16.rész

399 23 0
                                    


-Beni! Nekem kell egykis idő! Nekem ezt fel kell dolgoznom! A legjobb lesz ha most....egy kicsit szünetet tartunk!-más rossz hír nem érhet ma?-Tudom hogy nem a te hibád csak eszt nekem fel kell dolgozni!-majd elindultunk haza.

Amikor haza értünk Lizi elkezdett a nagy bőröndjébe pakolni.
-Figyelj itt a kulcsom nyugodtan maradhatsz itt!
-Biztos?
-Igen! De ne rombold szét a házat!-szorosan megöleltük egymást majd beszállt a kicsiba és elhajtott. Nem tudom mi lesz ez után.

◇Lizi szemszöge◇

Párizsba vetettem az irányt. Nem tudom miért pont oda. Minél messzebb annál jobb! Lehet nem kellett volna. Hogy miért így döntöttem? Nem akartam hogy napokon kereztül csak szomorkudjunk. Hogy ne csak üljünk és nézzünk ki a fejünkből. Tegyünk is valamit! Hát tettem egy olyan dolgot ami elgondolkoztat. Ja és mi lesz velünk? Nem tudom. De nem akarok Benivek szakítani az fix. El se tudom képzelni az életemet Beni nélkül!

Már vagy nyolc órája vezetek. Csak arra tudok gondolni hogy milyen szép család lettünk volna. De az is felmerült hogy akkor lehet Beni abba hagyta volna a videózást. Imádja csinálni és én nem akarom elvenni tőle. Lehet hogy én csak teher vagyok Beni életébe?

6 óra múlva megérkeztem. Csodálatos ez a város! Mondjuk nem értem miért pont a szerelem városába jöttem. Megtaláltam a hotelt. A receoción nem voltak kevesen még este se! Leültem egy fotelba és vártam.

Már vagy fél órája várok. Elég lassan haladnak😒. Majd egy ismerős hangot hallottam. Egymásra néztünk és elkezdett felém jönni. Flóra volt az. Pont én következtem így nem kellett vele találkoznom. Oda adták a kártyát és mentem fel.

A szoba nagyon szép volt. Egy nagy ágy volt a szoba közepén mellette pedig egy kis éjjeli szekrény volt. Balra volt a gardrób hatalmas úgyhogy minden ruhám elfér😉. Mellette pedig a fürdő van ahol van egy kád és egy zuhanyzó meg egy csap (milyen meglepő!). Meg sok kis polcok voltak a falon.

Már vagy egy órája próbálok aludni de csak Beni jár az eszemben. Lehet hülyeséget csináltam. Sőt biztos!

Kiszálltam az ágyból és lementem. Állítólag van kosár pálya. Dobálok egy kicsit.
-Nagyon ügyes vagy!-közeledett Flóra. Úgy tettem mintha nem hallanám. Nincs kedvem vele dumálni.-Lizi nem kerülgethetjük egymást életünk végéig! Szerintem beszéljük meg!
-Szerintem meg ne!
-Lizi kérlek! Legalább adj egy percet!
-Jó-fordultam meg.
-Új edzők lett. Sokat tanít de nem olyan jó fej mint Gábor. Na szóval az új edzőnek van egy lánya, ez a kurva. És apuci mindent megtesz az egyszem lányának és berakta hozzánk. És kitaláltuk hogy megszivatjuk a csajt, ahhoz meg jóba kell lennünk vele.-én hülye! Nem tudom mit mondjak. Oda mentem és megöleltem.
-Sajnálom!-mondtam.
-Mi sajnáljuk! Na és miújság?-majd elindultunk a szobámba. Elmeséltem mindent. A babát nem mondtam. Nem akartam ezt a témát előhozni. Majd máskor.

|04:22|

Lemegyünk a városba kicsit körül nézni. Eskü hajnalba még szebb! Leültünk egy padra és csak néztük ezt a csodálatos város. Ez valahogy megnyugtatott. Egy ideig.
-Lizi nézd azt a kis babát milyen aramyos!-mondta. A sírás kerülgetett. De nem került mert egy idő után megtalált. A könnyeim lassan folytak végig az arcomon. Flóra egy kicsit késöbb vette észre-valami rosszat mondtam?
-Nem dehogy!'töröltem le a könnyeim.
-Biztos? Ha valami baj van nyugodtan mond el! Rám számítha..
-Flóra!-kiabáltam-ne-kem-is lett volna!-szomorodtam el.
-Mi? Én ezt nem is tud-tam!-görbült le a mosoly az arcárol-miért csak Volt?-elmondtam az egész storyt. Majd úgy döntöttem haza megyek. Hiányzik Beni! Hülyeséget csináltam! Persze még fáj hogy elveszítettek a kicsit. De akkor legalább Benivel töltsem az időm. Persze Flóra is jó társaság meg minden csak Beni más.

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Место, где живут истории. Откройте их для себя