|Október 16.|
|08:47|Most keltünk fel. Kómás fejjel kivánszorogtam a fürdőbe. Rendbe tettem a fejemet és egy ruha után kutakodtam. Nagynehezen talaláltam egy megfelelőt.
Amikor már mindenki kész volt lementünk reggelizni. Én pirítost ettem Beni egy kis salit evett. Flórának nem volt étvágya. Nem volt túl vidám! Vajon a szerelmi életével van baj? Én úgy tudom most nincs együtt senkivel. Vagy lehet? Majd megkérdezem!
Reggeli után elmentünk a városba. Megnéztük a város nevezetességeit. Majd ebédeltünk és már jöttünk vissza a hotelba mivel összekéne pakolni.😣
Sikeresen összepakoltunk és idultunk a reptérre. Gyalogoltunk mivel itt a taxik rohadt drágák. De tényleg!
Becsekkoltunk meg minden és kezdőthetett a 3 órás várakozás. Ami most nagyon lassan telt. Szokásosan körülnéztünk a shopban. Aztán leültünk egy padra. Aztán csak nézünk ki a fejünkből. Beni telefonál legalább ő elvan 😒.
-Flóra! Minden rendben? Olyan szomorúnak tűnsz!
-Persze!
-Nekem elmomdhatod! Tudod!
-Tudom de ez most más!-hoppá! Akkor tényleg van valami.
-Nem más! Most szépen megnyugodsz és elmondod az egészet!
-Oké!-türte a haját a füle möge.-Hát egyik nap elhívtak egy házi buliba amire elmentem. Nem ittam olyan sokat! Majd lefeküdtem....Kolossal-(volt osztálytársunk (Kolos Marcell) )
Mi a fasz? Azzal az egoista barommal? Nyugi Lizi ez nem a te dolgod!
-Aha. Értem! És most ez egy északás kaland volt?
-Nem tudom mert az óta nem láttam!
-Akkor szerintem minél elöbb beszélj vele!-próbáltam megnyugtatni.
-Oké!-ez után az idő csak úgy repült.Majd arra lettünk figyelmesek hogy Beni pofázik.
-Nem kéne menni?
-Dee!-mondtam majd attam neki egy csókot és elindultunk a gép irányába.|Leszállásnál|
Gyorsan megérkeztünk. Néztünk vonatot amivel haza megyünk. Fél óra múlva megy. Flórának 10 perc múlva megy a vonata mivel ő győri.
Elbúcsúztunk tőle és az alluljáró felé mentünk. Út közben találkoztunk pár powával. Olyan arik voltak 😍!
Elsétágattunk majd siettünk vissza. Felszálltunk és kerestünk egy jó helyet. Még egy powával találkoztunk. Wow milyen menő barátom van 😂❤!
-A celeb!-nevettem amikor megtaláltuk a tökéletes helyet.
-Hát ilyen ez!-nevetett majd közelhúzott magához és megcsókolt. A csókja még mindíg ilyan édes volt és megnyugtató. Imádom!😍Sziasztok! Köszönöm a 810 megtekintést és a 106 votet! További jó olvasást! Puszi!😘❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||
Fanfic|Tóth Liza| |Egy 18 éves veszprémi lány. Verseny szerűen kosarazik és ez mellett modellkedik. Visegrádi Máté-val már lassan 1 éve vannak együtt. Egyik nap az egyik legjobb barátnőjétől Pollától kap meghívást egy bulira amit Pécsen rendeznek. Ott ta...