Q/A

1.7K 20 5
                                    


Noel:
Q: Varför tog du inte kontakt med Céline tidigare?
A: Jag ville ge henne space, men det gick inte så bra i slut ändan.
Q: Varför kan du inte vara lojal?
A: Grejen är att jag har svårt för känslor, men Céline är den enda jag faktiskt har älskat & brytt mig om, och att jag inte kan vara lojal till 100% har med att jag är väldigt osäker som person.
Q: Hur var USA?
A: Det var maxat, men allt roligt leder alltid mot sitt slut. Som mig och Céline tillexempel.
Q: Har du känslor för Céline?
A: Jag har absolut känslor för henne, och dom kommer nog aldrig försvinna. Hon har liksom fastnat i mitt hjärta & jag kommer inte kunna släppa taget om henne till fullo.
Q: Hur känns det för dig att hon är tillbaks i Sverige?
A: Det är väll roligt? Jag har ju inget emot henne men det är nog bäst om vi inte har någon som helst kontakt på nån månad, för vårt bästa.
Q: Tycker du om att killarna är så mycket med henne?
A: Ja absolut! De ska ju inte behöva säga upp kontakten med henne bara för att vi inte är ett par just nu. Hon är en underbar tjej på alla sätt som finns så jag ser inte problemet i det.
Q: Favorit låt?
A: Det är svårt att säga då jag har så många, men jag kan väll va lite ego & säga Pari.
Q: Skulle du kunna tänka dig en framtid med Céline?
A: Som det ser ut nu, aldrig. Men man vet aldrig i framtiden det återstår att se. Dessutom är vi fortfarande unga jag är liksom 20 och hon är 18.
Q: Vad tycker du om Axels taco skills?
A: Går inte att beskriva, hans skills e maxade.
Q: Är du taggad för 2018?
A: Ja! Jag är på högvarv, detta året kommer bli mitt & killarnas år och det kommer bli så maxat & ännu mer fet musik kommer att släppas.

Ludde:
Q: Har du känslor för Céline?
A: ...Ehm pass
Q: Vad tycker du om Zara efter allt drama?
A: Dramat var fett ovärt, men hon är en underbar person bakom allt. Men vi kommer aldrig kunna prata utan att det kommer bli ett till storslaget bråk liksom.
Q: Är det sant att du var otrogen?
A: Nej absolut inte, skulle aldrig göra så mot någon och inte minst mot mig själv.
Q: Hur känns det att Céline är tillbaka?
A: Heeelt jävla fantastiskt!
Q: Vad vill du hinna göra under 2018?
A: Ha massa tunga konserter, producera & släppa ny musik, umgås med familj & vänner, åka till grönan. Och massa annat, RESA.
Q: Vad tycker du om allt drama mellan Noel & Céline?
A: Har inget speciellt att säga mer än att det är ganska irriterande, då alla vet att de älskar varann oavsett till 110%
Q: Hur ser du på kärlek?
A: Det är fett kefft, jag tror inte på att man kommer hitta den rätta då man kan lika gärna träffa någon på krogen & klicka så jävla bra med den personen men ändå har man fru & kids liksom? Nej det går inte ihop.
Q: Vill du ha familj i framtiden?
A: D klart att jag vill ha det men just nu har jag svårt att se mig med två kids liksom.
Q: Beskriv Céline med fem ord
A: Snäll, omtänksam, rolig, unik & underbar

Dante:
Q: Hur går det med Olivia?
A: Det flyter på
Q: Vad tycker du om dina "fans"
A: De är underbara på alla sätt och det är så sjukt hur mycket tid dom lägger ner på oss. Jag är evigt tacksam utan dom skulle vi inte stå här idag!!!!
Q: Vad tycker du om killarna?
A: Jag älskar dom, de är mina bröder i alla lägen.
Q: Vad känner du om 2018 hittills?
A: Att det kommer bli ett bra år, visst det kommer komma motgångar men det är bara att kämpa sig igenom det!
Q: Hur var ditt nyår?
A: Mitt nyår var bra, firade med dom jag älskar och tycker om. Finns inte något bättre sett att inviga året på.

Axel:
Q: Hur bra är du på att göra tacos?
A: Jag är VÄRLDS bäst!!
Q: Alla behöver än som dig i sitt liv
A: Vad glad jag blir
Q: Hur mår du?
A: Jo jag mår bra tackar som frågar det var väldigt snällt av dig.
Q: Vad tycker du om 2017?
A: Året var till en viss del magisk, absolut har våran tour en stor del i det. De var bara så magiskt att kliva upp på Gröna lunds scen och se över 17 tusen+ stå framför än och fylla upp allt space som finns. Det var en av de bästa minnena från 2017!!!
Q: Hur ofta inträffar en taco kväll i ditt liv?
A: Varannan vecka kanske? Jag älskar tacos!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now