Bölüm 32

380 39 39
                                    

1 hafta sonra

Güney ve Songül büyük bir hızla düğün hazırlıklarına başlamıştı. Şimdiden birçok şeyi halletmişlerdi. Hatta üç gün sonra için nikah günü bile almışlardı.

Bugün kahvaltıya hepsi Eylül'ün evine gidecekti. Meral de artık Eylül'le birlikte yaşıyordu.

Meral neşeyle kapıyı açtı. "Hoşgeldiniz."

Songül:"Hoşbulduk. :)"

Meral:"Nerede kaldınız? Herkes geldi sizi bekliyoruz."

Güney:"Size sıcacık ekmek aldık."

Meral:"Ayy bayılırım." diye Güney'in elindeki ekmek poşetini kaptı.

Hep birlikte kahvaltıya geçmişlerdi.

Eylül:"Ee nasıl gidiyor evlilik hazırlıkları? :)"

Eylül:"Ee nasıl gidiyor evlilik hazırlıkları? :)"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Songül:"Çok yoğun valla."

Güney:"Ama çoğunu hallettik."

Serkan:"Ev işini ne yaptınız?"

Güney:"Benim ev var ya orada kalırız. Eşyaları değiştiririz Songül isterse." diyerek Songül'e döndü.

Songül:"Olur kalırız da üst kat ne olacak?"

Hande:"Aslında benim bi fikrim var ama bilmiyorum kabul eder misiniz."

Songül:"Ne?"

Hande:"Üst kattaki evle alt kattaki evin arasına bir merdiven yaptırın. Alın size kocaman ev."

Tolga:"Mantıklı aslında."

Güney:"Bilmem olabilir."

Songül:"Ya o ev bana o kızı hatırlatıyor ama."

Meral:"Ne olacak canım. Evi bir güzel boyarız. Yepyeni eşyalar da alınca bambaşka bir ev olur."

Eylül:"Meral haklı ama sen bilirsin yine de. İçin rahat etmeyecekse boşver."

Songül:"Bilmiyorum ki."

Güney:"Neyse boşver o zaman. Benim ev yeter bize. Hem ev küçük olursa seni daha çok görürüm. :)"

Hepsi gülmeye başladı.

Kahvaltıdan sonra Songül ve Güney evlerine yeni eşyalar bakmak için çıkmıştı.

Songül:"Ya aslında yeni eşya almaya gerek yok Güney. Eşyaların zaten iyi."

Güney:"Olsun. Senin beğenmeni istiyorum ben. Hem artık bi çift kişilik yatak alsak fena olmaz. ;)"

Songül utanmıştı. "Güneey!"

Güney:"Ne yapayım kızım. Artık kanepede yatmak yerine karıma sarılıp uyumayı istiyorum ben."

EMANET (SonGün)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin