7

2.9K 74 1
                                    

Kejap je malam uolss... As usual we had a family dinner..and after that watching some movies... Bukan la kt cinema sana..dekat rumah Nizar je ni🙋... U know what..Nizar buka cerita hantu... Aku ni minat mmg minat..tapi in the same time pon aku ni penakut gak...Dah la cita Saw...manela aku x terkucil😂...siak ah pakwe aku ni...eh pakwe? Hahah..not yet uolss...berdrama sat..😂.. Sebelum movie tu start..aku gi dapur jap...Aku amik air berkarbonat and makanan ringan sikit..yelah ..untuk santapan movie... And then tiba2.."Luke,cepat2...dah nak start ni" kata Nizar...aku pon dgn gelabahnya amik apa yg patut dan aku x perasan yg Nizar di hadapan aku...and you know what? Aku terlanggar dia...habis jatuh makanan and minuman tu..but the best moment is dia peluk aku... Aku apa lagi..malu x terkata...aku cepat2 bangun dari atas badan dia and kemas semua tu..Nizar pon tersedar😂 and dia tlong aku.. And after that..kitorang tgkla movie tu mcm biasa...

Korang tau kan cite Saw tu betapa ngerinya killer dia kan? Ee..geli kan? Huh..seram pulak tu...time scene tu..aku pon tengoklaa...tiba2 aku takut sgt aku terpeluk bahu Nizar..Aku x kisah dah malu waktu tu..janji aku dah tak takut dgn killer nokharom tu..😂 Dalam masa yang sama..aku tgk Nizar..muka dia pon dah macam lain..maybe dia fikir aku nak pikat dia kot? Ish...udah2 la Luke..stop dreaming plis... Lepas scene tu dah habis barulah aku lepas kan lengan dia...Erm..wangi bau dia😅...tulah..lama jugak tau aku peluk bahu dia.. Time aku lepaskan bahu dia..Nizar ckp kt aku.. "Wah Luke,sedap pinjam bahu abang?" Aku pon serba salah...and cakap.."Sorry Nizar,saya x berniat pon..cuma takut kalini x dpt tahan..tulah main pinjam je😂"  Malu aku doh...

Fyi,Aku x biasa panggil Nizar ni abang...takut dia fikir lain pulak...Tapi dia gelarkan dirinya Abang.. So aku gelarkan diri aku saya... Nak ckp aku..nanti dia fikir aku x de manners pulak..human right? So,hangpa paham ke idok ni?😅

Sedang aku tengok cita tu..aku perasan Nizar masih segar melayani movie fevret nya..aku pulak..dah banyak kali menguap menahan ngantuk ni😂.. Kay..kitorang duduk atas sofa..yang dua seat punya..so kalau aku terlelap..kepala aku terlentok sikit dkt Nizar punya bahu..So aku rasa dah banyak kali dah telentok kt bahunya..dia pulak x endahkan..lagi la aku baring je kat bahu dia...diam2 je aku dah tertido...time aku tido..aku macam rasa ade orang usap lembut rambut aku..and aku diamkan je...yelah aku tengah tido..manelah nak rasa sangat kan..😂

Sedar2 je...dah kat atas katil..aku tido mengiring..and aku macam rasa aku dalam dakapan Nizar ni...aku pusing belakang ..tengok dia peluk aku...Dia pon masih tido lagi..nak alihkan tangan dia dari badan aku..nanti terjaga pulak..takut kacau tidur dia..so,aku biarkan jelah..bukan selalu kan kena peluk dengan crush aii..😂 Aku pon sambung tidur balik memandangkan baru jam 5 pagi..Orang Azan Subuh pon lama lagi..so I take a nap for a moment..
Makin lama,aku rasa makin kuat Nizar ni peluk aku..mimpi ape lah dia ni...kata aku..

Aku pon terjaga sekali lagi..sebab dengar azan berkumandang..aku pusing belakang dengan berhati2..and aku tengok muka Nizar yang sedang lena dibuai mimpi...Erm..cutenya kau Nizar..😍 Aku pegang pipi dia..main rambut dia..and dia mcm tersedar je..cepat2 aku lepaskan tangan aku dari muka dia and terus kejutkan dia utk Solat Subuh...😅 Lepas kitorang solat...baring balik atas katil..ngantuk punya pasal..terlelap kejap..

READ,VOTE,COMMENT GUYS..TQ

#crush Where stories live. Discover now