9.rész

538 28 2
                                    


|16:22|

15 perce várok Benire hogy ide érjen a hotelhez. Utálom ha késik. 10 perc múlva ide ért. Végree!
-Hát hol jártál báránykám?-öleltem meg.
-Csak dugóba keveredtem.
-Aha na gyere!-majd megfogtud a kis böröndjeink és mentünk a recepcióra. Hamar megkaptuk a kártyákat. Majd nagynehezen megtaláltuk a liftet és mentünk a 6.-ra. Amióta Pécsen francia ágyat kaptunk az óta azt kérünk. Jól megvagyunk szóval nincs gond. Telózgattunk aztán kitaláltuk vagyis csak én hogy menjünk el vásárolni.Benit úgy kellett rá venni. Nagyon sok boltba bementünk. Vettem 2 farmer 4 pulcsit 1 cipőt és 7 teló tokot. Hát igen jól bevásároltam.

|21:33|

Most értünk vissza a szálásra. Beni kitalálta hogy menjünk le a hősök terére.10 perces séta után megérkeztünk. Gyönyörű volt. Benivel egy ideig elnéztünk. Majd meutatta hogy az egyik szobor tetejét leszarta egy madár. Nagyon érdekes xd. Na mimdegy majd egymás szemébe néztünk. Kb. 4 cm volt közöttünk. Beni átkarolta a derekamat. Én ledig átkaroltam a nyakát. Ebben a percben jöttem rá én Benit télleg szeretem nem csak úgy mint egy barátot. Szerelmes vagyok belé és ezek szerint ő így érez. Majd Beni az ajkait az enyémre helyezte a csókja olyan édes és megnyugtató volt. Nem kellett sok idő vissza csókoltam. Majd megkértünk egy arra járó embert hogy fotózzon le minket. Ez az öreg bácsi érti a dolgát. Tök jó képet csinált. Majd egy hosszas smaciba keveredtünk.

🔞🔞🔞

-Szerintem folytassuk a hotelban-momdtam Beninek amire fel csillant a szeme. 10 perc múlva a liftben álltunk és egymás ajkát faltuk. Majd a lift ajtai kinyiltak. Gyorsan kinyitottam az ajtot. Alig hogy beléptünk Beni levette a pólóját. Majd levette a pólómat. Nem kellett sok idő lerángattam a nadrágját majd ő is az enyémet. Hülye voltam hogy azt hittem nem ő az igazi. Csak Alex kavart be. Én hülye! Beni kikapcsolta a melltartómat majd nem sokkal utánna alulra kerültem. Beni fölém hajolt és a nyakamat csókolgatta míg én próbáltam közelebb jutni az alsónadrágjához. Kevés sikerrel. Beni észre vette mit akarok. Levette. Nagy Benedek nem kis mérettel büszkélkedhet. Majd óvszer behelyezése. Beni beilesztette a dolgit ahova kell.

✖✖✖

Amikor végeztünk (de hülyén hangzik xd) bebugyoláltam magam a takaróba. Benivel egymásfelé fordultunk és össze kulcsolltuk a kezünket.
-Akkor most együtt?-kérdeztem.
-Ha ezt akarod?
-Még szép!-majd megcsókoltam. Együtt végre. Soha nem gondoltam voltam volna hogy BENIIPOWA lesz a barátom.

Sziasztook!❤
Remélem tetszik a 9. rész. Kissé röbid lett. De szerintem a lényeg benne van! Na továbi jó olvasást!😘💕❤💝

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Where stories live. Discover now