10.rész

547 28 2
                                    


Reggel Beni hasáról emeltem fel a fejem. Kezembe vettem a telefonom és vissza tettem a fejem az előző helyére. 22 nemfogadott hívás 15 sms. Polla gondoltam hogy ennyire felpörög. Most nem hívom vissza mert nem akarom Benit felébreszteni. Olyan édesen alszik😍. Nagyon sok like és comment érkezett a tegnap kirakott képre. Instánra posztoltuk Benivel hogy együtt vagyunk. A tegnap készült képet raktuk ki. Nagyons sok aranyos üzenet jött pl.: ,, Sokáig!" ,,Nagyon cukik vagytok" ilyenek. Öröm volt nézni hogy ennyien örülnek nekünk. Gondolom Beninek még több üzenet és like érkezett. Majd Beni mocorogni kezdett.
-Jó reggelt!
-Neked is!-mosolyogtam rá majd adtam neki egy csókot. Majd csörgött a telefonom. Alex volt az. Amikor megláttam a nevét rögtön kinyomtam. Nem akarom soha többé látni. Közénk akart állni még ha azt mondta hogy menny Benihez! A faszt! Gyorsan letiltottam mimden honnan ahonnan lehetett. Töröltem a telefonszámát. Kész végesztem vele. Adányi Alex Good Bye!
-Ki volt az?-kérdezte Beni.
-Alex.
-És miért nem veszed fel?
-Nem akarok vele beszni!-majd kivánszorogtam a fürdőbe felöltöztem majd felhívtam Pollát.

📞

-Sziaa!
-Hali. Jól láttam instán azt a képet?
-Igen!
-Úristen! Sokáig! Na és hogy volt mi volt? Mondj el mimdent!-elmeséltem neki mindent. Persze ami a hotelban történt nem mondtam el. De mindent elmodtam neki. 20 perc múlva letettem a telefont és kijőttem egy fekete farmer shortba és egy fehér Beniioowás pólóba.
-Tetszik a pólód!-kacsintott.
-Igen? Amúgy nem akarsz felöltöni?-adtam egy puszit az arcára.
-Háááát felkéne.
-Na idíts!-nevettem.-Nagy Benedek.-felállt és adott egy csókot.
-Szejetlek!-ezt nagyonédesen mondta😍😢.
-Én is!-majd felvette egy rövid farmert és ő is egy Beniipowás pólót (feketét). Lementünk reggelizni. Csak egy szelet pirítóst ettem vajjal. Utánna felmentünk a szobába. Elraktuk a fontos dolgokat majd imdultunk a West Endbe mivel ott találkozunk. LuckYval meg Fannival. Rég láttam őket. Útközbe Beni vlogolt.
-Na szóval most megyünk a West Endbe a drága Lizivel.-fordította a kamerát felém.
-Sziasztok.-momdtam a kamerába.
-Aki a tegnapi nap során a barátnőm lett. És nézzétek milyen menő pólója van! Igazi powa.-leértünk a metró alluljáróba ahol a metró pont most ért be. 5 perc múlva leszálltunk és a West End felé vettük az irányt. Út közben találkoztunk egy Powáwal aki kért egy képet. Megcsináltam neki a képet és mentünk tovább. 2 percen belül LuckYék már ott vártak minket a bejáratnál. Fannival megöleltül egymást.
-Sziasztok!-köszöntünk.
-Hali!-mondták. Kifaggattak minket hogy jöttünk össze ilyenek. Leszálltunk a Deák téren ahol Starbucksot kerestünk. 10 perc múkva megtaláltuk. Én és Fanni ice teat ittunk ami anygon jó volt. Beni jeges kávét LucY pedig frapoucinot ivott. Innen nem messze volt egy KFC ahol ebédeltülnk. Épp indultunk kifelé amikor valaki hozzám szólt.
-Szisztok!-mondta Alex. Ne már! A földet bámultam Benivel váltott pár szót majd indultunk tovább. Elbúcsúztunk Fanniéktól és mentünk vissza a szállásra.
-Lizi?
-Igen?-kérdeztem.
-Mi a bajod Alexel?
-Sok minden!
-Nekem nyugodtan elmondhatod!-elmomdjam? Elmomdom! Beni elöt nincsenek tikaim.
-Amikor még nem voltunk együtt olyan március vége felé. Alex.......lefeküdt velen.
-Jó.... és ez miatt miért kell utálni?
-Beni nem érted? Lehet mindíg mesztelenül képzel el. Én ezt nem bírnám. Ki akarom törölni az életemből!-majd megérkeztünk. Vártunk egy kicsit a liftre.
-Sajnálom! Nem tudtam hogy ilyen kínos ügy!-mondta Beni miközben kinyitottam az ajtót.
-Ezért nem kell bocsánatot kérned! Jogod volt tudni!-adtam neki egy puszit.
-Hallod kitaláltam valamit! Nagyon sokan kérték hogy legyen veled egy Q&A videó. Ma kiírnám facebookra holnap meg megcsinálnánk? Mit szólsz hozzá?-mondta
-Hát nem is tudom. Jó!-végül is miért ne. Benivel épp lefelé indultunk medencézni amikor a telefonom csörgött. Rebeka volt az.
-Szia!
-Szia! Figyu nagyon nagy gáz van!
-Mi?-kérdeztem.
-Alex....Alex meghalt!

💖Hali! Itt az újabb rész! mystory614 remélem tetszik a vége!😉 ❤

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Where stories live. Discover now