1.3

1.9K 28 17
                                    


Noel's perspektiv:

'Babe det var länge sen' hon gör sitt puppyface innan hon tar av mina kläder medans jag tar av hennes. Jag pressar ihop våra läppar innan vi landar på den stora dubbelsängen. Jag lämar små blöta kyssar längst med hennes mage & uppåt till hennes bröst. Jag trär på kondomen innan jag försiktigt trycker mig in. 'No-el' flera stön lämnar våra läppar. 'Cassie' jag ökar tempot.

'Du vet var jag finns' jag stänger dörren bakom mig. Ett leende placeras på mina läppar.

¨¨

Céline's perspektiv:

Jag är världens lyckligaste tjej på hela jorden. Mitt liv har helt enkelt blivit helt perfekt, har en underbar pojkvän, min drömprins. Jag bryr mig inte längre om vad andra säger om mig för jag vet att Noel älskar mig och det är de enda jag behöver. Jag ler alltid när jag tänker på honom, han är mitt lyckopiller. Jag borstar igenom mitt medellånga bruna hår som slutar strax vid naveln. Idag ska jag träffa min mest saknade bästavän som flyttade till amerika för två år sen. Kiara Collin. Har inte varit såhär taggad på evigheter. Vi ska mötas upp i centrum där vi alltid brukade hänga och spana in killar, haha. Jag tar det jag behöver som mobil & plånbok innan jag beger mig till centrum.

¨¨

'Omg!!' vi springer emot varadra och möts i en efterlängtad kram. 'Guuud vad länge seen' jag nickar, min allra bästavän är tillbaka. 'Hur var det i Florida?' hon ger mig en blick som tyder "Älskar" 'Deet var så bra, och det fanns så snygga killar där! Men vad har hänt sen sist då?' Om hon bara visste. 'Så sjukt mycket! Ehh jag har skaffat kille bland annat' hon kollar på mig och ler. 'Jasså vem e denna killen då?' jag ler innan jag berättar allt för henne. 'Wow så ni hånglade & tidningarna snappade upp det och nu är ni ett par' jag nickar, det är lite sjukt endå. 'Ah, om du vill så kan du ju få träffa honom idag, ett gäng ska komma över till mig' hon nickar ivrigt. 'Absolut jag måste ju lära känna min bästaväns kille' jag ler. Gud vad jag har saknat henne.

Kiara's perspektiv:

Noel Flike..Har förstått att han är med i någon musik grupp. Aja skit samma. Jag tar upp min mobil för att gå in på sociala medier, eventuellt ska jag lägga upp en instagram bild. 'Vilken bild ska jag lägga upp?'.

 'Vilken bild ska jag lägga upp?'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Celinelodge och 3.600 andra gillar detta inlägg.
@Kiaracollin: Hi sweden.

Someone: Come back to Florida!!
Someone: Come back to Cali!!!
someone: So prettyy
someone: <333
Celinelodge: Fina vään<33

¨¨

Noel's perspektiv:

Killarna och jag går in i den vita villan. Vi ska bara hänga och typ spela spel & sånt med Céline, Philippa och hennes vän som har bott i amerika. Vi hör höga skratt ifrån vardagsrummet så vi går in dit. 'Shoo!!' Dante glider in först medans vi andra kommer strax bakom honom. Jag möter min flickvän i en kyss innan jag kramar om de andra två. 'Kiara' 'Noel' vi ler innan vi sätter oss med de andra. Hon såg fett bra ut, verkligen min typ av tjej. Hon tittar på mig och ler, hennes leende är så jävla fint. 'Noel & Kiara ni kan väll hämta dricka i köket?' Céline tittar på oss med ett leende vi nickar innan vi går in till köket.

'Så du är den omtalade Noel' jag plockar fram drickan. 'Jag antar det' ett skratt lämnar hennes läppar innan vi häller upp cola och fanta i glasen. Hennes kropp är dödlig, jag slickar mig runt läpparna. Noel skärp dig.

Kiara's perspektiv:

Jag ser i ögonvrån hur han slickar sig om sina läppar. Ett leende placeras på mina. Medvetet böjer jag mig frammåt för att "nå" bättre. Mer så att han kan kolla lite extra. Jag vänder mig om så jag hänger på diskbänks kanten. Biter mig svagt i läppen för att få reda på vad han kommer göra eller om han ens kommer göra något. 'Du gör mig sugen..' han tittar ner i golvet innan han ställer in läsken i kylskåpet igen. 'Så gör något åt det' jag går fram till honom. Hans händer placeras på mina höfter och mina armar runt om hans nacke. Han pressar ihop våra läppar, som snabbt övergår till hångel. 'jag kan inte' han drar bort innan han tar tag i brickan med all dricka och går till de andra. Bara han inte berättar det här.

____________________________________

Okejjjj, asså ville bara få in drama. Vet inte om det blev bra men ni kan ju gärna berätta vad ni tycker.Fååe panik på guuud. Assååå min babe Ronja spelar Kiara om ni skulle undra hha, sorry boo!!<33 @Dantesbride


Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now