Seli smo u auto i krenuli. Pustio je neku muziku u automobilu da smo svi zapevali. A pogodite ko je bio najglasniji, tako je ja. Nismo ništa pričali međusobno. Misi je sedela na suvozačevo mesto a Monika i ja pozadi. Malo sam bila ljubomorna.
Ne nisam se zaljubila u njega, samo me malo privlači, još mi se sviđa Danijel, zašto i dalje osećam neki nagon ljubomore?
„Stigli smo.“ rekao je Kris kad je ugasio muziku i auto.
Svi smo izašli iz njega i krenuli ka diskoteci. Čuvar na ulazu nam je tražio lične karte. Pokazali smo ih. Koliko sam mogla da primetim svi imamo 17 godina.
„Izvolite.“ rekao je čuvar kad nam je vratio lične karte.
Svi smo krenuli niz slabo osvetljeni hodnik. Što smo dalje išli sve se više čula muzika. Kris je rekao da će biti uživo muzika a takođe će biti i DJ.
Kada smo stigli do zagušljive prostorije nisam videla nikoga poznatog, pa naravno, tek sam došla ovde. Muzika je bila toliko glasna da sopstvene misli nisam čula.
„Hajde da nađemo neki slobodan sto.“ Monika mi se razdrala na uvo.
„Hajde. Reci i ovima.“ i ja sam njoj toliko glasno rekla da je odskočila i uhvatila se za uvo.
Zatim je rekla i ovima i po njihovim klimanjima glava videla sam da su se složili. Našli smo prvi slobodan sto koji je bio blizu bine.
„E odo nam po piće.“
Kris se nagnuo na sto da bi ga sve čule, sve smo klimnule glavama.
U tom trenutku krenula je neka balada i neki dečko mi je prišao.
„Da li mogu da te zamolim za ples?“ pitao me je.
Pogledala sam u Moniku i Misi one su mi uputile 'što da ne' pogled.
„Da.“ samo sam kratko i jasno odgovorila i stavila svoju ruku u njegovu već ispruzenu tako da me je vodio do mesta gde ćemo plesati.
Stavila sam mu moju desnu ruku na njegovo rame, a levu sam stavila u njegovu desnu ruku. On je njegovu levu stavio oko mog struka i zaplesali smo.„Ja sam Džo.“ rekao je i gledao je u mene.
Pošto je muzika bila slabija mogla sam ga čuti a mogla sam i lepo da ga vidim. Bio je malo višlji od mene. Imao je plavu kosu i plave oci. Nosio je crnu majcu, farmerice i crne starke.
„Kay.“ rekla sam brzo ne skidajući pogled sa njega.
„Samo Kay?“ rekao mi je i dalje me gledajući.
„Zapravo Kaily, a tebi samo Džo?“
Izgledalo je kao neko takmičenje ko ce pre da pomeri pogled.
„Ne, Džordž.“
„Inače ja i ne umem da plešem baš najbolje, a koliko vidim tebi dobro ide.“
Ipak sam pomerila prva pogled na šta se on nasmejao, kao da je pobedio u ovom takozvanom takmičenju.
„Ja se bavim plesom od kad znam za sebe.“
„Balet?“ ponovo sam ga pogledala a on izgleda kao i da nije skidao pogled sa mene.
„Ne. Hip hop ali svako mora da zna da pleše.“
„Očigledno ja ne znam.“
Samo smo ćutali neko vreme dok on nije progovorio.
„Uskoro će da se završi pesma, pa da li mogu da pređem kod vas za sto?“
„Naravno, sigurna sam da neće i drugima smetati.“
Tako smo nastavili da plesemo u tišini dok se pesma nije završila.
YOU ARE READING
Tajna medaljona: Peti element//UREĐUJE SE//
FantasyNakon sto odlazi kod svoje drugarice shvatice da vise nista nije isto. Saznaje istinu o tome ko je ili sta je ona. Ili su njeni prijatelji i ona tako mislili? #2 (05.09.2017) #2 (15.09.2017) #1 (06.10.2017)👑❤✌ Zapoceto:14.08.2017. Završeno:08.10.20...