22.rész

325 19 0
                                    


-Szereted?-kérdezte. Hogy kérdezhet ilyet? Elvégre a barátom nehogy már féltékeny legyen? Nincs is rá oka! Ezt nem hiszem el!
-Ez most komoly?
-Lizi szereted Mátét?
-Ezt nem hiszem el! Ezek alapján azt hiszed én még mindíg szeretem Mátét? Hát ha igen akkor nagyon tévedsz! Nem láttad hogy üldöztem el innen? Ezek alapján hogy szeretném?-ordibáltam. Ez már sok! Hogy kérdezhette meg? Eggyáltalán hogy jutott az eszébe?

Most nagyon nagy szükségem lett volna valakire aki itt van mellettem. Flóra Merci vagy akárki. Egyedül érzem magam. Olyan amikor Máté elment. Akkor is így éreztem magam. Utálom ezt az érzést! Most legszívesebben eltünnék a világból!

A bőröndömben kezdtem keresgélni. Ha jól tudom benn maradt a múltkori pengém. Igen meging. Hosszas kutatás után meglett. Megfogtam és kiviharoztam. Magamra zártam a wc ajtót hogy senki ne vegyen észre.

◇Beni szemszöge◇

Én hülye! Hogy kérdezhettem ilyet? Hogy gondolhattam erre? Mivan ha most minden elrontottam?

Nem akartam hogy Lizi hülyeséget csiáljon ezért felhívtam Flórát.

📞

-Szia
-Szia! Figyu tudom hogy hülyeség de nem tudnál kijönni?
-Kiváncsi voltam mikor kérdezed meg! Most fogok leszállni! Tudtam hogy hívni fogsz ezért jöttem! Lizinek biztos szüksége van rám!
-Hát az biztos!
-Na de most letesztem! Írd meg a hitel nevét és mingyárt ott vagyok! Szia!
-Hello!

📞

Remélem Flóra hamar ideér. Nem akarom hogy Lizi kárt tegyen magában!

◇Lizi szemszöge◇

Megfogtam a pengét és kezdtem. Nem segít persze de megnyugtat! Miért kell mindenkinek elrontani ezt a napot? Pedig annyira örültem hogy kijövünk. De lehet nem kellett volna. Sőt biztos! De a koncertet nem hagyom ki!

15 perc múlva lépteket hallottam. Reméltem hogy senki nem akar ide bejonni. Tévedtem ugyan is benyitottak. Csak egy fekete nike cipőt láttam. Majd a telefonom csörgött de kurva hangosan. Flóra volt az. Nem volt kedvem felvenni. Így hát gyorsan kinyomtam.
-Lizi nyisd ki kérlek!-hallottam Flóra hangját. Na jó! Ez hogy a francba került ide? Jaa meg van! Beni!-Nyisd ki azt a rihadt ajtót!-nem volt más választásom. Elfordítottam a kart. Még egy hülye pulcsit se hoztam amivel eltakarnám. Mielött Flóra kinyitotta volna az ajtót egy akkorát vágtam a kezembe amit szerintem nem kellett volna. De a vér csak jött és jött szinte már ömlött.

◇Flóra szemszöge◇

Amikor kinyitottam az ajtót nem hittem a szememnek. Lizi karjából csak úgy ömlőtt a vér. Nem is láttam honnan jön!
- Lizi Úristen!-ordibáltam mint a kurva élet. Próbáltam elállítani a vért de az csak egyre jobban jött. Majd arra lettem figyelmes hogy Lizi elájult. Gyorsan kivettem a telefonomat a zsebemből és hívtam a mentőket.

Azt mondták 10 perc és jönnek. Már a könnyeim jöttek. Nagyon rossz volt így látni a legjobb barátnőmet.
-Benii!-üvöltöttem mivel erről neki is tudni kell. Ez alap! Nem kellett sok idő mert már itt is volt. Szinte bedöntötte az ajtót. Amikor Beni épp megszólalt volna megérkeztek a mentősök. Megfogták Lizit és gyorsan levitték a kocsihoz. Ott hordágyra tették. Beni beszállt hozzá. Én pedig hívtam egy taxit mivel gyorsabb mintja gyalogolnék. Tudom hogy drága meg minden de mkst ez pont nem érdekelt!

10 perc alatt oda értünk. Gyorsan kifizettem és már rohantam is be. Megkérdeztem merre viszitték Lizit majd odasiettem. Pont akkor vitték be a műtőbe. Beni leült egy székre. Amikor ada értem csatlakoztam hozzá.
-Mi történ?-kérdezte a cipőjét nézve.
-Nem tudom amikor kinyitottam az ajtót azt láttam hogy Lizi karjából csak úgy ömlik a vér. Próbáltam megállítani de egyre erősebben jött majd láttam hogy elájult és hívtam a mentőket.
-Aha. És ez mind igaz lenne?

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Where stories live. Discover now