2.rész

932 45 1
                                    


|Július 18.|

Reggel az ébresztőm pittyegésére kelltem. Szinte kipattantam az ágyból. A fürdebe rohantam ahol megmosakodtam. Majd ettem egy kicsit a tegnapi görög salátából. Amikor végeztem a gardrób felé vettem az irányt. Elővettem egy kisebb utazó taláskát és elkezdtem pakolni. 1 óra alatt kész lettem. Átöltöztem majd mentem egy étterembe ahol Zsófival fogok ebédelek. Amikor indultam a kocsihoz Polla írt egy sms-t.

📨
Szia. Mégse kell eljönni értem mert Bence meglepett hogy egy nappal elöbb jöttek haza. Nyugodtan indulhatsz késöbb. Pusszi😘!
📨

Vissza írtam neki és már indítottam a kocsit mert késésbe voltam. Nagyon siettem. A lámpáknál voltam ahol éppen zöld volt. Amire odaértem sárga lett így még gyorsan átsuhantam. 5 perc múlva oda is értem. Zsófi egy asztalnál ült és telefonozott. Megöleltük egymást és leültünk.

-Kértél már valamit?-kérdeztem.
-Aha egy fantát.-mosolygott. Majd a pincér odajött hozzánk és Zsófinak kihozta a fantát meg elkérte a rendelést.
-Mit hozhatok?
-Én egy coca cola ligtot kérek és lazacot salátával.
-Ugyan ezt.-monda Zsófi.
-Rendben 20 perc és hozom.
-Na és miujság? Hallom mész ma Pécsre.
-Ja Polla meghívott. Kicsit félek az úton mivel még nem vezettem arra.
-Jajj te félsz? A te kocsidban halálos iram van.-nevetett-és kik lesznek ott?
-Nem tom gondolom sok videós meg Polla barátai.
-Máté?
-Canadában van. Üzleti úton.
-Ahha értem-Majd a pincér kihozta a kajákat. Ez után még sok mindenről beszélgettünk. Zsófival egy csapatban játszunk már egy jó ideje (kosárlabda). Az apjánál dolgozik egy elég jó cégnél. Ő is veszprémi mint én. Nyolcadikban találkoztunk egy kosártáborban. Székesfehérvárra költözött tavaly decemberben így nem sürün talizunk. Mindennel végeztünk majd szoltunk a pincérnek hogy fizetnénk. Zsófit meghívtam bár láttam rajta hogy nem igazán akarja. Elbúcsuztunk egymástól majd haza mentem.

|15:23|

Most kezdek el készülődni. Először sminkelni keztem. Semmi extra alapozó, szempillaspirál, vékony tus  vonal és egy halvány szájfény. Ruhák, hát igen nagy nehezen de megtaláltam a tökéletes outfitet.

 Ruhák, hát igen nagy nehezen de megtaláltam a tökéletes outfitet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


|16:11|

Teljesen kész vagyok. Indulhatunk. Az úton egy fekete audira lettem figyelmes ami egypárszor megelőzött. Nem érdekelt mert, csak az útra koncentráltam. De a szemem sarkából láttam sokszor nézett. Leszarom. Már csak 1 óra és ott vagyok. Az audi eltünt de minegy. Jelenlek 140-el megyek de eddig volt ez több is. Egy táblára lettem figyelmes; Pécs 54 km. Nincs már sok hátra. De észrevettem hogy kevés a benzin. Így hát kerestem egy benzin kutat. Meg is álltam. 20 perc múlva indultam.

|18:34|

Kis csúszással de megérkeztem. Közeledtem a bejárathoz és hallottam az egyik kedvenc számomat (⬆felül!⬆). Amikor beértem Polla ugrott a nyakamba.

-Szia-mondtam.
-Hali-ordította mivel hangos volt a zene-figyu arra van a pia de ne bassz be mert holnap szükségem lesz rád.
-Nem terveztem. Ne aggódj.
-Hát izé arra van valahol Anett Bencével. Ja meg vannak akiket szerintem nem ismersz. Például Benit. Gyere!-húzott el a bejárattól-Beni! Ő itt a barátnőm tudod Liza.
-Tóth Liza-nyujtottam a kezem.
-Nagy Beni-mondta és kezet fogtunk-a kosárlabdázó igaz?
-Igen.
-Polla!-üvöltötte valaki és Polla távozott köreinkből.
-Szogtam nézni a vidóid szerintem nagyon jól csinálod!-mondtam és leültün egy kanapéra.
-Köszi-nevetett. Sok mindenről beszélgettünk. Még titkokat is montunk a másiknak. Csináltam egy képet instára és ezt a szöveget írtam alá: BFF @benedeknagy ❤. Beni is kitette ugyenezt. A kép szerintem tök vicces lett. Úgy nézünk ki rajta mint akik bevannak szívva. Kb. 2 óra múlva vége lett a búlinak senki se lett részeg. Szerencsére. A buli során nem csak Benivel beszélgettem Boldzerral is elég jól elvoltam meg Anettal is sokat dumáltam. Rendbe ragtuk a helyet majd mentünk a hotelbe (Bence,Polla,Beni és én). Én Benivel egy szóbában alszok. Sajnos Polla hülyén kérte a szobákat mert mind két szobába francia ágy volt. No de mindegy. Mimdketten letusoltunk majd aludtunk. Hajnali 2-kor csörgött a telefonom. Máté volt az. Kimentem a folyosóra.

-Szia-nyávogtam.
-Hello. Mi az a kép instán?
-Jajj Máté nehogy már féltékeny legyél. Csak barát ott van.
-Biztos?
-Biztos! Máté én soha nem csalnálak meg. Még is hogy gondoltad?
-Jó sajnálom. De nem ezért hívtalak. Van egy rossz hírem. Apámnak ajánlottak egy nagyon jó állást itt Canadában. És-itt megált egy könnycsepp csordült ki a szememből-apám elfogadta.
-Mi? És akkor mi lesz velünk? Egyáltalán mikor költöznétek?-ordítottam sírva.
-2 hónap múlva. Tudod arra gondoltam te is jöhetnél velünk. Canadában is biztos van jó állás.
-Máté! Ez nevetséges én nem megyek ki Canadába. Itt vannak a barátaim a családom. Nem költözök ki most se soha.-majd letettem a telefont visza rohantam a szobába.

-Ki volt az-kérdezte Beni kómás fejjel. Én nem válaszoltam berohantam a fürdőbe nekidőltem a falnak és lerogytam a földre. És csak sírtam.

Hali! 766 szó sokkal több mint az előző. Igyekezdtem! Remélem tetszik! Jó olvasást a következő részhez!😘💝

||Életem része lettél ||BENIIPOWA FF.||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang