Arkadaşlar ben çok yoğun olmama rağmen sıksık yb atmaya çalışıyorum. Ama vote sayıları neden bu kadar düştü? Böyle devam ederse yakında final yapacağım. 😕
*****
Songül çok bunalıp odadan çıktı. Kapının sesini duyan Güney de Songül'le konuşma umuduyla odadan çıktı ve Songül'ün peşinden bahçeye gitti.Güney:"Sen de mi uyuyamadın?"
Songül:"Biraz hava almak istedim."
Güney:"Yani yeni kiracıyı düşünmekten uykun kaçmadı."
Songül:"Ne alakası var? Niye düşüneyim ki onu?"
Güney:"Niye olacak kızım. Komşunu elinden alacak."
Songül:"Alsın. Sana da değişiklik olur işte. Bıkmazsın belki ondan."
Güney:"Off yine mi aynı konu Songül? Söyledim ya senden bıkmadım ben. Bak başkasıyla komşu olmak istemiyorum ne olur dön tekrar."
Songül sessiz kalmayı tercih etmişti.
Güney üzerindeki hırkayı çıkarıp Songül'ün omzuna attı. "Komşumu hasta edeceksin. :)"
Songül bir şey diyemeden telefonu çalmıştı.
Songül:"Allah Allah Eylül niye bu saatte beni arıyor ki?" diyerek endişeyle telefonu açtı. "Eylül..."
Eylül:"Songül... rahatsız ediyorum bu saatte ama önemli bir şey olmasa aramazdım."
Songül:"Ne oldu Eylül? Kötü bir şey mi oldu yoksa?!"
Eylül:"Hande..." deyip ağlamaya başladı.
Songül:"Ya söylesene ne oldu Hande'ye?!"
Telefonu Tolga almıştı.
Tolga:"Alo Songül sakin ol."
Songül:"Tolga anlatsana ne oldu?"
Tolga:"Hande birden bayıldı hastaneye getirdik..."
Songül:"Neyi varmış?" dedi ağlamaklı bir şekilde.
Tolga:"Bir şey söylemediler. Tahlil sonuçlarına göre yarın belli olacak."
Songül:"Şimdi nasıl peki?"
Tolga:"Göstermiyorlar biz de bilmiyoruz. Ama sen endişelenme. Ben haber veririm sana."
Songül:"Olmaz öyle şey kardeşimin yanında olmam lazım. Hemen bilet alıp ilk uçakla geliyorum ben."
Tolga:"Tamam sen bilirsin."
Songül:"Tolga bi gelişme olursa bana haber ver olur mu?"
Tolga:"Tamam merak etme."
Songül telefonu kapattığında ağlıyordu. En çok da kardeşine uzak olmak onu üzmüştü.
Güney:"Songül... ne olmuş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET (SonGün)
Fanfictionİki çocukluk arkadaşı yıllar sonra birbirine komşu olursa ve kız adama emanetse neler olur?