Majd leültem az ágy szélére és csak sírtam.|December 07.|
A másfél hónap alatt nem történt semmi érdekes. Minden nap éjjel-nappal dolgoztam. Nem volt időm pihenni. Benivel néha vitáztunk de nem vészes. Jól megvoltunk. Lassan kezdem elfogadni hogy apa nincs köztünk. De attól még mindíg sírva alszok el. Legalább munka közben eltereli valami a figyelmem róla. Volt olyan nap amikor egész nap dolgoztam. 24 órán át, de télleg! Barátokkal néha találkoztam. Sokat segítettek. Olyan jó volt hogy mellettem voltak. Viszont Beni nagyon segítőkész volt! Jó volt a vállán sírni. Rá mindíg számíthatok!
Ma szabadnapos vagyok. Úgy érzem ma nagyon unatkozni fogok. Még Beni sincs itthon. Miskolcon van egy közösség találkozón csak délután ér haza. Szerintem majd lemegyek a boltba mivel alig van itthon valami. Meg éleg poros minden úgyhogy nagy takarítás lesz.
|08:21|
Most indulok a boltba. Felvettem a bakancsom és a kabátom és már pattantam is a kocsiba. Hamar odaértem. Kivettem egy kocsit és mentem is be.
|08:57|
Végeztem a vásárlással. Gyosran hazamentem és neki álltam a nagy takarításnak.
|16:18|
Végeztem mindennel! Még ebédelni sem akartam csak egy müzliszeletet ettem.
Nagyban ettem a levest amikor csöngettek. Kimentem a kapuhoz hogy kinyissam. Beni volt az. Amikor már nyílt a kapu a nyakába ugrottam. Szorosan öleltem. Nagyon jól esett ez az ölelése. Megcsókoltam majd amikor elváltunk rá mosolyogtam. Amióta apa nincs köztünk egyszer sem mosolytam csak akkor amikor muszály volt.
-Jó látni hogy mosolyogsz!-vigyorgott és adott egy csókot. Majd bementünk. Beszélgettünk a közösség találkozóról meg a naounkról.|1 óra múlva|
Benivel ledőltünk TV-hez. Beni berakitt valami akció filmet amit nekem nem ugazán tetszett úgyhogy a telefonomat nyomogattam. Egy fél perc múlva a csengőre lettünk figyelmesek. Kimentem hogy megnézzem ki keres. A japuban két redőr állt. Mi a franc? Mit akarnak? Nem követtem ek semmit. Akkor meg miért vannak itt?
-Jóestét! Tóth Lizát keressük!
-Jóestét! Én lennék miben segíthetek?
-Bemehetünk?
-Persze!-majd kitártam a kaput ajtaját. Bementünk és leültünk az asztalhoz.
-Jóestét!-ült mellém Beni.
-Magának is!-mondta az egyik redőr-Nos a volt férje Visegrádi Máté-mi nem is volt a férjem!😂
-Elnézést ő nem volt a férjem csak a barátom.
-Rendben! Nos kiderült rólra hogy nagy mennyiségű kábítószert terjeszt. Ön tud erről valamit?
-Én ezt nem is tudtam!-és ha engem is bedrogozott? Jézusom? Milyen emberbe voltam szerelmes?
-Kérem hölgyem mondja meg itt és most amit tud! Ha nem képes együtt működni az örsön kell folytatnunk!
YOU ARE READING
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
Fanfiction|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...