1.4

1.8K 23 9
                                    


Céline's perspektiv:

Prinzaugustt, Kiaracollin och 5

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prinzaugustt, Kiaracollin och 5.090 andra gillar detta inlägg.
@Celinelodge: If you listen closley u can hear me not caring.

Prinzaugustt: ohh savage!<3
Someone: Du & Noel!!<333
Someone: Kan inte du & Noel ha insta live???
Someone: Hur kan man va så snygg???
Someone: Savage af!!
Kiaracollin: Min bästaaaaväääään!!!
Someone: Bara jag som inte gillar Tiara elr vad hennes namn nu e?
Philippamolander: Feel you^^

¨¨

'Vad tänker du på?' Han lägger sin hand på mitt lår. 'Inget' han tittar upp från sin dumma mobil, som verkar vara så mycket viktigare än mig. 'Ljug inte, vad e det?Har något hänt?' jag ger honom en dömande blick. 'Döljer du något för mig?' han tittar genast bort, den fittan kan inte ens kolla på mig och erkänna? 'Nej, jag döljer inget för dig!' han börjar bli arg, jag märker det då han alltid flaxar med sina armar när han är sur. Jag lägger armarna i kors och en stor suck lämnar mina läppar. Fuck you. 'Nästa gång, försök inte stöta på min bästavän, hur dum får man vara?!' han kollar på mig konstigt. 'Vad menar du?' som den basic bitchen jag är rullar jag ännu engång på mina ögon. 'Ja, du & Kiara, hon berättade att du stötte på henne & tog på henne' min röst börjar höjas och nästan spricka. Inte idag.

Noel's perspektiv:

'Och du tror på det?' hon nickar, såklart att hon tror på sin "bästaväns" små ord. Hon har ju omvänt hela jävla historian. 'Vet du vad jag bryr mig inte, vill du veta sanningen?' jag reser mig upp ifrån hennes säng. 'Ja..' jag kommer såra henne, kanske lika bra? Jag kommer aldrig bli lycklig eller få riktiga jävla kännslor. 'Hon din så kallade "bästavän" började stöta på mig!, hon frestade mig på många sett. Jag försökte så gått jag kunde att låta bli okej.' jag ser hur hennes ögon börjar vattnas. 'Hon bad mig att göra något åt saken och där vi kysstes väldigt intensivt. Och det bästa med allt detta jag drog fucking ifrån!För att det var fel!Det var inte du.' ett antal tårar har tagit plats på hennes kinder. Hon tittar på mig med en tom blick. 'Dra här ifrån...DRA!!' jag drar åt mig mina grejer och går medans min flickvän är helt förkrossad eller rättare sagt mitt ex.

______________________________________
Well...mitt hjärta e krossat i tuuusen bitar, någon som feeling me??!! :((((

Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now