-Egy pillanat csak jött egy vendég!-szaladta az ajtóhoz. Odanéztem az ajtóhoz. Legszívesebben csak bőgtem volna a látványtól. Máté volt az! Efogja rontani az egész bulit. Azért remélem nem a szoba közepén fogja megdugni a kis picsákat. Mátéról tudni kell hogy a bulikba mimdig a földig issza magát, lefekszik mimden ribancal. Amikor még együtt voltunk utáltam hogy nem jött haza a bulikból csak másnap délután. Az biztos hogy nem fogok hozzá szólni!Nem úszom meg mivel Máté elkezdett felém jönni. Gyorsan odamentem Biához.
-Mit is akartál kérdezni?
-Azt hogy ki az a lány aki abba a mustársárga pulcsiba van?
-Lakatos Eszter.
-Nem ismerős!-majd odanéztem a lányra és pont akkor vette le a pulcsit. Egy fekete husszú ujjú poló volt rajta amiből a fél melle kint volt. Ez egy igazi kurva.
-De amúgy tök jó fej meg minden!-ja gondolom! Monta majd megkerestem Benit.|23:55|
Már csak 5 perc van éjfélig. Mindenki bement a nappaliba és ott vártul az új évet. Mátéval szerncsére nem futottam össze. Nagyon nincs kedvem vele beszélgetni! 4 perc múlva már mindenki várta a ,,csodát".
Már csak pár másodperc van hátra. Beni odajött hozzám. 5, 4... számoltak a többiek. Majd ott a 3-nál Beni lecsapott ajkamra. Ez a csók egy tökéletek új évi csók volt! Majd azt hallottuk hogy mindenki azt kiabálja BUÉK! Majd Benivel csatlakoztunk a többiekhez.
|02:05|
-Szia!-jött oda a konyhába Máté, próbáltam úgy tenni mintha nem hallottam volna.-Most komolyan ezt fogod csinálni?-nem válaszoltam próbáltam elmenni de nem sikerült mert Máté az utamba állt.-Kérdeztem valamit!
-Máté megcsaltál! Szerinted jópofiznom kéne veled? Ha? Esetleg a vörös szönyeget ne terítsem ki? Ne szórakozz!-löktem arrébb. Benit kerestem akit nem találtam. Felmentem az erkélyre és ott volt. De nem volt egyedül, Eszterrel volt. Eszter pont megakarta ölelni Benit csak észrevett.
-Ti mi a framcot csináltok?-mondtam.
-Mi csak kijöttünk az erkélyre! Bent olyan fülledt levegő volt.-Magyarázta Eszterke.
-Ja szóval a fülledt levegő miatt akartad megölelni Benit?-vettem magasabb hangerőt.
-Mi? Én nem akartam megö...-nem fejezte be mert a szavába vágtam.
-Na jó én befejeztem nyaljátok ki egymás seggét de engem haggyatok ki ebből!-ordibáltam majd kitohantam. Beültem a kocsiba és csak mentem.◇Beni szemszöge◇
-Na jó én befejeztem nyaljátok ki egymás seggét de engem haggyatok ki ebből!-ordította Lizi majd kiviharzott. Gyorsan utánna futottam. Mielött kimentem volna elkértem GerY kocsi kulcsát mert tuttam hogy Lizi elviszi a kocsit.
Megpróbáltam utolérni ami nagy nehezen sikerült. Láttam hogy Lizi valamit keres mert feloltotta elöl a villanyt. Mivek nem figyelte az utat áent a másik sávba ahol nekiment egy másik aoutónak és az árokba borult.
أنت تقرأ
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
أدب الهواة|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...