0.3

2.8K 30 0
                                    

Noels perspektiv:

Som den fuckboyen jag är pressar jag mina läppar emot hennes,även fast jag inte vet vem hon är.Men vem bryr sig?inte jag.Hon börjar dra oss mot hennes rum utan att vi släpper ifrån den väldigt dåliga kyssen.Jag sparkar igen dörren innan jag lägger nästan slänger ner henne på den halvstora sängen.Hon ger mig en hungrig blick och där är jag fast.

¨¨

Jag klär på mig alla kläder och sticker ifrån hennes hus.Såklart medans hon sover. Jag är ingen förhållande kille direkt.Dessutom vill jag inte ge henne fel uppfattning om mig hon ska veta hur jag är och inte tro att jag är "jag gjorde frukost till dig"killen.Jag har blivit sårad för många gånger för att kunna ta den risken igen.Min nästan urladdade mobil börjar ringa och Ludwigs namn står klart och tydligt på skärmen.Jag drar åt höger för att svara."Noel"han låter nästan för allvarlig men ändå vet jag att han inte kan hålla sig för skratt."Ja..Ludwig"ett litet skratt kommer ifrån andra ändan."Visste inte att du hade skaffat tjej?Det står överallt"han börjar skratta medans min panik börjar öka innan jag börjar kallsvettas."heeh,vad menar du?jag har ingen tjej?"Det är säkert alla nyhetstidningar som tror ytterligare att de vet allt om mig och mitt liv."Nej jag vet Noel det står bara det överallt på expressen å aftonbladet oshit,det är på dig och nån tjej som dansar"jag nickar innan jag kommer på att han ändå inte kan se de jag gör."Okej,hon var bara en engåns grej liksom..men jag måste dra min lur kommer dö"Jag får ett hejdå av Ludde innan vårat samtal är över.Den där tjejen asså.

Céline's perspektiv:

Philippas skratt ekar i skolkorridoren efter våran andra lektion för idag,matte.Jag ger henne ett leende innan vi går skilda vägar till våra skåp som typ är två km ifrån varandras.Okej typ fem meter ifrån men det känns så långt bort.Jag tittar på vårat schema musik står det klart och tydligt.Skönt enligt mig då på musiken gör vi typ inget mer än att spela musik osv.Jag har tyvärr blivit väldigt horstämplad tack vare internet och min lilla Philippa som aldrig kan stänga sin lilla mun.Det står överallt om "Noel Flikes hemliga flickvän" och jag är verkligen inte hans flickvän? Har fått redapå nu i efter hand att han egentligen är en riktig fuckboy.Hur dum får man vara att tro att han tyckte om mig på riktigt?Jag skakar bort mina tankar och tar den max tio sekunders promenaden till Philippas skåp.Hon ger mig sitt puppyface ännu engång för idag."Snälla Cele jag är verkligen ledsen"jag nickar och kramar om henne."Jag vet".

¨¨

Skolan avklarad.Jävligt skönt.Massa hov1 fans har tydligen hittat mina sociala medier så de är bombade med frågor om mig och Noel.Det finns inget mig och Noel.Så jag har lärt mig en läxa dansa inte med en "kändis" och byt verkligen inte saliv med en heller.Jag får inte bara positiva kommentarer direkt,det är allt från "hora" till "lämna Noel ifred" liksom väx upp.Han följer inte ens mig och då borde dom väll ändå ha förstått?eller?.

Jag sätter upp mitt bruna hår i en väldigt vacker messybun,nej den är verkligen asful men men. Jag går igenom veckans hundra läxor och prov för ett försök om att lyckas.Visst jag är inte dålig i skolan jag klarar mig bra och förstår det mesta men jag blir för stressig och det är då jag hamnar efter i typ allt.

Jag sneglar på min mobil och suckar. Hela min skärm är fylld med kommentarer.

Hora
Fitta
Så jävla ful
Jävla idiot

Lämna Noel
Gå och dö

Jag går in på inställningarna på instagram och inaktiverar mitt kommentarsfält. Så ännu ett problem löst. Jag kan absolut inte förstå varför alla ska hata på mig?varför,jag har inte gjort något fel överhuvudtaget.

Inkommande Samtal från: Philippaaaa!! står klart och tydligt. Utan att tveka svarar jag.

"Heeeej"

Noel's perspektiv:

Min instagram har bombats av frågor om den "mystiska" tjejen som det står på alla nyhets sajter som om det skulle varit det viktigaste att skriva om. Jag lägger upp en ny bild och skriver:
'No Girlfriend' förhoppnings vist så slutar dom fråga alla de orelivanta frågorna. Alla kommentarer börjar rulla in.

'Åh vad skönt'

'Men vem är hon då?'
'Sluta ljuga för oss'

Well, mitt hopp om att folk ska förstå verkar inte vilja gå i uppfyllelse.

-----------------------------------------------------

Men hur ska detta gå?

Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now