15.rész

355 21 0
                                    


Amikor én következtem lesokkolódtam.
Az orvos elém rakott egy dobozt. Amikor kinyitottam egy pár kis cipő volt benne. Úristeeen!!!
-Ez most komoly?-kérdeztem.
-Igen!- kisbabám kesz! Majd az orvos elmodta mire figyeljek mit egyek. 10 perc múlva kimentem. Kicst késöbb akarom Beninek elmondani. Nem tudom hogy fog reagálni. Mi van ha elutasít? Bele se merek gondolni. Haza siettem. Beni nem volt otthon. Csak egy cetlit hagyott a pulton.

,,Kicsim! Elmentem! Itt leszek a városba. Danival találkozok. Majd ilyen 7 felé megyünk haza. Rami is jön állittólag. Csók!"

Hát egyedül maradtam. Hihetetlen hogy a pocakomban egy aprócska gyermegnek dobog a szíve. Hogy valakinek én adok életet. Nincsenek szavak! Leginkább attól félek hogy Beninek mi lesz a reakciója.

|1 hét múlva|

Ma megyek újra orvoshoz. Beninek még még mindíg nem mondtam el. Úgy terveztem hogy orvos után mondom el neki. Tegnap veszekedtünk egy kicsit de már minden oké.

☆Az orvosnál☆

Megvizsgáltak meg minden. Az doki nagyon néz valamit a monitoron.

-Valami baj van?
-Hát ami azt illeti igen. A baba......elment.-hajtotta le a fejét. Ezt most jól hallottam? Hogy mi? Ez hogy lehet? Nem vártam meg mit mond. Kiszalattam az épületből. Csak futottam. Kerestem egy nyugis helyet ahol csak én vagyok. Útközben Benibe botlottam bele. Nem érdekelt. Futottam tovább. Egy idő után azt vettem észre hogy Beni fut utánnam. Amikor megtaláltam a tökéletes helyet. Lerogytam a földre és csak sírtam. Benit láttam közeledni.

-Lizi mitörtént?
-Beni egyedülszeretnék lenni!-sírtam. Nem hallgatott rám.
-Kérlek mond el! Nekem bármit elmondhatsz! Tudod!
-Ez most más!
-Nem ez nem más. Biztos hogy megoldjuk ezt is!-próbált vígaztalni.
-Beni elvesztettem!-zokogtam.
-Mit?-fogalma sem volt miről van szó.
-A.......kisbabánkat.-itt elkezdtem jobban sírni. Beni lefagyott. Szerintem azt se tudta hogy fiú-e vagy lány.

Beni szemszöge◇

A kisbabánk? Mi? Eddig miért nem szólt? Volt egy saját gyerekem? Felfoghatatlan!
-Miért nem mondtad?-kérdeztem.
-Biztos akartam benni lenne! Ez után a vizsgálat után akartam elmondani!-nem válaszoltam. Magamhoz öleltem. -Légy erős!-pont én mondom? Mivel akkor egy könny csepp csordult ki a szememből. Nagyon fáj.-Nyugodj meg!
-Hogy nyugodjak meg? Életet adtam volna egy gyereknek! Ezen nem lehet csak úgy túl lépni!
-Tudom ne...-nem tudtam befejezni mivel a szavamba vágott.
-Beni! Nekem kell egykis idő! Nekem ezt fel kell dolgoznom! A legjobb kesz ha most....

💖Sziasztok! Ahogy láthattátok itt az újabb rész. Nem tudom hogy de sorba jönnek az ötleteim a részekhez. Hála az égnek így gyorsabban megtudom őket írni. További jó olvasást!😘😍❤❤

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon