0.4

2.5K 31 2
                                    

Céline's perspektiv:

Små suckar lämnar mina läppar med små mellanrum. Medans mina händer sätter upp mitt bruna hår i en slarvig bulle mitt på huvvet. Dagarna blir bara segare & segare för varje dag som paserar. Philippa har skaffat kille, Daniel aka Danne. Han verkar vara bra för henne. Dock så hänger hon mestadels med honom nu så jag & hon hänger inte så mycket med varann längre.

Jag ska på någon pop-up festival här i Stockholm vet faktiskt inte vart den ska hålla hus men det vet nog Philippa om. Imorgon är den en Philippa & Céline dag. Vi ska först till festivalen och sedan ska vi hem till mig för att ha en mysig kväll.

Snapchat: Erik (2) 15:16

Vad vill han ens mig? Liksom låt mig vara & gå vidare.

¨¨

'Céline!!!' min underbara mammas röst fyller upp mina hörselgångar. Jag reser mig upp och går ner till köket som mycket väl luktar tacos. När jag väl kommer ner så sitter redan alla på sina "platser" inte för att vi har några platser men vi sätter oss alltid på samma plats.

'När kommer Philippa hit imorgon?' pappa tittar inte ens på mig medans han ställer frågan utan han häller upp en stor portion tacos till sig själv. Men hur kan jag klandra honom? jag älskar verkligen tacos.'Ehh, runt tre kanske? hon skulle iallafall komma hit och lämna sina grjer innan vi drar till festivalen' han nickar. Jag tar för mig av tacosen.

'Hur var träningen idag Hugo?' ibland kan jag tro att dom tycker om min lillebror mer än mig. Dom ger honom så mycket uppmärksamhet så att det är sjuukt! Men såklart älskar dom mig också men ibland kan jag tycka att det är jobbigt.'jo den va la bra'

¨¨

Snapchat: Erik (8) 19:08

En suck lämnar mina läppar innan jag går in på våran chatt. Vad vill han mig??

Erik:
- 'Jävla hora'
-'Noel Flike alltså? ska du ha det på dehär sättet?'
-'Förstår du hur du får mig att verka?'
-'Den skiten du kommer få kommer inte vara lätt'
-'Asså att jag älskade dig var ett stooort jääävla misstag!'
-'Fan,du är så jävla ful'
-'Snacka inte med mig igen'
-'hahaha'

Men vafan?Vilken jävla psychopat han är alltså.

Jag:
-'Jag är ingen hora då jag inte säljer mig för sex. Håller inte på med Noel utan vi träffades på en fest & dansade tillsammans!Vadå att jag får dig att framstå som någon??Jag har inte gjort ett skit emot dig,gå fucking vidare Erik.Får redan skit dagligen och har slutat bry mig så kör på vad har du att förlora liksom?Att du "älskade" mig hände aldrig ändå.Du var jävligt falsk emot mig och var otrogen ett bra antal gånger!Om du kallar det kärlek så vet du nog inte vad kärlek är!Ful får du tycka att jag är men då är det ju jävligt dubbelmoral då du egentligen tycker att jag är såå himla snyyggg!!hahah liksom bygg en bro och gå över den för att sedan riva ner den.'

¨¨

Noel's perspektiv:

'Spelning idag boyys!!'Axels röst ekar i den halv tomma lokalen vi alla sitter i, innan vi ska färdas till våran replokal. Dantes tjej Olivia är på plats & hon är jävligt härlig tycker jag och säkert de andra.Min tumme placeras på den lilla knappen på min Iphone som sedan låser upp den. Som vanligt så scrollar jag igenom mitt instagram flöde & även rekomenderas för dig flödet. Inte så speciellt egentligen.'Eeyy bror e inte det här din tjej??'jag ger Ludde en mördar blick men väljer att dra åt mig hans mobil.Jävlar.

Jävlar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

7.290 gillar detta inlägg.
@Celinelodge: 'Try to get me'

Celinelodeg har inaktiverat kommentarsfältet.

'Hallå Noel? Hallå?'jag tittar upp på Ludde och även alla andra som nu står och tittar på mig. 'Ehh va??'alla börjar skratta innan alla anklagelser börjar sätta igång igen.'Noel är det såhär att du börjar få kännslor för någon kanske?hmm!!'Dante flinar åt mig innan dom börjar skratta ännu engång.'Nej känner inte ens henne?!Hade bara glömt bort hur hon såg ut..'ryter jag innan jag kastar telefonen till Ludde.'wow förlåt sunshine!!'

-----------------------------------------------------
Gillar ni dom här långa kapitlerna??Jag gör det iallafall,det kan förekomma instagram kapitel om ni vill ha det men bara ibland!!

Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now