25.rész

311 19 0
                                    


|Október 15.|

Ma megyünk haza. Nem volt olyan rossz ez a Kanadai út de azért jobb is lehetett volna. Kevesebb problémával.

A reptéren becsekkoltunk meg mimdent elintéztünk. Elidultunk a shop felé. Oda általában mindíg bemegyünk.

Épp a parfümöknél voltunk. Majdnem az összeset megszagoltunk. Hát elég érdekes illatok voltak. De azért voltak köztük jó illatok is.
-És amúgy az óta nem is beszélsz Lilivel?
-Nem, kit érdekel!-majd megfordultam hogy a másik sort mézegessem és oldalra néztem. Pont Lili és Ábel jött közel hozzánk.
-Sziasztok!-momdták.
-Hali!-momdtam-Hát ti azt hittem már vissza mentetek?-kérdeztem nem túl kedvesen.
-Tudod nagyon megtetszett a város és úgy gondultuk-itt összekulcsolták egymás kezét. Ezek járnak?-maradunk még egy kicsit! Ó és képzeld ki fogunk költözni!-mondta Lili nagyon bunkón. Úgy bevertem volna neki!
-Végre elhúzod a nagy picsádat!
-Te nekem csak ne szólj kis amnéziás ribanc!
-Érdekes nekem nincs kinn a pólóból a fél mellem!
-Te szólsz kis egoista modell!
-Ó te mondod aki úgy könyörgött hogy vigyelek el egy fotózásra? Hát nem tudom mit akartak fótózni rajtad, biztos a nagy ragyáidat!-erre már nem tudott mit mondani. Fogták a cuccaikat és elvihariztak. Hamar feladták! Ribanc kurva!
-Mi történt?
-Majd mondjuk!-mondta Flóra. Majd elindultunk a gép irányába.

|A felszálláskor|

Elfoglaltuk a helyünket én Flóra mellett ültem mellette pedig Beni. Beni rögtön elkezdett vágni. Flórával mi még telózgattunk meg beszélgettünk.

5 percel az indulás elött kettő utas szállt fel. Ábel és a kis kurvája futott az elöttünk lévő két szabad székre. Ezt nem hiszem el!

Amikor elidultunk rőgtön elkezdtem zenét hallgatni. Flóra is ezt tette. Pont Charlie Puth-We don't talk anymore ment amikor Fanni írt.

📨

Fannim❤:Sziaa!😍
Én:Hali!😚
Fannim❤:Na miujs?
Én:Semmi különös! Elöttem ül a kis Lilike meg a kis Ábel.😒
Fannim❤:Uuu! Az szar! Amúgy ők együtt vannak?
Én:Hát figták egymás kezét. Szerintem igen.
Fannim❤:Ahham. Hát megérdemlik egymást a kis rohadékok!😝

📨

Ez után még sok mindenről beszélgettünk. Majd Flóra bökte meg a hátat. Én hirtelen oldalra fordultam. De úgy hogy egy kicsit neki ütköztem az elöttem lévő székhez amiben Lili ült. Biztos malyd nyávog valamit de pont nem érdekel!
-Hallod! Bence meg Lola újra együtt vannak!
-Télleg? Mi a f..-nem tudtam befejezni mert az elöttem lévő ribanc nyávigni kezdett.
-Te mi a francot képzelsz hogy meglököd a székem?
-Húha és akkor össze dől a világ?
-Amíg meg nem löktél kényelmesen ültem! De most tök kényelmetle!-fú micsoda problémák!😒
-Jajj talán megkéne sajnáljalak?
-Na ide figyelj te kis..-kiabálta de nem tudta befejezni mivel az egyik itt dolgozó nőci közbeszólt.
-Elnézést nem tudnák halkabban lerendezni ezt a vitát! Zavarják mások nyugalmát!
-Én nem csináltam semmit! Ő kezdte!-mutatott rám.
-Igen? Te meg folytattad!-mindtam.
-Nem érdekel ki kezdte! Milánóbán leszállnak ha tetszik ha nem!-majd elviharzott. Ezt nem hiszem el!

|Leszállásnál|

Leszálltunk ahogy utasítottak. Persze Beni és Flóra is leszállt ja meg Ábel. Mi a hárman elindultunk a menetrend felé hogy mejik repülővel mehetünk haza. Holnap déléután 5-kot megy. Sajnos nem megy elöbb. Így elkeztünk szállást keresni. Útközben megálltunk fagyizni ahol nagyon finom fagyit adtak (felső kép).

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Where stories live. Discover now