◇Lizi szemszöge◇|3 nap múlva|
Már pár emlékre emlékszem de még mindíg nem rémlik hogy ismerném ezt a Beni nevű alakot. De szerintem soha nem fogom ismerni. Vajon igaz lenne amit Flóra mondott? Ő télleg a barátom? Nem lehet hiszen én Mátéval járok. Mindennél jobban szeretem. Nem hagyom hogy ez a gyerek közénk álljon!
A karom már sokkal jobban van! Elvileg ma már haza mehetek. Csak megvárom míg Flóráék értem jönnek. Unalmas volt itt rohadni egyedül.
|15:37|
Nagyban telóztam amikor az orvos nyitottbe.
-Jó napot! Meghoztam a papírokat!-és a kezembe nyomta a papírokat-Ha gondolja mehet is! A papíron mimdent megtalál!
-Rendben köszönöm! Viszlát!
-Vuszlát!-mondta majd kiléptem az ajtón. A liftben írtam Flórának hogy most indulok. Ahogy végig görgettem a messengert egy érdekes embert találtam. ❤Szerelmem😍❤❤❤(millió szivecskével) becenévvel. De ez nem Máté volt az. Rájőttem hogy ez az a Beni srácc. Hát télleg igaz lenne?15 lerc alaltt a hotelhez értem. Az emeletre siettem ahol már Flóra várt.
-Lizi ne menj be mert Beni alszik!-mondta nem túl hangosan.
-Oké!
-Addig ragd be a cuccod hozzám!
-Jó és nem baj ha egy kicsit pihenek?
-Nem, nyugodtan!-mondta majd bementem.✖✖✖
💐~Álom~💐
A hősők tere felé tartok egy sráccal de nem tudom megállapítani ki az nagyon homályos. Amikor megérkeztünk egy kicsit néztünk a tályat. Majd arra lettem figyelmes hogy a fiú és köztem pár centi távolság van. Akkor tisztult meg minden. Az a fiú Beni volt. Majd megcsókolt és én egyből vissza csókoltam.
💐~Álom vége~💐
Most már minden világos! Mindenre emlékszem! Kiszaladtam a szobánól és berohantam Benihez. Az ölébe ültem és megcsókoltam. Beni azonnal vissza csókolt. Olyan jó érzés volt a karjai közt lenni. Itt tudom hogy biztonságban vagyok. Majd levegő hiány miatt elváltunk.
-Emlékszel rám?-mosolygotg 😍. Aww ilyan jó volt így látni!
-Igen!-mosolyogtam én is és adtam neki egy csókot.|Reggel|
Olyan jó volt Beni karjaiban ébredni. Ez most megnyugtatott. Nagynehezen kimásztam Beni karjai közül és átmentem Flórához. Nem akartam felébreszteni megfogtam a cuccomat és már jöttem is vissza. Átöltöztem és felkentem egy laza sminket. Kimentem a folyosóra telefonálni. Beszéltem anyummal hogy jól vagyok meg hogy minden rendben.
KAMU SEDANG MEMBACA
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
Fiksi Penggemar|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...