31.rész

249 17 1
                                    


Majd egy fél óra múlva egy kezet éreztem a vállamon.

Lassan megfordultam. Álmomba se hittem volna hogy látom ezt a személyt. Lefagytam, nem tudtam megszólalni.
-Szia!-momdta.
-Alex te hogy kerülsz ide?
-Tudtam hogy nem akarsz majd látni. Azt akartam hogy boldog legyél NÉLKÜLEM! Ezért találtam ki eszt.
-Az is voltam!-alig hogy kimondtam Polla alakját láttam a sötétben. Megfogtam a táskámat és futottam. Majd szorosan megöleltük egymást.
-Beni már nagyon aggódik érted!
-Aha.-mondtam majd elengettük egymást.
-Alex?
-Azt akartam hogy Lizi elfelejtsen. Ezért mondtam Rebekának hogy terjesztje ezt a hírt.-közeledett hozzánk.
-Te szemét állat hogy voltál képes ágyba vinni Lizit?-adott neki egy pofont Polla.
-Ő vitt ágyba engem!-mondta Alex.
-De te tiltakozhattál volna!-kiabálta Polla.
-Ugyan miért?
-Mert talán van barátja!-kiabálta teli torokból Polla.
-Tudod akkor még nem volt együtt Benivel!-ahogy ezt kimodta Alex nem bírtam tovább lerogytam a földre és csak sírtam.
-Lizi!-mondta Polla.
-Ez mind miattam van!-zokogtam.
-Mi? Nem! Gyere haza megyünk!
-Ha nem feküttem volna le Alexel akkor most nem veszekednétek! Ez mind az én hibám!-sírtam majd a kocsi felé idultunk.

Polla gyorsan haza vitt. A kapuba már Beni álldogált. Ahogy leparkoltunk rögtön kiszálltam. Benihez rohantam. Egyből megcsókolt, én nem csókoltam vissza majd szorosan magához ölelt.
-Úgy aggódtam érted!-egy kedves szót nem tudtam volna mondani így abban maradtam hogy nem szólok semmit. Elköszöntünk Pollától majd bementünk.

Leültem az asztalhoz. Beni elémtol egy láthatólag forró levest.
-Tessék biztos megéheztél!-adott egy kanalat amit nyomban leraktam.
-Nem vagyok éhes!-flegmáztam.
-Miért?-ült le mellém.
-Hányingerem van tőled! Hogy voltál képes kibeszélni a hátam mögött?
-Én nem beszéltelek ki!
-Á nem? Akkor miért rólam beszélgettetek?
-Kíra csak azt kérdezte hogy viselted ezt az egészet!
-Szerinted ezt elhiszem?-ordibáltam majd bementem a szobába.

◇Polla szemszöge◇

Amikor haza értem egyből felhívtam Benit.

📞

-Szia!-mondta szomorúan.
-Hello! Valami baj van? Kibékültetek?
-Nem, és ami a legrosszabb nem tudom mit csináljak!
-Hát figyu szerintem mutass vagy adj neki egy olyan dolgot amivel tudatod vele mennyire szereted, és hogy soha nem akarod ekveszítteni!

◇Beni szemszöge◇

📞

...

-Hát figyu szerintem mutass vagy adj neki egy olyan dolgot amivel tudatod vele mennyire szereted, és hogy soha nem akarod ekveszítteni!-meg van! Megkérem a kezét!
-Köszi Polla!
-Nincs mit!
-Most mennem kell szia!
-Szia!-alig hogy kimondta letettem. Elmentem fürdeni majd befeküttem Lizi mellé. Nem karoltam át mert tudtam hogy akkor átmegy egy másik szobába.

|December 16.|

Ez alatt az egy hét alatt közelebb kerültem Lizihez. Nem olyan mint régen de jobb mint egy hete. A gyűrűt is beszereztem. Úgyhogy ma elviszem vacsorázni és utánna a mólón megkérem a kezét. Remélem igent mond!

|17:27|

Itt a tökéletes idő hogy megkérdezzem el jön-e velem vacsorázni.
-Lizi!-közeledtem hozzá.
-Tessék!-rakott be egy tányért a helyére.
-Van kedved ma eljönnk valahova vacsorázni?
-Igen! Mikor?
-Szerintem készülj!-mondtam majd adott egy csókot. Régóta vártam erre a pillanatra és tessék itt van.

Lizi berohant a gardróbba én pedig felvettem egy világis szürke farmert, hosszújjú pólót és egy meleg pucsit.

Közel 2 órát vártam Lizire. Unalmas! Majd egy fél óra múlva kijött. Olyan gyönyörű volt most is!
-Gyönyörű vagy!
-Köszönöm!-mondta.
-Indulhatunk?
-Persze!-majd felvettem a kabátom és a bakancsomat (Lizi is) majd beültünk az autóba. 5 perc alatt megérkeztünk. Elég jó éttermet választottam 😏. Levettem Lizi kabátját majd leültünk. Leadtuk a rendelésünk amit egy tableten kereztül kellett megoldani. Menő!
-Nagy szép étterembe hosztál!
-Hát mindíg is jó volt az ízlésem!-vettem elő az egosta oldalamat.
-Köszönöm!
-Mit?
-Hogy vagy nekem!-imádom!
-Már nem haragszol rám?
-Nem!-vére most már megnyugodtam majd adott egy csókot. Egy pár perc múlva kihozták a rendelést.

|21:09|

Már a móló felé vettük az irányt. Izgulok mi lesz a reakciója.

Megálltunk a móló végén és csak néztük a fagyos Balatont. Majd úgy éreztem itt a megfelelő alkalom.
-Lassan már lehet lehet korcsolyázni!-vigyorgott.
-Igen! Lizi ugye tudod hogy nagyon szeretlek!
-Én is!-mondta majd meg akart csókolni én pedig letérdeltem és elővettem a zsebemből a dobozt.
-Lizi! Leszel a feleségem?-mondtam majd kinyitottam a kis dobozt.

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Where stories live. Discover now