17.rész

390 19 0
                                    

A 14 órás utat végig vezettem. Nagyon unatkoztam és csak Benire gondoltam. Mit csinálhat most? Hogy van? Ilyen kérdések merületk fel bennem.

Lassan az utcába értem. Leparkoltam a ház elé. Csönd volt. Kinyitottam a kaput. Most látom Beni háttal áll. Gyorsan oda futottam és a hátára ugrottam és belepusziltam a nyakába.
-Hát te? Azt hittem vissza se jössz!-lepödött meg.
-Háááát tulságos hiányzott valaki!-mondtam. Adtam egy puszit az arcára majd letett. Susut megsimiztem majd bementünk. Beni sokat kérdezett Párizsról. Most ahogy beszéltünk róla szívesen maradtam volna még egy pár napig.

|Másnap reggel|

Jó korán kelltem mert ma fel kell mennem Pestre. Valami fontos fotózás lesz. Amikor eljöttem Beni olyan édesen aludt 😍. Outfitem:

◇Beni szemszöge◇

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


◇Beni szemszöge◇

Amikor felkeltem Lizi nem volt mellettem. Hova az istenbe tűnhetett? Ja már megvan! Tegnap momdta hogy holnap az-az ma fel kell mennie Pestre. Amíg Lizi nem volt itthon nagyon sokat gondolkoztam kettőnkről. Én már nem annyira érzem kettőnk közt a kémiát. Nem a baba miatt. De ebben nem vagyok biztos. Lizit mindennél jobban szeretem. Nem akarom elveszíteni. De ha már nem működik ne eröltessük.

Kiszálltam az ágyból. Kimentem a konyhába inni egy kávét. Majd átöltöztem és kimentem Susuhoz. Ma felmegyek a nőveremhez Szombathelyre. Tanácsot szeretnék kérni tőle. Nem tudom most mi legyen? Nem akarom Lizi szívét összetörni. Várok még!

|19:34|

Most értem haza edzésről. Letettem a cuccom majd lezuhanyoztam. Zuhanyzás után ledöltem a tv elé. Pár perc múlva Lizi jött meg. Elmesélte milyen volta napja. Ez után ettünk egy kis vacsorát majd Lizi ment fürdeni.

◇Lizi szemszöge◇

|Másnap reggel|

Reggel gyorsan elmentem a boltba mivel alig van otthon valami. Megvettem a fontos dolgokat és siettem haza.

Amikor haza értem Beni a telefonját nyomogatta.
-Sziaa-kiabáltam a konyhából.
-Hello! Hát te hol voltál?
-Boltba mivel felzabáltad az összes kaját.-nevettem. Majd elkezdtem a cuccokat pakolgatni. Mindent elraktam már csak a liszt van hátra. Amikor az utolsó liszt volt már a kezemben egy kezet éreztem a derekamon. Beni! Megfordultam és adtam neki egy csókot. Nem is egyet! Levegő hiány miatt elváltunk. Majd bementem a gardróbba átöltözni.

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Où les histoires vivent. Découvrez maintenant