Karşısındaki kişi "Se.... selam. :)" diye hafif bir tebessüm ederken Songül kim olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bu yüzden hiç bir şey dememişti.
Songül bir şey demeyince karşısındaki kişi konuşmaya devam etti. "Güney ben. Sen de Songül olmalısın." diyerek tokalaşmak için elini uzattı.
Songül şaşırmıştı. "E.. evet." diye kekeleyerek Güney'in uzattığı eli tutup tokalaştı. "Çok önceden tanışıyoruz ama yine de memnun oldum."
Güney:"Ben de. :) Şey... babanla konuştum da artık burada oturacağını söyledi."
Songül:"Evet."
Güney:"Hoşgeldin o zaman. :) Bir şeye ihtiyacın olursa biliyorsun hemen alt kattayım."
Songül:"Çok sağol.. :)"
Güney:"Yapılacak bir şey varsa..."
Songül:"Yok sağol ben yavaş yavaş yerleştirmeye çalışıyorum."
Güney:"Tamam o zaman."
Songül:"Ya şey kusura bakma daldım ben. Kapıda kaldık gel istersen. Ev biraz dağınık ama."
Güney:"Sağol ya başka zaman. İşten geldim çok yorgunum."
Songül:"Tamam sen bilirsin... iyi geceler."
Güney:"Sana da."
Güney evine giderken Songül'ün ne kadar değiştiğini düşünüyordu. Bi kıvırcık saçları bir de boncuk boncuk olan gözleri hiç değişmemişti.
Songül:"Oha ya Güney bu muymuş?" diye kendi kendine konuşurken telefondan Hande'nin sesini duydu.
Hande:"Ne oluyor ordaa!! Aloo!!"
Songül:"Sen daha kapatmadın mı kızım?"
Hande:"Yoo sizi dinledim. :) Güney miydi gelen?"
Songül:"Evet."
Hande:"Ee anlatsana tam duyamadım."
Songül:"Ne anlatıyım tanışmaya gelmiş işte."
Hande:"Neyse yüzyüzeyken ifadeni alırım senin. Uyuyacağım şimdi kapatıyorum."
Songül:"İyi geceler."
Hande:"Sana da. :)"
*****
Sabah Hande Songül'e sürpriz yapmak için simit alıp evine gitmeye karar verdi.Songül'den daha önce adresi aldığı için evi bulması zor olmamıştı. Fakat alt kat mı üst kat mı olduğunu bilmiyordu.
Hande:"Off hangi katta oturduğunu sormayı akıl etmedim tabi. Ne yapsam ki? Şimdi arasam sürpriz bozulur. En iyisi alt katın kapısını çalıyım." diye kendi kendie konuşarak alt katın kapısını çaldı.
Kapıyı açan olmamıştı.
Hande:"Uykucu ya!" diyerek üst üste zile bastı.
Güney kapının sesine uyanmıştı. Susmak bilmeyen kapıya bakmak için yatağından kalkıp ayaklarını sürükleye sürükleye odadan çıktı.
Hande karşısında Songül'ü beklerken saçları dağınık ve gözleri şişmiş Güney'i görünce şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET (SonGün)
Fanfictionİki çocukluk arkadaşı yıllar sonra birbirine komşu olursa ve kız adama emanetse neler olur?