2.4

1.6K 26 2
                                    


Zackclark, Axeljiggy, Jacobbb och 9

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zackclark, Axeljiggy, Jacobbb och 9.378 andra gillar detta inlägg.
@Celinelodge: Why you still breathing?

Visa alla 98 kommentarer:
Someone: Lovar jag är död
Someone: Har du hört killarnas nya låt?
Dantelindhe: Ring facetime!!
Someone: Åhh finaste Dante, han borde vara fett slut nu??
Someone: När åker du tbx till Sverige?
Zackclark: Hottie
Jacobbb: Damnnn
Someone: Nope I'm dead.
Philippamolander: Kan du svara sms??

Jag ringer Dante på facetime, klockan e typ tre på natten hos dom & han vill prata. Vårat samtal conectar och hans ansikte är på hela min skärm.

-'Heeeeeeeej!!' halv skriker jag men kommer på mig själv och börjar asgarva.

-'Shooo, hur har din dag varit??'

jag fyller i honom med all information vad jag har gjort idag och ja hela månaden. Jag har verkligen saknat honom,min bästavän. Dante hälsar på någon som går in i hans rum, personen sätter säg i sängen. Jag kan inte se vem det är, men när han börjar prata stannar mitt hjärta. Noel, han verkar inte se att Dante snackar med mig då han snackar på om allt möjligt, jag lyssnar, Dante ler mot mig innan han besvarar Noel.

-'Har du sett hennes senaste bild?Såklart du har, fan vad snygg, eh jag ska inte snacka om henne..Okej? Jag har gått vidare' jag sväljer, såklart. Jag har också gått vidare...

Jag börjar pilla med mina naglar. Nu när jag hör Noels röst igen, känner jag att det är något som saknas inom mig, och det är självaste Noel själv. Jag har inte gått vidare, kommer jaag någonsin att göra det? Och Zack?! Céline skärp dig, gasta upp dig.

-'Dante,jag måste gå sovgott!!' innan jag lägger på hör jag Noel i bakgrunden.

-'skojaru har du snackat med henne hela tiden?!'

Fan, inte igen.

____________________________
OMG. DERAS NYA LÅT, GER MIG FUCKING LIIIIIIIV.

Jag kan ta dig till parice, fashion week är i London, vi kan flyga imorron för det finns pengar på kontot.




Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now