7. part

573 51 0
                                    

„Ljudi jel sam ja to uradila?“ rekla sam nakon što sam ustala sa zemlje.

„Šta?“ svi su pitali.

„Ovo.“

Okrenula sam se prema lutki koja je stajala iza mene na nekih 5 metara. Ispružila sam ruke i lutka je odjednom eksplodirala.

„Da ja sam to uradila.“

Svi su bili šokirani.

„Šta je ovo danas samo neke eksplozije.“ reče Kris kroz smeh.

„Nije ništa smešno. Uspela je da otkrije sve sposobnosti a još nije oslobodila sve svoje moći .“ rekla je Monika.

„A mozda i jesam oslobodila moći samo još uvek ne znam. Koliko puta si pokušala i sve sam za dlaku izmicala, možda me je malo zakačilo. Džo je i sam rekao da treba samo malo da osetiš element na koži. Možda me i jesi malo zakacila.“
 
Ispružila sam ruke i zamislila da mi voda izlazi iz ruku kao iz fontane. Što se i desilo.

„Ha, uspela sam, rekla sam ti.“ rekla sam sva ponosna.

„Ljudi mislim da svi zaslužujemo neki odmor. Idemo svi sad u kafic na neko piće. Nećemo valjda da zbog čuvara zaboravimo na normalan život? rekao je Kris.

„U pravu si.“ rekla je Monika „Idemo odmah.“
 
Ja sam pogledala u moju majcu koja je imala ogromnu rupu i male rupice po sebi koje su otkrivale moj stomak.

Monika je videla da nisam baš za grad.
„Ili malo kasnije.“

Kod Monike kuci
 
Sa nama je i Misi bila. Zajedno smo se spremale za grad kao i onog dana kad sam saznala da sam peti element. Činilo se kao da sam znala oduvek a ne saznala pre dva dana. Sve sam moći otkrila i zbog toga mi je bilo drago. Sutra ću jos da vežbam moju novostečenu sposobnost.

Obukla sam moj kratak šorc i belu  usku majcu sa nekim natpisom. Obula sam bele starke. Kosa mi je bila pustena.

Monika je obukla kratke plave pantalone i upasala usku košuljicu bele boje i obula bele sandale. Pustila je kosu i ispravila je.
 
Misi je obukla crnu lepršavu suknjicu i belu košuljicu koju je upasala i obula crne sandale. Vezala je kosu u rep.

Kafić je bio blizu Monikine kuće tako da nismo išle kolima. U kaficu momci su nas već čekali. Već su zauzeli jedan sto i naručili sebi po piće, alkoholno naravno.

Sele smo sa njima. Danijel je obukao crnu majcu i pocepane farmerice. Kris belu kosulju i farmerice. A Džo belu majcu sa nekom slikom i farmerice.
 
Pitali su nas šta ćemo da popijemo. Malo je falilo da kazem votku. Setila sam se i pogledala sam u Moniku koja mi je uputila 'ni slučajno pogled'. I rekla coca-colu. Kris je pozvao konobara i naručio.

Pošto se nismo poznavali kako treba svako je pričao o svojoj prošlosti i o sebi.
 
Imali smo različite teme za razgovor. Neke od njih su bile šta volimo, naše najveće blamove i ostalo pa smo se slatko ismejali.

U jednom trenutku sam osetila neki udar veoma snažne energije da sam se mahinalno uhvatila za glavu. Osetila sam nečije prisustvo.

„Jesi li dobro.“ pitala me je Monika pošto je primetila da trljam čelo.

„Da, jeste. Samo me je zabolela glava.“

Nisam sigurna zašto joj nisam rekla. Verovatno nije ništa bitno.
 
Samo me je čudno pogledala.

Zaboravila sam da ona može da oseti kako se sad ja osećam. Nadam se da nije nista primetila.
 
U tom trenutku na vrata je ušao neki čovek i odmah pogledao u naš sto.

Pogledali smo se međusobno.

„Da li svi mislimo isto?“ pitao je Danijel.

„Da to je Čuvar.“ rekla je Misi.

„Ne izgleda mi ni na jednog Čuvara sa kojim smo se do sada sukobili.“ rekla sam.

„Sigurno je Čuvar srednjeg ili višeg nivoa. Ni oni kao i mi ne smemo da otkrivamo moći u javnosti.“ rekao je Džo.

„Ljudi budite svi na oprezu.“ rekao je Kris.

„Ne mogu da nam daju sat vremena u našem životu da se odmorimo od njih.“ rekla sam ljutito. Svakog trenutka sam planirala da ispružim ruku i da nestane sa lica zemlje.
 
Čuvar je uzeo sto u uglu prostorije koji direktno gleda na nas. Konobar je već prišao do njega.

„Ljudi, imam plan.“ rekla je Misi.
 
Svi smo se primakli da je saslušamo.

"Mogu da zamrznem ceo kafić, uključujući i njega, a zatim Džo može da ga napadne vatrom.“

„Suviše je rizično. Konobar je već stigao do njega. Biće sad ga ima sad ga nema. “ rekao je Džo „Ali možemo da ga namamimo napolje.“
 
Sad smo već svi gledali u Džoa. Stvarno je bio pametan. Najviše je znao od svih nas.

„Misi ti zamrzni sve. Uključujući i njega. Zatim ćemo svi pobeći napolje.
Onda ćes da napraviš svoju dvojnicu koja će da ga dovede do nas u šumu, gde ćemo da napravimo zasedu.“ zavrsio je.

„Ja sam za.“ rekla sam kao iz stopa.
 
Svi su se složili. Uradili smo sve kao što smo se dogovorili. Misi je zamrzla celu prostoriju i napravila svog dvojnika, koji je imao ulogu da odledi prostoriju i dovede Čuvara do nas.

Stigli smo u šumu.

„Zamislite facu onog Čuvara kad shvati da nas nema.“ rekao je Kris kroz smeh.
 
Svi smo se nasmejali.

„Dobro. Uskoro treba da stigne naš čuvar. Sakrijte se iza drveta.“ rekao je Džo „Ne iza jednog, svako neka izabere svoje drvo.“ rekao je kada je video da smo se svi sakrili iza jednog.

Svi smo se razbežali. Nakon toga došla je Misina dvojnica, a sa njom i naš čuvar.

„Gde su ti drugari?“ pitao je grubim glasom koji tera da se naježis i uplašiš. Glasom punim samopouzdanja.

„Otišli su.“ rekla je Misina dvojnica.

„Ostavili su te samu?“

„Mogu da te pobedim sama. Ne treba mi njihova pomoć.“

„Hahahah, devojčice.“

To je rekao i napao je munjama. Svi smo se iznenadili. Misina dvojnica nije uspela da poleti kako bi izbegla munje, samo je eksplodirala sa vriskom i ostavila za sobom belu maglu.

Čuvar se nasmešio i kada se okrenuo da ode, Džo ga je pogodio vatrenom kuglom. Odleteo je 2 metra ispred sebe, pošto ga je pogodio u leđa.

Mislili smo da će da bude barem malo povređen, međutim, nije imao ni ogrebotinu.

„Znao sam da ćete me napasti.“

„Zašto si se onda okrenuo?“ pitao ga je Džo.

„Morao sam da vas isteram iz vaših sklonista?“
 
Džo je nastavio da ga gađa vatrenim kuglama ali kao da nisu na njega uticale.

Nakon nekoliko trenutaka izašli smo Kris, Danijel, Monika, Misi i ja. Bio je opkoljen. Napravili smo krug oko njega. Na njegovom licu videlo se da je bio malo zabrinut.

Napali smo ga svi u isto vreme. Misi ga je napala nevidljivim šiljcima vazduha, zatim su usledili Monikini šiljci od leda, Krisovi siljci od zemlje i vatreni šiljci od Džoa. Ja sam ga napala ekspozijom pošto nisam znala da napravim šiljke. Danijela nije bilo. 

„Gde je Danijel?“ pitala sam.

************************************
Evo i sedmog dela. Vote, com ako vam se svidja. Slika gore je Kris

J❤
 

Tajna medaljona: Peti element//UREĐUJE SE//Where stories live. Discover now