|December 31.|
|16:12|Lassan készülődni kéne. Bia azt írta hogy 6-tól lehet menni. Bia a város másik végen lakik úgyhogy egy jó 20 perc mire megérkezünk.
Egy 20 perc múlva öltözni keztem. Kifésültem a hajam majd begöndörítettem. Felkentem egy kis sminket. A gardróbhoz mentem. Nehezen de megtaláltam a tökéletes outfitet.
|18:34|Megfogtam a táskámat és kiszaladtam a kocsiba ahol már Beni várt.
-Navégre már azt hittem soha nem leszel kész!-taposott a gázra.
-Nem is készülődtem olyan sokáig!
-Dee!-mondta majd adtam neki egy puszit.|18:52|
Amikor a tájat néztem egyszer csak észrevettem hogy Beni bekanyarodott a buli helyszínére. Már a kocsiból hallottam a hangos zenét.
Kiszálltunk majd az ajtó felé vettük az irányt. Beléptünk, balra volt a konyha ahol Bia kevert valami italt. A tekintetünk egymásra talált. Bia gyorsan odafutott hozzám és átölelt.
-Szia!-öleltem meg.
-Sziasztok! Végre hogy ide értetek! Balra van a pia arra pedig a többiek.-mutatta. Majd Merci keresésére idultam. Beni már leragatt GerY-éknél.A szoba végébe értem ahol Merci egy csávóval smacizott. Vissza kanyarodtam és megfogtam egy naracslevet. Kortyoltam egy párat majd csatlakoztam Beniékhez. Nem baszok be mivel valakinek haza is kell vezetni és az nem Beni lesz. A fiúk kezében már ott volt a kis üveg. Nem igazán örülök neki mivel Beni részegen nem a legjobb társaság.
-Hali!-mondtam.
-Sziaa! Na hol hagytad Mercit?-kérdezte Beni a hangján éreztem már hogy ez nem az első pohár.
-Valami csávóval van, nem akartam zavarni úgyhogy eljöttem.
-Ahha! Kérsz?-nyujtott egy felest GerY.
-Nem, tudod valakinek haza is kell vezetni és az nem ez a legény lesz.-utaltam Benire.
-Majd én vezetek ne aggódj!
-Ja persze!|20:09|
Kicsit elegem lett a fiúk társaságából meg a fülledt levegőtől. Az erkély felé mentem.
Amikor kimentem felkaptam a kabátom és csak néztem a tájat. Innen nagyon szépen belehet látni az egész várost. Aww imádom!😍
Egy perc múlva azt hallottam hogy valaki egy cigit gyújt meg. Megfordultam hogy lássam ki az a barom aki kijött. Alex. Ő hogy kerül ide? Bia miért hívta meg? Ajj!
-Szia!
-Hello!-momdtam egy kicsit kedvesen de attól még mindíg utálom.
-Kérsz?-nyújtott egy szálat.
-Nem, tudod én nem mérgezem magam ezzel a szarral!-majd bementem. Ahogy mentem lefelé a lépcsőn láttam hogy Beni egy lánnyal beszélget. Tudom hogy ez csak egy sima beszélgetés de rossz volt látni. Vissza mentem az erkélyre.
-Alex! Mégis kérhetek egy szálat?-kérdeztem.
-Persze!-nyomta a kezbe. Gyorsan meggyújtottam, nem mertem letüdőzni nehogy itt fulladjak meg majd kifújtam. Ez most kivételesen megnyugtatott.-Hogy-hogy meggondoltad magad?
-Semmi közöd hozzá!-flegmáztam.
-Egész életedben ezt fogod csinálni?
-Ha kell igen!
-Lizi ne már! Csak azért mert egyszer lefeküdtünk nem kell bunkózni?
-De, képzeld el igen! Mi csak barátok voltunk! Pontosan tudtad hogy én Benit szeretem még ha nem is voltunk együtt! Abba is belegondoltam mi van ha mindíg a...-nem tudtam befejezni mivel Alex megcsókolt nem tudom miért de vissza csókoltam. Amikor elváltak ajkaint a cigimbe szívtam és nagy nehezen megszólaltam.-Ezt most miért?
-Csak úgy jött!-momdta majd bementem. Benit kerestem aki épp a konyhába volt.
-Mizu?-próbáltam vidám lenni.
-Semmi!
-Büszke lehetsz Benedekre mert az óta amióta elmentél nem ivott!-ez jó hír.😊
-Naaa Beni mitörtént?-nevettem.
-Nem volt kedvem többet inni!
-Ilyen is van?-csókoltam meg.|22:17|
Eddig nagyon jó a buli. Jó a társaság és a hangulat is. Alexel az óta nem beszéltem. Ki akarom derítteni ki az a lány akivel Beni beszélgetett. Benitől nem kérdezhetem meg mert azt hiszi féltékeny vagyok a semmire. Úgy döntöttem megkeresem Biát ő biztos tudja.
-Bia egy per..
-Egy pillanat csak jött egy vendég!-szaladta az ajtóhoz. Odanéztem az ajtóhoz. Legszívesebben csak bőgtem volna a látványtól.
YOU ARE READING
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
Fanfiction|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...