23.rész

330 21 0
                                    


-Aha. És ez mind igaz lenne?
-Te most azt hiszed mind ezt én tettem? Hogy ezt tettem volna a legjobb barátnőmmel? Ha?-üvöltöttem teli torokból-Így gondolod? Szerinted ezt akartom hogy most a műtőasztalon felüdjön?-sírtam. Nekem ez már sok! Hogy feltételezhet ilyet? Elvégre barátok vagyunk. A szerelmének a legjobb barátnője.
-Bocs! Nem úgy gondoltam!-momdta.
-Semmi!-nem jött ki más a számon. Lerogytam a földre és izgultam mi lesz Lizivel.

Egy fél óra múlva egy orvos jött ki! Látszott a csalódottság az arcán. Ugye nem?
-Elmézést lehet valamit tudni Tóth Liza állapotáról?-kérdezte Beni.
-Maguk hozzátartozók?
-Igen!-mindtam.
-Az állapotát stabilizáltuk de jelenleg kómában van-kómában? Na nee! Ez felfoghatatlan.-1 hete van hogy felébredjen! Ha pedig nem ébred fel akkor.....elaltatjuk!-jézusom!-Liha szervezete nem a legerősebb úgy hogy nem ígérek semmut! Kitartást!-mondta majd elment. Vissza ültem a helyemre. Még nem dolgoztam fel! A barátnőm ott fekszik egy ágyban eszméletlenül. Felfoghatatlan!

Elmentünk ahhoz a szobához amiben Lizi van. Sajnos még nem mehetünk be mert egy nővér van bent.

❌❌❌

|6 nap múlva|

Lizi még mindíg nem ébredt fel. Félek hogy elveszítjük. Beni is nagyon aggódik érte.

Ma Benivel azt terveztük hogy egész nao bent leszünk nála. Amikor beértünk már rutinosan a 254-es szoba (korterem) felé vettük az irányt. Amikor benyitottunk semmi változást nem észleltünk. Ajj Lizi kérlek légy erős! Ébredj fel!

|19:43|

Reménytelen! Lizi már nem fog felébredni! Én feladtam de Beni próbálka tartani bennem a lelket.

Pár lerc múlva arra lettünk figyelmesek hogy valaki nagy lélegzetet vesz. Benivel Lizire néztünk. Pont akkor próbálta kinyitni a szemét. Istenem de jó! Most megnyugodtam. Hát rendesen jöttek az öröm könnyek.

◇Lizi szemszöge◇

Amikor kinyitottam a szemem legelösször csak homályt láttam. Majd kitisztult minden. Flórát pillantottam meg akiből csak úgy jöttek a könnyek.
-Flóra!-ptóbáltam megszólalni-Ho-hol vagyok?
-Nyugi! Kórházban vagy!-mondta. Hogy mi? Majd egy magas barna hajú fiú hajolt fölém. Próbált egy csókot adni de én elfordítottam a fejem.
-Szerelmem!-mondta. Ki ez a srácc? Ismernem kéne?
-Flóra! Ki ez?-utaltam a srccra.
-Lizi ő Beni tudod a barátod! Tudod!-hát ez szar mert én tuti nem ismerem ezt a Beni nevű sráccot. Majd a fiú bepróbálkozott mégegyszer.
-Flóra! Kérlek küld ki! Azt se tudom ki ez! Én Mátéval járok!
-Nem ismersz meg?-kérdezte Beni, asszem ez a neve.
-Nem, légszíves menj ki!-alig hogy kimondtam egy orvos toppant be.
-Jó estég! Liza örülök hogy felébredt! Ha jól hallottam nem ismeri a fiatal embert? Sajnos nagy emlékezet kiesése van! Ha kiengedjük egy pszihológussal kéne beszélgetnie. Minél többet ha lehet!-Na jó! Nem fogom egy vad idegennek elmondani a problémámat! Ezt ő se gondolhatta komolyan!-Az amnéziát illetően egy hét alatt már emlékezni fog mimdenre! Ne aggódjon!-aha persze! Fogadok így maradok életem végéig!-Még egy pár napig bent tartuk! Holnap beküldöm hozzád a pszihológust! Viszlát!-és ezzel kiment.
-Na szerintem mi is menjünk!-mondta Flóra.
-Oke! Sziasztok!-mondtam.
-Szia!-monták!

◇Beni szemszöge◇

Még mindíg nem hiszem el hogy Lizi nem emlékszik rám. Megszakadt a szívem amikor azt mondta Ki ez?
-Mi van ha egész életében nen fog megismerni?
-Ne hülyés kedj! Az orvaos is mondta hogy egy héten belűl emlékezni fog!-majd a hotelhez értünk.

|2 óra múlva|

Nem tudok elaludni. Csak Lizin jár az eszem. Hogy mi lesz velünk ez után? Azt még én se tudom.

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Where stories live. Discover now