|Félév múlva|Ez alatt az idő alat nem gondoltam Mátéra. Nagyon sokat találkozok a barátaimmal. Egyik munka társam aki a modelkedés mellett színésznő elvitt egy forgatásra. Amelyik sorozatban játszik azt én is szoktam nézni így nagyon izgi volt látni mi van a színfalak mögött (Jóban Rosszban a sorozat neve). Ott megismertem egy Alex nevű srácot akivel minden nap beszélek. Nagyon jó fej.
Kárpáti Rebeka (aki elvitt a forgatásra)
Adányi Alex
Benivel is nagyon sokat találkozok. Felmerült bennem az a kérdés hogy lehet Beni nekem több mint barát de rájöttem hogy ez hülyeség. Beni csak egy barát. Ma viszont Alexel találkozok. Azt momdta fontos dologról akar beszélni. Fél óra múlva jön le hozzám.
Igen. Fél óra múlva a házam elé le is parkolt egy fekete Mercedes. Alex gyorsan kipattant és már csöngetett is. Kiszaladtam kinyitottam a kaput majd szorosan megöleltük egymást. Kiültünk a teraszra. Beszélgettünk minden ről de télleg. Majd egyre inkább zavart hogy nem mondta még azt a fontos dolgot amiért találkozni akart.
-Amúgy mi az a fontos dolog ami miatt lejöttél?
-Ja igen el is felejtettem.-még mindíg nem értem mi lehet ennyire fontos-Arra lettem figyelmes hogy Beni és közted már több van mint barátság.
-Benivel mi nem járunk!
-Tudom! De ha többet éreztek egymás iránt azt megkéne szerintem beszélni.-majd beleszívott a cigarettájába igen Alex cigizik.
-Nem todom mit érzek!-ráztam meg a fejem.|18:23|
Alex most ment el. Nagyon el gondolkoztatott amit Beniről és rólam mondott. Igaz lenne? Beni télleg több mint egy barát? Nem tudom. Az eszem azt mondja Beni csak egy barát nem több és soha nem is lesz. A szívem mélyén érzem hogy szeretem Benit de nem úgy mint egy barátot. Arra a döntésre jutottam hogy elmegyek fürödni. Beléptem a habbal teli kádba Beni írt. Kezembe vettem hát a telefont ami a kád melletti kis polcon volt.
📨
Benikee❤:Szia! Nem lenne gond ha Pollával és Bencével felmennénk hozzád 4 napra??💕
Én:Sziaa! Nem nyugodtan! De március van nincs még strand szezon amúgy😂😍.
Benikee❤:Tudjuk😉.
Én:Na de amúgy én a kádba ülök úgyhogy szeretnék fürdeni! Akkor holnap! Sziaaa❤!
Benikee❤:Oki! Jó fürdést Xd! Szia😘!
Én:Xdd.
📨Megfürödtem és felvettem a pizsomámat. Utánna még kiszaladtam a konyhába vacsizni majd Kíra hívott telefonon. Beszélgettünk erről arról majd elment aludni. A nővéremről tudni kell hogy tudna órákonát beszélni. Mivel Hotelban dolgozik nagyon korán kell kellnie (recepción). Kíra 4 évvel idősebb nálam de olyan mintha ikrek lennénk akik egyálltalán nem hasonlítanak.
|Másnap délben|
Beni írt hogy most indult. Szóval Gyula Pest és füred. Hosszú lesz szegénynek. 5 óra múlva megérkeztek. Végre! Mindenkit megölgettem majd megmutattam a szobákat ki hol alszik. Még jó hogy 2 vendégszobám van! Beni drónozgatott Polláék pedig kimentek a sétányra. Kimentem az udvarra Benihez. Vittem neki egy sopronit.
-Tessék!-momdtam de rámse figyelt-Benii!
-Igen?
-Ezt neked hoztam!-utaltam a sörre. Látszott hogy felcsillant a szeme😂. A drónt lereptette a földre majd bevitte a házba. Polláék írtak hogy kajálnak és csak késöbb jönnek vissza. Benivel kimentünk a sétámyra. Leültünk egy padra.|20:07|
Épp indultunk haza egy étteremből amikor 2 nemvárt emberrel futottunk össze.
YOU ARE READING
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
Fanfiction|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...