Songül şaşkınlıkla karşısındaki kıza bakarken Güney elinde kahve fincanlarıyla geldi.
Güney:"S... Songül."
Songül'ün gözünden iki damla yaş süzüldü."Arayıp açmayınca senin için endişenmiştim. Müsait değilmişsin meğer."
Güney:"Telefonum odada sessizdeydi... duymamışım. Gel konuşalım."
Songül:"Gerek yok ben rahatsız etmeyim sizi." diye arkasını dönmüştü ki gördüğü rüya aklına geldi. Şu an ne kadar kızgın olsa da ona bir şey olacağını düşünmek canını yakıyordu.
Güney:"Songül..."
Songül birden bire arkasını dönüp Güney'e doğru koştu ve ona sımsıkı sarıldı. Güney Songül'ün kokusunu içine çekip rahat bir nefes alırken Songül hıçkırarak ağlıyordu.
Songül:"Sana bir şey olursa yaşayamam ben Güney."
Güney:"Aşkım ağlama ne olur. Bak iyiyim ben."
Songül Güney'den ayrılıp Eda'ya döndü.
Songül:"Eda değil mi bu?"
Güney şaşırmıştı. "Sen nereden biliyorsun?"
Songül:"Rüyamda gördüm."
Güney:"Nasıl yani?"
Songül:"Anlatacağım ama önce sen burada ne olduğunu anlatsan."
Eda:"Ben Güney'e düğün davetiyemi getirip aramızdaki kırgınlığı bitirmek için gelmiştim."
Songül:"Düğün davetiyemi derken?"
Güney gülümseyerek elini Songül'ün omzuna attı. "Eda bir ay sonra evleniyormuş aşkım."
Eda:"Şey ben bi lavaboya gitsem?"
Güney:"Soldan ikinci kapı..."
Eda:"Tamam." diyerek yanlarından ayrıldı.
Songül Güney'e döndü. "Nasıl oluyor bu?"
Güney:"Ne nasıl oluyor?"
Songül:"Bir zamanlar birbirinize aşıktınız. O seni terketti ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi düğününe çağırıyor."
Güney:"Haklısın aslında. Ama pişman olmuş demek ki. Gelip düğününe çağırınca ben de uzatmak istemedim o yüzden. Hem onu bırak da sen bana şu rüya olayını anlat bakayım."
Songül rüyasını anlatırken yine gözleri dolmuştu. Güney Songül'e sımsıkı sarılıp saçlarına bir öpücük kondurdu.
Songül:"Sana bir şey olursa yaşayamam ben."
Güney:"Seni bırakıp bir yere gitmem ben."
Eda:"O kadar emin olma bence!"
Eda'nın sesiyle o tarafa döndüklerinde karşılarında silahla dikilen Eda'yı gördüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET (SonGün)
Fanfictionİki çocukluk arkadaşı yıllar sonra birbirine komşu olursa ve kız adama emanetse neler olur?