|Október 07.|Ez alatt a lár nap alatt. Nem történt sok minden. Benivel nagyon jól elvoltunk. De télleg! Megbeszéltünk pár dolgot. Az is lehetséges hogy felköltözünk Pestre. Nekem is meg Beninek is sokszor kell felmennie. Hetente ötször legalább. De ezt a házat megtartanánk nyaralónak. Mert hát most miért ne?
Holnap repülünk Torontóba Ábellel és Lilivel. Megyünk Shawn Mendes koncertre. Végte eljutunk egyre. Ha már Rómában nem jött össze. Úgyhogy lassan pakolunk és megyünk Pestre. Daniéknál alszunk hogy ne kelljen reggel felmenni. Már nagyon várom. Kicsit végre kimozdulunk. A napokban úgysem mentünk sehova.
Beraktam a fontos cuccokat majd idndultunk az állomásra. Gyorsan kisétátunk. Még 20 perc az indulásig. Azt hittem lekéssük.
Már a vonaton ülünk. Beni videót vág én pedig zenét hallgatok és bámulok ki az ablakon. Hihetetlen hogy Beni mennyi energiát fektet bele ebbe az egészbe. Hihetetlen!
Nemrég hagytuk el Székesfehérvárat már csak 1 óra. Nincs már sok hátra. Mindketten még mindíg ugyan azt a tevékenységet folytatjuk😒. Azt hittem egy kicsit izgibb lesz az út. De tévedtem. Na mindegy.
Ez az 1 óra nagyon hamar eltelt. Levettük a cuccainkat majd az ajtóhoz mentünk. Pár perc múlva megérkeztünk. Leszálltunk majd Daniék felé vettük az irányt. Gyalog szuler. Mivel nem képesek kijárni abból a rohadt garázsból! Na mindegy!
Hát egy jó fél óra alatt oda értünk. Beszélgettünk egy kicsit majd fürödtünk és már mentünk aludni.
|Másnap 2:35|
Kómás fejjel kivánszorigtunk a szobáól. Nagyon nem volt kedvem felkellni! De muszáj! Ettem egy kisebb szendvicset és elkezdtem készülődni. A sminkel kezdtem. Semmi extra de télleg. Nagy nehezen kiválasztottam mit vegyek fel.
Ez mellett döntöttem. Még pár dolgot beraktunk pár dolgot a bőröndbe és indultunk a reptérre.
Kis késéssel megérkeztümk. Ábelék még nem jöttek meg úgyhigy no para.
Egy jó 5 perc múlva Lili társult hozzánk. Szinte megfolytottuk egymást. Már csak Ábel nincs itt. Hol a faszba lehet ez a gyermek? Mindíg késik!
Nem sokkal ez után megérkezett. Beszélgettünk egy kicsit majd leadtuk a cuccokat. És következhet a 3 órás várakozás. Belöllünk kinézve nem fogunk unatkozni.
Halihó! Itt van az úkabb rész! Remélem tetszik!😘 Nagyon szépen köszönöm a 364 megtekintést és a 72 vote-t!😍😘😘❤❤❤!! További jó olvasást!😘💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
Fanfic|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...