Épp indultunk haza egy étteremből amikor 2 nemvárt emberrel futottunk össze. Máté egyik haverja volt és a barátnője.-Lizi sziaa!
-Sziasztok!-momdtam. Beni csak hallgatott látszott rajta hogy nem akar beleszólni a dologba.
-Hallom életed végéig várni fogod Mátét! De nem fog vissza jönni!-ezt a bunkot na mindegy-Amúgy most egyedüli vagy? Mármint nincs senkid?-nem tudtam válaszolni Beni szólalt meg helyettem.
-Lizi nincs egyedül! Karolta át a derekamat.
-Mi hogy ti kettem?
-Igen!-bólogatott Beni-és ha nem bánjátok mi haza felé indultunk!
-Sziasztok!-integettem. Ahol már nem láttuk őket Beni elengette a derekamat-hú láttad Milán fejét amikor azt mondtad nem vagyok egyedül?
-Aha
-Hát az kész! Beni!
-Igen?
-Köszi hogy kihoztál a szarból!
-Legszibesebben ott hagytalak volna!
-nevetett.
-Köcsög-löktem el magamtól. A ház elé értünk Polla és Bence a kerítés nek dőlve álltak.
-Végre!-momdta Bence. Elmeséltük Polláéknak a találkozást. Ők is úgy fogták fel mint mi.◇Beni szemszöge◇
|23:15|
Nem tudok elaludni. Kimentem a teraszra. Mögöttem csoszogást hallottam. Hátra fordultam Lizi volt az.
-Te miért nem alszol?-kérdezte.
-Ezt kérdezhetném én is!-nevettem halkan-amúgy nem tudok aludni.
-Én se.
-Kédezhetek valamit?
-Persze-bólintott.
-Miért nem mentél Máté utánna?
-Mert itt van minden ami ideköt. A családom a barátaim és te.
-Én miért vagyok különc?-vetettem be a boci szemeimet. Lizi közelebb jött hozzám és a fülemhez hajolt.
-Mert fontos vagy a számomra!-a kezét végig simította a felső testemen és bement. Eszt nem tudom mire venni. Néhány napja felmerült bennem az a kérdés hogy Lizi több mint barát? De hülyeségnek tartottam. Most mégjobban elkezdtem ezen gondolkozni.Lizi szemszöge
Este nem aludtam semmit csupán 3 órát. Hogy lehettem ilyen hülye most Beni azt hiszi hogy szerelmes vagyok belé. Gratula Lizi 👏. Mindet elszúrtam.
|5 nap múlva|
Tévedtem nem Beni a tökéletes pasi. A tökéletes pasi ott volt az orrom elött. Aki arról magyarázott mennyire össze illünk. Alex. Alex albérlete felé tartok. Ezt nem akarom elszúrni. De Benit is szeretem nem tudom. 20 perc múlva oda értem.
-Szia-mosolygott.
-Hali-majd belétem. Wow nem semmi ez a lakás. Moder bútorok (nem mintha nekem nem az lenne). Leraktam a táskám. Majd Alexhez mentem aki rántottát csinált. Ki az aki délután csinál rántottát?😂. A kezemet végig simítottam a vállán.
-Milenne ha felturbóznánk egy kicsit a rántottát?-húztam be a háloszobába. Lehúztam a póláját majd a nyakamat kezdte csókolgatni. Elkezdtem kigombolni az övét majd kigomboltam a nadrágját. Látta hogy rólam nincsenek levéve rohadarabjaim. Elkezdte hátul lehúzni a cipzárz. Majd eldobta a ruhámat.✖✖✖
Igen megtettem. Lefeküdtem Alexel. De valahogy nem voltam boldog.
-Segítessz felhúzni-utaltam a cipzára.
-Aha. Mondjuk lehúzi egyszerübb volt! Lizi lehetne hogy ez köztük marad? Nem akarok Beni és közéd állni.
-Alex én rájöttem tévedtem nem Beni az igazi. Te vagy az! De ha te ezt akarod! Legyen!-beszálltam a kocsiba és siettem haza. Alexet nem hibáztatom én másztam rá.|Augusztus 19.|
Eddig a nyáron semmi érdekeset nem csináltam. Csak munka fotózások meccseke. Ma viszont Benivel 4 napra felmegyek Pestre mert 21.-ék szombaton lesz Playt meg 22.-én is és kitalálta hogy menjünk fel 2 nappal hamarabb.
ESTÁS LEYENDO
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
Fanfic|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...