25🔞

2.5K 47 17
                                    

Sekejap je masa berlalu kan...pejam celik kejap je dah hari Khamis.. Keesokannya Jumaat..x shabar nak balik rumah.. Dah hampir 3 hari Cikgu Bibah aku selaku cikgu BM x masuk kelas mengajar..kitorang langsung tak tahu kenapa dia tak masuk kelas..cikgu lain pun tetap tak beritahu... Aku tanya Nizar pun dia kata tak tahu.. Aku pening dan at the same time aku rindu tau..rindu Cikgu Bibah ajar kitorang..dahlah dia ni jenis sempoi..sporting...and yang paling aku suka kat dia ni..dia pemurah dengan semua orang..Takdelah..haritu dia pergi Australia..melawat anak dia kat sana..anak dia pandai tau! And time dah balik Malaysia..dia siap bagi pelajar yang dia ajar coklat Maltesers..sumpah aku cakap..satu box dia bagi..nak kata box besar x lah😂..size medium camtu.. Sedap auu...

Tiba2 aku teringat..aku nak pergunakan seseorang untuk mengorek rahsia kemana menghilangnya Cikgu Bibah...Ceh..macam dalam cita Detective Conan pulak...sampai ke rahsia gitu..😂😂😂.. Nak tau sape yang jadi mangsa aku? Of cos si bitch Cikgu Hadi! Dengan masa yang ada..aku pun pergilah ke bilik guru untuk cari dia..but takde..aku pun tak tau dia gi mana..toilet ke? surau ke? ke bilik sukan? Aku rasa dia kat situ.. Aku pun pergi ke bilik sukan..tengok dari luar..pintu x dimanggakan..aku rasa dia kat dalam kot..tapi tengok..ada dua pasang kasut..satu tu aku rasa Cikgu Hadi punya..lagi satu tu aku tak tau pulak..😅 Aku cuba menghendap dari luar..tak nampak sesapa pun..aku ketuk 2,3 kali jugak lah...still x berjawab..aku pun dengan berhati2 buka kasut sekolahku and masuk ke dalam bilik sukan..tengok sekeliling macam takde sesapa pon..

Aku pun jalanlah sikit demi sikit..tiba2 terdengar bunyi yang ganjil..bunyi orang mendesah tau..macam tengah buat sex tu! Aku cepat2 bersembunyi takut ada orang nampak aku..and at the same time aku cuba mencari dari mana datangnya arah bunyi tersebut...bilik sukan ni besar so kalau orang nak buat projek pun selamat..😅 lepastu..aku nampak macam ada sepasang kaki dekat hujung rak bola sepak tu...bergerak2 pulak tu...aku dah pikir lain.. Aku pun pergi ke arah tu dengan perlahan-lahan dan aku terkejut melihat dua pasang tubuh yang sedang melakukan adegan sex..aku menyedari mereka..tapi dorang tak sedar akan kehadiran aku..Aku nampak Cikgu Hadi dengan Cikgu Redzuan sedang melakukan sex..

Cikgu Redzuan baring terlentang atas tikar di lantai..and Cikgu Hadi jadi top..dia fuck Cikgu Redzuan dari belakang and sambil dia peluk..sambil fuck...aku pun tiba2 gersang... Aku tengok dorang berdua tu telanjang bulat..dahlah cikgu2 tu body tough..muka hensem..aku pun nak join..getus aku dalam hati ..😂 aku lihat aksi sorong tarik and tujahan Hadi makin lama makin laju sampai mengeluarkan bunyi pap×3..
Cikgu Redzuan mengeluh kesakitan and dalam masa sama enjoy difuck..

Aku pun secara automatiknya😒 bukak baju aku..aku tanggalkan seluruh pakaian aku..and aku sarungkan kondom kat batang aku..aku datang dari arah belakang Hadi...and aku terus peluk Hadi dari belakang and terus fuck bontot Cikgu Hadi...terkejut beruk dorang😂... Hehhehe..dorang pun teruskan aktiviti tu.. Cikgu Hadi fuck Redzuan..aku fuck Hadi..apa orang kata..Threesome kan?😅... Lama jugaklah aku fuck bontot Cikgu Hadi...Nak fuck Cikgu Redzuan..tapi next time lah..sebab aku belum kenal dia sangat...😒... Lama sikit camtu..kitorang pun dah nak pancut..Cikgu Redzuan pancut atas body Hadi..Hadi pulak pancut kat muka Redzuan..aku tengok muka Cikgu Redzuan penuh dengan air mani Cikgu Hadi..suka ah tu dia..😂sementara aku pulak..pancut dalam mulut Hadi..ditelannya air mani aku oleh Cikgu Hadi..pastu aku bagi dia face fuck sikit... Letih kitorang bertiga tau...memang best dapat fuck bontot Hadi ni..but at the next time aku nak try Cikgu Redzuan pulak...hope dapatlah...hehehe....

Lepas settle semua benda tu..Cikgu Redzuan cepat2 tinggalkan kitorang..katanya ada kelas...ye lah tu..padahal dah puas..hahaha😇👿.. Aku pun terpikir nak tanya kat Hadi pasal Cikgu Bibah...Cikgu Hadi kata Cikgu Bibah ada kat hospital..kena tahan wad..demam panas katanya..patutlah aku tak jumpa dia langsung...Pastu aku cakap thanks and aku cium mulut Cikgu Hadi kejap..pastu aku minta izin and terus blah..😂

READ,VOTE,COMMENTS,THANKS
😍😁

#crush Where stories live. Discover now