(Önceki bölümdeki gibi, medya bölüm ile uyumlu diyemeyeceğim -ben bu şarkılarla, sesi kısık bir şekilde yazıyorum, bir deneyin belki size de uyumlu gelebilir- fakat kesinlikle dinlemeniz gereken bir şarkı! okurlarımı seviyorum ve size şarkı önermek yakın arkadaşıma şarkı önermekle aynı hissi uyandırıyor içimde, bir göz atın, pişman olmayacaksınız.)
Yoongi, elinde o günün dosyalarıyla ve dün akşam yaptığı otopsinin raporuyla, Namjoon'un da orada olduğunu düşündüğü laboratuar görevlilerinin dinlenme odasına ilerliyordu şimdi. Namjoon'u gördüğünde, elindeki raporu salladı ona gel dercesine. Namjoon yanına ulaştığında raporu ona verip geri dönmek istiyordu hızla. Burayı sevmiyordu çünkü. Fakat Namjoon, onu durdurdu.
"Bay Min?" Yoongi istemeyerek karşısındakine döndü.
"Bay Park bugün geldi mi?"
"Ne yapacaksın Jimin'i?" dedi sesinin sinirli çıkmasına engel olamadan. O adama soyadıyla hitap edilmesi sinirlerini bozuyordu, ona saygı duymuyordu.
"İncelememi istediği birkaç rapor vardı da. Sonuçlar çıktı." Namjoon sesindeki özgüveni yitirmişti bu sert çıkıştan sonra.
"İyi. Ver bana, bunu ona götürüyorum zaten." Yoongi elindeki zarfı havaya kaldırmıştı bunu söylerken.
"Bizzat kendisine vermemi söylemişti, Bay Min." dedi Namjoon tereddütle.
"Kimle konuştuğunun farkındasın, değil mi? Ben bu şirkette Jimin'den daha uzun süredir çalışıyorum, bana güvenmemen söz konusu olamaz." iyice sinirleri bozulmuştu Yoongi'nin. Önce patronu, şimdi de basit bir laboratuar görevlisi. Yıllardır çalıştığı yerde ismine edilen itibarın bu denli az olduğunu görmek, bu güne kadar yaptığı her şeyin boşa oldu düşüncesine kapılmasını sağlıyordu onun.
Namjoon pes etti. Hiçbir şey söylemeden geldiği yönün tersine doğru yürüdü ve ışıkları kapalı laboratuara girdi. Çok geçmeden elinde ucu yapıştırılmış bir zarf ile geri döndü. Yoongi bunu fark ettiğinde sinirden titrediğini hissetti.
İlk defa böyle bir muameleye şahit oluyordu. Bu, stajyerlere onları ilgilendirmeyen şeylere burunlarını sokmasınlar diye kullanılan bir yöntemdi çünkü. Namjoon, ne hakla Yoongi'ye bunu yapardı?
Daha da önemlisi, Park Jimin'in gözden sakındığını anladığı bu sonuçlar neyin sonuçları olabilirdi?
Hiçbir şey söylemeden zarfı aldı Yoongi. Üst kata çıktı, Park Jimin'in odasının önünden transit geçip kendi odasına girdi tereddüt etmeden. Alt çekmeceden boş bir zarf çıkarttı.
Ve kapalı zarfı açtı.
Gözleri hızla metinde dolanırken, daha ilginç bir şey beklediği kesindi. Yine de onu kıskanmıştı.
Katilin olay yerinde bıraktığı silahın sonuçlarıydı. Parmak izleri, Kim Taehyung denen bir adama aitti. Ayrıca silahın üzerinde adamın baş harflerinin kazılı olduğu bir resim vardı arka sayfada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Morgue × vmin ✓
Fanfic[angst] Seri katil Kim Taehyung ve morg çalışanı Park Jimin'in hikayesi. ©fiorejade 13.08.2017 - 19.04.2018