4. part

724 58 1
                                    

Krenula je da me uhvati za ruku, međutim, izmakla sam je.

„Ne neću kući ovde ćete da mi objasnite sve.“ htela sam da izgledam ljuto ali nisam uspela jer sam se uplašila. Nemam pojma šta se dešava i to je ono što ne najviše plaši.

„I meni.“ rekao je Danijel. Njemu izgleda sve ovo zanimljivo i kao da uživa u svemu ovome. Kad bude on osetio šta sam i ja, videću da li mu je zanimljivo.

„Dobro.“ rekla je Monika i pogledala je u sve „Ali, ne znam odakle da počnem.“

„A šta misliš da počneš ispočetka.“ rekla sam i sela na fontanu. Primetna arogancija se osetila u mom glasu.

„Dobro, ovako. Mi smo elementi prirode. Ja sam voda, Misi je vazduh, Kris je zemlja a Džo je vatra...“ zastala je malo što sam ja iskoristila da postavim pitanje.

„Kakve to veze ima sa nama?„ pokazala sam rukom na mene i Danijela. Snažan osećaj me je držao od kako sam izgubila tlo i vratila se. Ali opet nisam nekako verovala u sve ovo. Šta ako se šale sa mnom.

„Postoje 4 osnovna elementa prirode voda, vatra, vazduh, zemlja i postoji peti element, zapravo dva peta elementa, jedan momak i devojka, tj. ti i Danijel. Vi možete da vladate sa dva elementa. Ti Kay elementima vode i vazduha, dok Danijel vlada vatrom i zemljom.“

Pogledala sam je i počela da se smejem ali kad sam videla da me gledaju ozbiljnim facama prestala sam. I ona je nastavila. Nije valjda da govore istinu, nikada nisam videla Moniku ovoliko ozbiljnu.

„Takođe, pored toga što vladamo elementima imamo jos neke sposobnosti. To su sposobnosti za napad, samoodbranu i iz lične koristi. Tebi smo otkrili da možeš da se teleportuješ, međutim, za sad samo dve sekunde. Naravno ti ćes moći time da upravljaš kad malo bolje savladaš moći.“

„Znači to mi je moć samoodbrane. Šta ti imaš?“ slušala sam je sa puno pažnje.

„Nisam sigurna da je samoodbrana, možda je i lična korist. Vreme će pokazati, otkrićeš ti jos moći.“ samo sam klimnula glavom, ovo polako počinje da me uzbuđuje „Od mene neke stvari se odbijaju kao bumerang to mi predstavljena i napad i odbranu, a što se tiče lične koristi mogu da osetim kako se neko oseća u određenom trenutku.“ odgovorila je na moje pitanje.

„Onda možeš da osetiš da sam sada jako uplašena.“ rekla sam malo promuklim glasom.

„To što ti osećaš nije uplašenost zbog ovoga što ti sada pričam. Nekako si više uplašena zbog mojih sposobnosti. Plašiš se da ću možda otkriti da li lažeš ili tajiš nešto. Plašiš se zbog toga da li sam shvatila nekada da si me prevarila ili slagala.“

„Jel ti to umeš da čitaš misli?“ osećala sam se malo uvređeno, ali sve je pogodila.

„Ne.“ nasmejala se „ Ovo je potpuna empatija. Mogu da pročitam svaki otkucaj tvog srca. Naravno ovo ne mogu da koristim stalno, samo na određeno vreme. Ali nemoj da brineš, ovladala sam empatijom i nikada je nisam koristila na tebi, sve do sada.“ istog trenutka sam osetila kao neko olakšanje, ova sposobnost može da naruši moju privatnost.

„A vi ostali?“ pitala sam.

„Ja mogu da zaustavim neki predmet koji se kreće na razdaljini od 100 metara, to mi je napad. Samoodbrana mogu da budem u isto vreme na dva mesta a licna korist mogu da levitiram 2 metra uvis.“ rekla je Misi. Wow njene sposobnosti mi se sviđaju.

„Ja pomeram stvari umom.“ rekao je Džo.

„To ti je napad.“ prekinuo ga je Danijel.

„Da. Samoodbrana mi je brzina a llicna korist zaustavljanje vremena.“ nastavio je.

Pogledala sam u Krisa.

„Ja sam ti veoma opasan, mogu da ti uđem u um i izazovem najveće strahove, za samoodbranu imam štit a licna korist su isceliteljske moći. Opasan sam, a?“ nasmejao se.

„Nikad se sa tobom ne bih kačila.“ nasmejala sam se. Sada mi je već nekako lakše.

„A ja, šta imam ja?“ pitao je Danijel.

„To moramo da otkrijemo.“ rekla je Misi.

„Osim sto postoje četiri osnovna i dva peta elementa, postoji i Avatar, onaj ko upravlja svim elementima. On je najjači ali on ne može na primer, vodom da upravlja toliko dobro kao Monika, ili vatrom kao ja ili zemljom kao Kris ili vazduhom kao Misi.“ rekao je Džo.

„A mi možemo?“ pitala sam „Pošto možemo sa dva elementa.“

„Pa ni vi ne možete toliko puno kao mi ali možete više od Avatara.“ rekao je.

„Okej, to je puno informacija za mene. Kakve to ima veze sa medaljonima? Jel je u njima sva naša moć?“ rekla sam masirajući glavu.

„Naravno da ne. Oni služe da pronađemo jedni druge. Tako smo se ja Monika i Misi pronašli, tako je tebe Monika pronašla i Džo nas, tako si ti pronašla Danijela.“ gledali smo se međusobno „Međutim...“ nastavio je „...Avatara ne možemo pronaći na takav način, on nema nasleđeni medaljon koji ga otkriva.“

Pogledala sam u svoj medaljon. Sada možda i shvatam zašto je na kutiji pisalo kada budem spremna.

„Prosle generacije elemenata nisu uspevali da pronađu Avatara. Bilo je njih šestoro, a ne sedam zato i nisu uspeli da pobede naše neprijatelje.“ rekla je Misi.

„Neprijatelje?“ rekla sam uplašeno.

„O tome ćemo neki drugi put, bolje da sad idemo kući. Sutra ćemo da vam oslobodimo moći i pomoći ćemo vam da usavršite svoje moći a i mi još da poboljšamo naše.“ rekla je Monika.

Svi su se složili. Iskreno i meni je bio potreban odmor, upravo si saznao da si peti element i da imaš moć da se teleportuješ wow.

Razmenili smo brojeve telefona i otišli svi svojim kućama. Nisam znala da Džo živi dve ulice od naše tako da nas je on ispratio do kuće. Kris je ispratio Misi, a Danijel je otišao svojim kolima.

Tajna medaljona: Peti element//UREĐUJE SE//Where stories live. Discover now