11.rész

494 25 5
                                    


-Alex....Alex meghalt!-nem sírtam. Rebeka nagyon imádja Alexet (nem járnak) és nem akarom megbántani.
-Részvétem! Most ennem kell késöbb beszélünk! Pussz!
-Oké! Szia!-és ezzel letette. Beni után siettem aki már a medencében úszott. Kerestem egy napozó ágyat ahol tudok egy kicsit pihenni. Elgondolkoztam mi történhetett Alexel. Tudom hogy utálom meg minden de azért még is csak kiváncsivagyok mit csinált ez a gyökér. Legalább nem áll közénk!

|1 óra múlva|

A telefonom rezgett. Valami irodától jött értesítés.

📩

,,Kedves Liza! 24 óráig 50% kedvezménnyel vehet meg egy páros bepélő jegyet a Római Shawn Mendes koncertre. A koncert idő pontja: 08. 30."-ez után leírták a foglalást kódokat vagyis minden szart ami kell a jegy foglaláshoz.

📩

-Nem jössz be?-könyökölt a medence szélér Beni.
-Mingyárt!-gyorsan írtam Mercinek hogy nincs-e kedve eljönni velem a koncertre. Azért nem Benit hívom mert ő nem igazán szereti Shawn-t. Letettem a telefonom és bentem a medencébe. Beni hátára másztam.
-Hé!-momdta én erre pedig csak nevettem. Adtam egy puszit a fejére. Nagyon jól elvoltunk. Hülyültünk meg minden. Fél óra múlva meguntuk a vizet. Megtörölköztünk és felmentübk a szobába. Meg beszéltük mi lesz a delutáni program. Tropilálium➡Állatkert. Holnap pedig Playt. Félek egy kicsit hogy megfognak bámulni. Hogy Benivel csak úgy lazán kézenfogva bemegyünk.

|14:22|

Elkészültünk és most megyünk a tropikálimba (kocsival mert elég messze van). Azt mondta Beni mingyárt jön addig szálljak be a kocsiba. Úgy döntöttem nem megkepem Benit. Én fogok vezetni. Kiváncsi leszek mi lessz a reakciója. Beni kinyitott az ajtót.
-Hát te?
-Én figok vezetni!-nevettem.
-Na jó vicc! Vagy ezt most komolyan gondoltad?
-Ahhaaaaaa! Lecciiiii!
-De ne törd össze a kocsit!
-Oké-adtam neki egy csókot. Azt tudni kell hogy nem vagyok valami nagy soffőr. Nem az hogy nem tudok vezetni csak egy kicsit béna vagyok. De még nem törtem össze kocsit. Szerencsére. Fél óra múlva oda értünk. Beni szerintem sík ideg volt. Visszafélé turi ő vezetd. De szerintem nem voltam annyire rossz. Amikor beléptünk nagyon sokan álltak sorba. Úgy döntöttünk mi ezt nem várjuk ki. Beszálltunk a kocsiba és indultunk az állatkertbe. Itt már kisebb volt a sor. 20 perc múlva jutottunk egy oénztárhoz. Egy kezdő kis csaj volt aki azt se tudta mit csinál. Szuper😒. Nagyon sok állatot láttunk. A majom tól elkezdve a zsiráfon át a kengurúk ig mindent láttunk. A kedvencünk a kis jeges macik voltak. Irtó cukik voltak.

|2 óra múlva|

Most végeztünk. Vissza megyünk a szállásra makd utánna pedig kimegyünk valahova drónozni. Egy jó 20 perc múlva Flóra hívott.

📞

-Szia! Át tették mára a meccset. F nyolckor lessz.
-Hali. Om oké! A helyszínt majd küld el!
-Oksa!
-Ott tala! Pusszi-bú suzott el tőlem.
-Sziaaa!-akkor megvan az esti program.

-Benii-ordibáltam.
-Igen!-jött ki a fürdőből egy szál törölközőben.
-Most szólt Flóra máratették a meccset. Tudod a némethekkel.
-Ja igen! Itt pesten?
-Igen fél nyolckor. Ugye megnézel?
-Aha úgy sincs más dolgom!

|19:00|

Most ért véget a meccs elötti edzés. Most kezdenek beszivárogni az emberek. A Némethek nem kis pályások.

Beni szemszöge

|20:07|

A meccs eddig nagyon jó! Mi vezetün 4 pontal. Lizi nagyon ügyes meg oersze a többiek is. Persze hogy ezt a meccset levideózom a powáknak. Már nagyon sok kérdés érkezett facebookra. Lessz miből válogatnunk.

|20 perc múlva|

Nem hiszek a szememnek. Lizi megszerezte a labdát a Némethektől. Épp amikor ugrott fel az egyik játékos ellökte és most.......

Hello! Ma van a myár utolsó napja és ma szeretnék minél több részt megírni mert nem tudom suli időbe mennyi időm lesz írni. Persze itt a hétvége szóval a héten sok rész lesz de a következő hetekben nem tudom mennyi időm lesz. Próbálok erre is időt szánni de nem ígéreg semmit! A következő részekhez viszont jó olvasást!😘❤

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin