◇Lizi szemszöge◇|Reggel|
Amikor felkeltem semmire nem emlékeztem a tegnap estéről. A fejem nagyon fájt. Kimásztam az ágyból és kimentem a konyhába. A konyhába Beni keresett valamit. Mit keres itt?
-Hát te mitkeresel itt?
-Neked is jó reggelt! Tegnap én hoztalak haza. Tudod a bárból. És itt maradtam veled.
-Mii? Úgye nem csináltam semmi hülyeseget?
-Nem. Csak nagyon sokat ittál.-Úristen! Megreggeliztem aztán letusoltam. Ha lehet annak evezni. Mivel egyszál pizsomában beálltam a zuhany alá és csak sírtam. Jól esett ahogy a meleg víz végig fut a testemen. 10 perc múlva Beni dörömbölt az ajtón.
-Lizi minden rendben?-nem válaszoltam sírtam tovább. Nagyon hiányzik Máté-Bemehetek?
-Igen-sírtam.
-Jézusom Lizi. Nyugi gyere törölközz meg és öltözz át. Tessék.-majd kezembe nyomot pár ruha darabot. Beninek van izlése olyan outfitet nyomot a kezembe hogy csak na👌. Majd kiment. Levettem a pizsomát aztán megtörölköztem. Felbettem a ruhákat amit Beni adott. Majd rendbetettem a pofám. Nagyon piros volt a fejem. Nagy nehezen rendbe hoztam. Majd megkerestem Benit.Igen ezt adta Beni. Nem gondoltam volna hogy Beni így ért a ruhákhoz (😂). Beni a nappaliba volt. Pont felállt. Én pedig elkezdtem fél futni. Majd amikor 1 méter volt közöttünk a nyakába ugrottam. Szorosan átöleltem.
-Köszönöm!
-Mit?-nevetett.
-Hogy tegnap ott voltál velem még ha nem is emlékszem rá!
-Igazán nincs mit! De nekem haza kell mennem!
-Okes. Nem tartalak fel!-majd leugrottam a nyakából és kikisértem. Szorosan megöleltem majd beszállt a kocsiba és elmet. Ő is itt hagyott. Egyedül maradtam. Persze neki is van fontosabb dolga nálam.|17:35|
Csengettek. Merci volt az. Nagyon ritkán látom mivel ő Angliában él a barátjánál. Együtt kosaraztunk amíg ki nem költözött.
-Sziaa.-mondta.
-Hello.-szorosan megöleltük egymást. Nagyon sokat beszélgettünk mindenről. Majd egy egész kínos témához értünk.
-Máté mondta hogy Canadában-itt megált-mimdegy hadjuk ezt tőle kell tudnod!
-Merci kérlek mond el!
-Figyu én nem akarok semmiz sem elrontani!-azt tudni kell hogy Merci nem bírja Mátét és már a kapcsolatunk elején meg mondta hogy tuti összetöri a szívem.
-Nem érdekel mond el mit tudsz!
-Hát jó-nem tudom mit akar de ha fontos mondja el!-Máté Canadában megcsalt. De már ez elött is volt ilyen eset, amikor a hugommal feküdtle.-Mi? És én ez miatt a görény miatt sírtam? Ez miatt ittam magamat halálra? Miatta vagdostam az ereimet? Hogy lehettem ekkor kurva? Aki elhitte neki hogy Ő soha nem csalná meg?
-Mindenesetre köszi hogy elmondtad!
-Wow! Azt hittem azt mondod ez hülyeség meg hogy utálni fogsz.
-Mátéból ki nézném. Meg miértne hinnék neked?
-Nem tudom! Amúgy nem tudsz valami albérletet a környéken?
-Nem nézegettem. Miért?
-Haza költözök!
-Na tök jó! De.miért csak te?
-Adammal szakítottam.-ez lesokkolt annyira össze illetdtek. 1 óra múlva Mercinek mennie kellett. Máté miatt nem sírtam. Ilyen tuskó után nem fogok sirdogálni. Persze fáj de nem érdekel.
YOU ARE READING
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
Fanfiction|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...