dia..jarang tau Chinese batang besar😳...aku hisap..aku nyonyot buah dia sampai dia stim...lepastu dia pegang muka aku and dia laga lagakn dgn batang dia..tersedak aku dibuatnya..aku pon hisap lagi batang dia...makin lama makin laju aku hisap...sampai kan dia klimaks...dia pancut dalam mulut aku...ah ah ah...dalam 7 das air mani dlm mulut aku telan...Best gak...
Lepastu dia main dekat lubang aku..dia tepuk2 punggung aku..dia rimming bhai..tertonggeng tonggeng aku menahan kesedapan.. Dia jilat lubang aku sampai kan lidah dia masuk dalam tau... Aku pon terangsang dan tekan muka dia kedalam punggung aku...sesekali dia masukkan jari dia kedalam lubang aku...mendesah aku kenikmatan...Ah ah..Brandon...fuck me...kata aku kepadanya... Brandon pon apa lagi..dia buka kondom..dia masukkan kondom...and sapu lube sikit..supaya x kasar..biar licin jea...lagi pon aku first time kan..of cos la ketat gila...
Dia pon tebuk aku...perlahan2 akhirnya masuk kesemuanya dlm lubang aku...aku mengerang..kesakitan dan kesedapan.. Die fuck aku..mula2 perlahan..lama2 laju..aku pon gersang lah.. Aku dapat rasa batang dia makin lama makin besar dalam lubang aku..lepas lama dia mendayung lubang aku..akhirnya dia terpancut jugak..dia pancut dalam lubang aku...aku dapat rasa kan kepanasan air mani nya...konfem banyak... Lepastu memandangkan aku x pancut lagi..aku tahan tau..😳 aku suruh Brandon blowjob batang aku...lepastu aku pgg kepala dia suruh dia hisap lagi laju...pancut lah aku..aku pancut dkt muka Brandon..sumpah best! Dlm 6 das air mani aku kena tepat pada muka dia... Ah ah ah..aku menahan kenikmatan... Kuat jugak Brandon ni.. 2 kali pancut..aku sekali je😊..
Lepas settle benda terkutuk tu..dia cakap kt aku..Dia sayang aku ..lepastu aku reply..kalau kau sayang aku Brandon..kau x kn fuck aku tau..sumpah sakit...lepastu Brandon ckp first time mmg sakit..lama2 dah x...Sedap adalah..aku pon iyakan je.. Lepastu time aku berjalan nak bersihkan badan..ak perasan ada tompokon darah...aku takut dan terkejut siak...Brandon ckp first time mmg camtu.. Darah tu pon sekejap je keluar...aku pon ckp okay... Tulah...rasa nak jalan sakit gak eh..lepas kena tebuk dgn Brandon ni...batang besar..hihihi... Melepas Solat Jumaat aku... Nafsu2..
Hilang teruna aku..VOTE AND READ YE GUYS..TQ
➡
YOU ARE READING
#crush
Romance[COMPLETE] Luke is just a random teenage boy yang berumur 17 tahun yang baru berpindah ke sekolah baru.. Disitu,dia mengalami "culture shock" di mana tiadanya batas2 pergaulan sesama lelaki mahupun perempuan.. Dan,disitu juga,dia telah digoda oleh...