„Ovde je.“ rekao je ozbiljno dok je gledao u jednom pravcu.
Svi smo se okrenuli ka njemu. Osetila sam nenormalan strah, pogotovo kada sam videla da u rukama drži onesvešćenu Miu.
„Mia.“ rekla sam uspaničeno dok se Monika mrštila.
„Šta si joj uradio?“ pitao je Danijel.
„ Da li je moguće da si me čuo kada sam dolazio? Pa nema veze, iako sam želeo da vas namamim.“ njegov glas je drhtao, ali mislim da nije strah bio u pitanju.
„Odgovori na pitanje.“ bio je besan.
„Izgleda da se nagutala previše dima. Prvi plamen je nastao na mestu gde je ona bila, naravno to je bilo namenjeno vama.“ olizao je svoje usne.
„Platićeš zato što si je povredio.“ rekao je Kris.
On se samo nasmejao i bacio je
na zemlju. Tako da je jako udarila o pod. U jednom trenutku sam je videla kako leži onesvešćena dok je u drugom nije bilo. Džo je uspeo svojom brzinom da je vrati kod nas. Bilo mi je sada mnogo lakše. Kris joj je prišao i izlečio joj opekotine od vatre.Čuvar je bacio vatrenu loptu na nas. Izgleda da je Čuvar prvog nivoa, sreća.
Ispružila sam ruke u nadi da ugasim vodom plamen ali to se nije desilo. Plamen je bio veoma jak. Svakog trenutka sam iščekivala da me plamena lopta udari. Međutim, ispred mene se stvorio plavi štit. Kris me je zaštitio.„Bila bi šteta da ti se pocepa tako lepa haljina.“ rekao je kroz smeh dok se odvojio od Mie.
Kako može sada da se zeza? Ali svakako hvala mu.
Nasmejala sam se.
„Vatrena lopta.“ rekao je Džo dok se ogroman plamen kretao ka Čuvaru.
Nije ništa radio, izgleda kao da je dopustio da ga njegov napad pogodi.
„Hvala.“ rekao je i vratio Džou istom merom.
Pokušala sam da napravim eksploziju ali sa pravom vatrom je to bilo nemoguće. Izgleda da nije Čuvar prvog nivoa. Ali ako je to prava vatra, kako Čuvar može da ima moći Elemenata?
Džo je uspeo da izbegne taj napad za nekoliko centimetara. Toliko je bio brz da nisam uspela da ga ispratim očima. Ipak je njegova samoodbrana brzina. Čuvar je napravio iznerviranu facu ali ju je ubrzo uklonio.
„Vatrena plazma.“ gotovo providne lopte su se nalazile iznad njega, istog trenutka nas je i napao.
Misi je uspela da parališe te lopte kod smo se mi pomerili tako da kada su ponovo počele da se kreću promašile su nas.
„Bravo Misi.“ rekla sam.
„Pokušaću da napravim eksploziju unutar njega.“ rekao je Danijel i skoncentrisao se.
Međutim, nije imalo nikakvog uticaja na njega. Izgledalo je kao da ju je upio baš kao i Džoov napad.
Samo se zlokobno nasmejao. A zatim se eksplozija stvorila tačno ispred Danijela odbacujući ga na stranu. Kris je brzo požurio da mu pomogne.
„Sve što ima veze sa vatrom, pa čak i eksplozija nemaju nikakav uticaj na njega.“ rekla sam uplašeno i besno.
„Izgleda da je tako.“ Džo je rekao kroz zube.
„Izgleda da je on savršen protivnik za mene.“ rekla je Monika „ Vodeni laseri.“
Tada je desetine vodenih lasera napalo neprijatelja probijajući se kroz njegovu kožu i telo.
Strava.
Misi se tada pomoću levitacije podigla oko dva metra od zemlje. Zamahujući rukama kao krilima.
YOU ARE READING
Tajna medaljona: Peti element//UREĐUJE SE//
FantasyNakon sto odlazi kod svoje drugarice shvatice da vise nista nije isto. Saznaje istinu o tome ko je ili sta je ona. Ili su njeni prijatelji i ona tako mislili? #2 (05.09.2017) #2 (15.09.2017) #1 (06.10.2017)👑❤✌ Zapoceto:14.08.2017. Završeno:08.10.20...