3.rész

850 40 0
                                    

|Július 19.|

Reggel amikor felkeltem a szemem nagyon fájt. Bementem a fürdőbe. Az egész fejem tiszta piros volt. Bekapcsoltam a telefonom. 37 nem fogadott hívás 22 sms érkezett és ez mimd Mátétól. Meg se néztem. Szeretem Mátét meg minden de már így is a sírás kerülgetett. Így hát felöltöztem, sminkeltem majd mentem le a reggelizni mert Beni írt hogy ők már lementek.

-Jó reggelt!-mondták.
-Jobbat.-mondtam majd leülltem.
-Sajnálom Lizi! De nyugi mi itt vagyunk neked.-fogta meg a kezemet Polla.
-Köszi hogy ennyit segítetek.
-Ez természetes.-mosolygott Beni. Megettük a reggeliket majd idultuk a városba. De mielött elindultunk volna felhívtam Mátét. Nem vette fel. Szuper. Egy jó 10 perc múlva a dóm térre érkeztünk. Barni és Boldzer is csatlakozott hozzánk meg Ábel. Volt ingyen WiFi 😍. Benivel kitaláltuk hogy csinálunk egy musical.ly csatornát. Mindketten letöltöttük majd csináltunk egyet. Kb. 5-ször csináltuk újra de jó lett. Shawn Mendes Stitches című számára csináltunk. Pár Powa már fel iratkozott. Nagyon sokat baromkodtunk. Például Boldzer azt hitte egy valakire hogy az egyik haverja közben pedig egy 40 körüli férfi volt. Az Árkádba vettük az irányt ahol a KFC-ben megkajáltunk majd rohantunk vissza a szállásra. A csomagokat a kocsikba tettük és mentünk a Playt helyszínére.

-Na szóval most értünk ide a Playt helyszínére. Örülsz neki mr. Lizi?-vlogolt Beni
-Nagyoon-nevettem.
-No de nézzétek milyen hosszú sor vár rám!-majd a kamárát megfordította és felvette a hosszú sort. A többijek elfoglalták a helyüket én pedig Beával és Fannival elmentünk egy külön helysegbe.

|1 óra múlva|

Csörög a telefonom. Máté az.

📞
-Sziaa.
-Hali-mondtam.
-Figyu minden rendben tegnap nem vetted fel a telefont?
-Szerinted miért nem vettem fel?-mondtam és kimentem egy csöndesebb folyosóra.
-Figyu todom hogy most utálsz de pró..-nem tudta befejezni mert kózbe szóltam.
-Én nem utállak de lesokkol ez az egész.
-Megértelek de próbálj megnyugodni!
-Szerinted meg tudok nyugodni? Ha? Mert ha ezt gondolod nagyon tévedsz!-már szinte ordítottam.
-Lizi!
-Most mennem kell késöbb beszélünk!-letettem. Hazudtam egyszerűen nem akarok vele beszélni.

-Minden rendben?-jött oda Boldzer.
-Aha. Csak Máté volt az.
-Gondoltam.-alig hogy kimondtam megölelltem.
-Már végeztél?
-Nem csak kijöttem szünetre. Többiek?
-Arra.-mutattam egy ajtóra majd elindultunk felé. A lányok zenét halgattak de nem akármilyet. Desiingertől a Pandát hallgatták. Imádjuk. Fél óra múlva Boldzert vissza kísértem majd oda mentem Benihez.

-Nem akarsz szünetre jönni?
-Még nem majd késöbb.
-Jó tetudod.-majd elmentem. Amikor beléptem a szobába csönd volt senki nem volt bent. Arra a döntésre jutottam hogy nyomok egy kis zenét. Mátéval irogattam egy kicsit hogy miujsag meg ilyenek. Amikor a Rolex ment hirtelen kinyilt az ajtó. Beni volt az.

-I just wanna Rolly Rolly Rolly whit a dab of rach.-énekelte Beni. A számot végig énekeltük. Majd beszélgettünk.
-Eddig milyen a dedikálás?
-Fáraztó.
-Megnézhetem az ajándékaid.
-Én kaptam nem te.-nevetett.
-Kérlek!
-Tessék-nyomott a kezembe egy nagy szatyrot. Kivettem az első rajzot amin Susu volt lerajzolva. Nagyon jól nézett ki. Majd a kezembe akadt egy kép amin Benivel ketten voltunk rajta. Az a fotó volt lerajzolva ahol Beni nyakába vagyok. Egy könny csep esett rá a papírra. Nagyon örülök hogy itt van nekem Beni nem tom mi lett volna este ha ő nincs ott. Ő egy igazi BFF akire mindíg lehet számítani. Majd tovább néztem az ajándékokat. Sok-sok rajz pár jutalom falat Susunak. Öröm volt nézni hogy a Powák mennyi időt fektetnek ebbe bele. Majd Beni törte meg a csendet.

-Nézd találtam egy tök jó számot musical.ly-re jó lenne nem?- Halott Pénz Otthon imádom úgyhogy nem volt kérdés hogy tetszik-e.
-Tökéletes!-mondtam majd megmutattam Beninek az elképzelésem majd elkezdtük csinálni. Mit ne mondjak elég jó lett. Posztoltuk majd Beni ment vissza dedikálni. Egy jó 20 perc múlva Fanniék jöttek be.

-Láttam Beni volt nálad.-monta Fanni.
-És?-kérdeztem.
-Szerintem össze illetek.-momdta Fanii. Na jó ez komolyan eddig senki nem mondta ezt.
-Fanni ne hülyéskedj már.-momdta Bea. Igen támogatom. Annak idején Bea mutatott be Máténak amit nagyon köszönök neki.
-Hát igen. Én Mátét szeretem Beni csak egy barát.
-Az lehet de ha Máté kimegy Canadába nem várod meg gondolom. Lehet vissza se jönk.-mondta Fanni.
-Van benne valami.-Bea szolalt meg.
-Nem tudom mi lesz. De nem akarok most erről beszélni. Egy óra múlva GerY nyitott be.
-Végeee!-ordította-gyertek a kocsik nem mennek magától.-össze szedtük a cuccunkat és mentük a parkolóba. Mindenkitől elbúcsúztam csak Beni maradt hátra. A nyakába ugrottam.
-Hiányozni fogsz hülyém!-mondtam.
-Nekem is.Autó pályán tala?
-Ahha.-másztam ki a karjai közül. Majd bemásztam a kocsiba és indultam. Egy ideig szorosan Beni mögött jöttem majd megelőztem. Majd csörgött a telefonom kihangosítottam.

📞

-Ugye tudod hogy utol érlek.-szólt a telefonba Beni.
-Csak hiszed.-mondtam és jobban rágapostam a gázra. Benivel párszor megelőztük egymást majd elváltak utjaink.

Másfél óra múlva hazaértem. Letusoltam majd Mátéval vidó chateltem. Úgy hiányzik. Mi lessz velem amikor kiköltöznek. Úristen belese merek gondolni.

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Where stories live. Discover now