29.rész

260 13 0
                                    


-Kérem hölgyem mondja meg itt és most amit tud! Ha nem képes együtt működni az örsön kell folytatnunk!
-Maguk szórakoznak? Én erről télleg nem tudok semmit!
-Jöjjön hátha bent többet mond! Nekünk bizonyíttékok kellenek!-ordibált a másik. Nem értem mit kell ezen felkapni a vizet! Csak egy egyszerű kérdés és én válaszoltam rá. Majf kimentünk és beültünk a kocsiba. Beni pedig kocsival jött utánnunk.

|A rendőrségen|

Egy nem túl nagy szobába vittek ahol egy férfi és egy nő várt.
-Jóestét!-nem válaszoltam csak egy flegma nézéssel jeleztem hogy dögöljenek meg! Leültem a székbe és már bombáztak a hülye kérdésekkel.
-Honnan ismeri Mátét?
-Amígy nincs itt az ügyvédem nem vagyok hajlandó válaszolni egy kérdésükre sem! Úgyhogy ne is próbálkozzanak!-mindtam nem túl kedvesen. Egy jó 10 perc múlva megérkezett az ügyvédem (Bálint). Aztán újra kezdődtek a kérdés sorozatok.
-Nos honnan ismeri Mátét?
-Az egyik barátnőm mutatta be és osztálytársak voltunk.
-Ön benne volt a drog terjesztésben?
-Nem, nem is tudtam róla!
-Biztos?-kérdezte a nő. Fú mindíg is utáltam a női redőröket.
-Igen!-flegmáztam.
-És hova költözött?
-Kanadába!
-Azon belül?-kiabálat a nő.
-Nem tudom!-vettem magasabbra a hangerőt.
-Hol látta utoljára?
-Torontóba!
-Hogy hová el nem jut!-ennek a nőnek úgy bevertem volna! Ez után még nagyon sok mindent kérdeztek. Majd kiengettek mivek semmi okot nem találtak ami miatt bent tarthattak volna. Ennyi!

|Otthon|

-Mit kérdeztek?-szállt ki a kicsiból Beni.
-Csak Mátévak kapcsolatban érdeklődtek. Semmi extra.-mondtam majd Benivel össze kukcsoltuk a kezünket és indultunk befelé.
-Nem féltél hogy bent tartanak?
-Ha nincs okuk rá, nincs mitől félni!-vettem le a kabátomat.

|Reggel|

Amikor felkeltem Beni nem volt mellettem. Kimentem a konyhába ahol Beni szerencsétlenkedett.
-Jóreggelt! Hát te mit csinálsz?-momdtam nevetve.
-Neked is! Valami palacsinta félét próbálok csinálni.
-Add ide majd én megcsinálnom.-mentem oda a tűzhelyhez.
-Megakartalak lepni, csak elöbb felébredtél!
-Jajj de cuki vagy!-adtam neki egy csókot.

Megcsináltam az öt palacsintát majd elővettem a lekvárokat és leültünk az asztalhoz. Beni hármat, én kettőt ettem.

Majd amikor végeztünk Beni kiment Susuhoz én pedig mentem készülődni. Mivel ma már dolgoznom kell. Felkentem a sminkem és felkaptam egy farmert és egy meleg pulcsit. Elköszöntem Benitől és felkaptam a kabátomat és a bakancsomat. Beültem a kocsiba és siettem mivel már elvagyok késve.

◇Beni szemszöge◇

Lizi nost ment el. Ma nincs semmi dolgom szóval szerintem áthívom Kírát hogy egy kicsit beszélgessünk.

|20 perc múlva|

Kíra most parkolt le a ház elé.
-Szia!-nyitottam ki a kaput.
-Hello!-mondta majd indultunk befelé. Vittem egy adak kávét és leültünk az asztalhoz.
-Lizi hogy vogy viseli?
-Nagyon rosszul. Féletem hogy megint elkezdi vagdosni magát. De szerencsére nem fordult elő.
-Az jó.....és milyen a hangulata?
-Nagyon szomorú! Éjjel-nappal dolgozik.
-Valamit csinálni ké...-nem tudta befejezni mert Lizi jött be az ajtón.
-Sziasztok! Csak itthon hagytam pár iratot.-majd a szobába ment ahonnan 5 perc múlva kijött.-Kíra hogy-hogy lejöttél?
-Csak úgy! Benivel beszélgettünk.
-És miről?-itt kínos csönd lett.-Ugye nem rólam?-egy szó nem jött ki a szánkon-Ezt nem hiszem el! Nem kell velem foglalkozni! Le lehet szállni rólam!-ordította majd kiviharzott.

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Where stories live. Discover now