Imátkoztam hogy ne fussak vele össze. És itt van ITT! Hogy baszná meg! Mivel minden ruhát felpróáltam már kénytelem voltam kivánszorogni a fülkéből. Ahogy kiléptem láttam hogy Máté a sor végén áll. Na jó! Egy kassza volt ezért mögé kellett állnunk. A padlót bámultam míg nem szólt hozzánk.
-Á sziasztok!-próbált kedves lenni.
-Szia-köszöntük.
-Hát titeket mi szél hozott erre?
-Semmi közöd hozzá!-vettem elő a bunkó stíludomat!
-Most mi a bajod?
-Ó hogy mi a bajom? Máté ponrosan tudom hogy megcsaltál a hátam mögött! Nem is egyszer!-ezt a bunkót!
-Li..
-Következő!-mondta a pénztáros így nem kellett tovább beszélgetnem vele.|20:37|
Mátéval az óta nem beszéltem. Annyira idegesít hogy láttam. Elbaszta a napomat! De nagyon!
Lementünk enni. Én csak egy kis salátát ettem. Beni pedig evett gyümölcs levest spagettit meg valami sütit. Hogy fér bele ennyi? De most komolyan? Én már megdöglöttem volna ennyi kajától.
Amikor végeztünk felmentünk. Beni vlogolgatott én pedig telóztam. Barátokkal irogattam, instáztam meg wattpadoztam.
Egy óra múlva Beni után bementema fürdőbe. Levetkőztem majd a meleg víz alá vetettem magam. Jól esett ahogy az egész testemet átjárta a meleg. Nagyon sokáig bent voltam. Sőt túl sokáig. Szerintem már nem hagytam meleg vizet 🤗. Kiszálltam majd a törölközőt magam köré csavartam. Megtörölköztem felvettem egy köntöst és kimentem. Beni nem volt a szobába. Kintről hallottam kiabálást kinéztem. Beni és Máté verekedtek.
-Hé fejezzétek be!-fogtam vissza Benit-Mi a francot csináltok?
-Máté kezdte!
-Nem érdekel ki kezdte!
-Látni akartalak és láttam az insta storydban hogy itt vagy. Hát ide jöttem de Beni el akart küldeni. Én pedig nem hagytam.
-Máté! Én nem akarlak látni! Amit tettél az szánalmas!
-Liz...
-Tudod mennyire fájt amikor megtudtam hogy a hátam mögött megcsalsz? Ha? Minden este sírva aludtam el! Rohadtul fájt amit tettél.
-Tudom és..
-Nem érdekelsz! Takarodj innen! Most!
-Kérlek Lizi beszéljük meg!
-Nincs mit megbeszélni!-még van pofája idejönni?-Huzzál innen Bazdmeg!-nem kellett több neki elhúzott. Végre! Megértem Benit. Minden fiú ezt csinálná! Alap. Hogy merte ide tolni a képét? Ezek után? Többmint egy év után akarja megbeszélni? Ez sem szent!Bementünk a szobába és letöröltem Beni szája szélét.
-Kész!-momdtam és adtam a kis seb helyére egy puszit.
-Köszönöm! Úgy bevertem volna mégneki!
-Beni kérlek ne beszéljünk róla.-momdtam majd a gardrób felé vettem az irányt.
-Szereted?
ESTÁS LEYENDO
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
Fanfic|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...