1.2

2K 30 10
                                    


Noel's perspektiv:

Som en vana kollar jag åt vänster. Ingen ligger där, det slår mig att jag är hemma hos mig och inte hos Céline. En ganska så stor suck lämnar mina läppar innan jag går igenom mina sociala medier. Jag drar åt mig en vit t-shirt och mina blåa slitna jenas. Ready to go.

Det vita huset blir tydligare & tydligare för varje steg som jag tar. Försiktigt knackar jag tre gånger på trä dörren. Céline's mamma Lena öppnar dörren med ett leende på läpparna. 'Hej Noel! Céline sover fortfarande men du kan ju gå upp till henne, så blir hon nog superglad när hon vaknar' jag nickar innan jag går upp för den vita trätrappan. Försiktigt öppnar jag dörren, hon sover. Jag stänger dörren om mig & låser innan jag klär av mig mina kläder för att sedan krypa ner brevid henne. Mina armar slingras runt om henne.

¨¨

Céline's perspektiv:

Försiktigt öppnar jag mina ögon, ett leende placeras på mina läppar när jag känner ett par armar runt om min kropp. Jag vänder mig om & får syn på en sovandes Noel. Jag lämnar blöta kyssar från hans käke till ner på halsen. Han börjar gny lite innan hans ögonlock sagta öppnas. Han drar in mig i hans famn innan våra läppar pressas emot varandras. 'En natt utan dig är för lång tid' jag instämmer, vill ha honom vid mig dygnet runt. 'Céline Madison Lodge, jag vill prova' jag kollar på honom,vad menar han nu? 'Vad vill du prova?' han ler innan han pressar ihop våra läppar igen. Ett pirr i magen uppstår och jag kan inte förstå om allt detta händer eller om det är en dröm. 'Du & jag' jag ler innan jag myser in mig i hans famn.

¨¨

Det verkar vara offentligt nu, eller ja iallafall bland vänner & familj. Och det är väll ändå en stor grej? Noel Johan Ossian Flike är nu officielt min underbara prinz. Jag sätter på min berömda spotify lista medans jag gör mig iordning för något event som killarna ska gå på.
Två notiser poppar upp på min låskärm. "Prinzaugustt har precis lagt upp ett inlägg" "Prinzaugustt har tagat dig i ett inlägg"

 "Prinzaugustt har precis lagt upp ett inlägg" "Prinzaugustt har tagat dig i ett inlägg"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ludwigkronstrand, Celinelodge och 9.490 andra gillar detta inlägg.
@Prinzaugustt: Min andra halva igenom allt 🌹@celinelodge

Someone: Omggg yeees!!!!!
Someone: Äntligen
Philippamolander: I told so
Someone:Uschhh
Someone: Åhh ni skojjar!!
Celinelodge: Bara din 🌹
Ludwigkronstrand: YES!!
Axeljiggy: BAAMM
Dantelindhe: 🌹🌹

__________________________________

Fett rörigt kapitel hahah. Dessutom så ser allt skevt ut pågrund av datorn såå.
Goals.Goals.Goals.GOALS.


Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now