"Gde je Danijel?"-pitala sam
Međutim, niko me nije čuo. Čuvar je bio skoro poražen ali još uvek se držao.
Tada se okrenuo ka nama i iz njegovih ruku su izašle pet munje koje su nas pogodile i napravile nam opekotine. Kris se prvi iscelio i prišao nama što je brže mogao.
„Mislili ste da gomila dece kao vi može da pobedi mene. Mene?“
Počeo je da se dere. Svi smo bili na izmaku snaga. Odjednom je počeo da gori u plamenu. Nismo znali šta se dešava. Iza njega je bio Danijel. Imao je ispružene ruke.
„Da“ rece Danijel
Tada je krenuo ka nama.„Gde si bio?“ pitala sam
„Ovde sam bio sve vreme.“ gledao me je sa čuđenjem.
„Ne, nisi.“
„Da, jesam.“
„Ne, nisi, kao da si postao nevidljiv.“
„Da, jesam. Čekaj, nevidljiv? “
„Žao mi je što vam prekidam svađu, ali..." rekao je Kris i pokazao prstom na mesto gde je bio Čuvar.
„Hahahahha. Sad ste me jos više razbesneli.“ reklo je neko čudovište.
„Nije valjda to onaj Čuvar od malopre?“ pitala je Monika.
„Izgleda da jeste. I izgleda baš ljut.“ rekla je Misi.
„Ali nemoguće pobedili smo ga. Izgoreo je u plamenu.“ rekla je Monika.
„To je čuvar višeg nivoa, oni imaju dva lica. Tačnije, moraju dva puta da se pobede. Izgleda da kad smo ga pobedili oslobodili smo njegovu jaču stranu.“ rekao je Džo „Kako sam mogao to da zaboravim? Ali mislim da nije to kod svakog čuvara višeg nivoa. Jednostavno nismo imali sreće.“
Da i ja se pitam kako si mogao da zaboraviš.
Njegova crvena koža sa nekim crnim ožiljcima i crne prazne oči ucinili su svoje. Svi smo se uplašili.
„Ljudi moram da vam kažem da izgleda baš ljuto. A i oseća se tako.“ rekla je Monika.
Kada je to rekla pogodila ju je munja da je odletela unazad nekoliko metara i udarila u drvo. Onesvestila se. Kris je otišao kod nje da je isceli. Međutim, nije se osvestila narednih nekoliko minuta. Za to vreme mi smo ga napadali.
„Šta se desilo?“ pitala je.
„Onesvestila si se.“ rekao je Kris.
„Zašto?“
Nije joj nista rekao samo je pokazao prstom ka Čuvaru. On joj je mahnuo. Znam i ja sam se čudila.
Na njenom licu nije bilo straha. Ispruzila je ruku i iz nje se stvorio mlaz vode koji je poleteo ka njemu.
Čuvar je prekrstio ruke u iks i stavio ih ispred sebe kako bi se zaštitio a jedna noga mu je bila iza druge kako ne bi odleteo unazad.
I nakon naših uzaludnih pokušaja da ga uništimo nismo uspeli ni da ga okrznemo.
„Možda nismo dovoljno jaki za njega.“ rekla sam „Uspeo je da blokira sve naše pojedinačne napade. Čekaj, sve naše pojedinačne napade. Brzo uhvatimo se svi za ruke.“ rekla sam sva ushićena.
Oni nisu mogli da ustanu.
„Brzo. Do sada je uspeo sve naše pojedinačne napade da izbegne ali ako ga svi napadnemo zajedno? Morate da prikupite dovoljno snage. Moramo da ga uništimo.“
„To možda i ima smisla.“ rekao je Džo.
Prvi je uspeo da ustane. Zatim su i oni. Uhvatili smo se za ruke tako da smo napravili polu krug. Ja i Džo smo bili na kraju. Svi smo se skoncentrisali i iz sebe izvukli poslednje atome snage. Podigli smo se bar pola metra od zemlje i tako ostali. Oko nas se formirao nevidljivi štit koji je njegove munje odbijao od nas, koje su letele na sve strane. Osetila sam neku prazninu iznutra.Otvorila sam oči, bile su skroz bele, međutim, mogla sam sve jasno da vidim. Videla sam da su i njihove oči bile bele.
Džo i ja smo ispružili ruke i napali smo ga nekim plavim laserom koji je izlazio iz naših ruku. Čuvar nije znao šta ga je snašlo.Nedugo zatim, Čuvar je eksplodirao uz crveni prasak. Kada smo pustili ruke svi smo pali na zemlju nepomični.
************************************
Evo novog dela.
Vote, com, puno mi znaci.
Slika gore je Misi.J❤
YOU ARE READING
Tajna medaljona: Peti element//UREĐUJE SE//
FantasyNakon sto odlazi kod svoje drugarice shvatice da vise nista nije isto. Saznaje istinu o tome ko je ili sta je ona. Ili su njeni prijatelji i ona tako mislili? #2 (05.09.2017) #2 (15.09.2017) #1 (06.10.2017)👑❤✌ Zapoceto:14.08.2017. Završeno:08.10.20...