0.8

2.2K 20 4
                                    

Noel's perspektiv:

Hennes läppar pressas emot mina. Jag lägger mig över henne utan att avbryta vårat hångel. Hon drar av sig sin tröja och lika dant gör jag. Vårat hångel blir intensivare & intesivare för varje sekund som går. Innan jag hinner blinka ligger våra kläder på golvet. 'Kondom' hon ger mig den och jag trär snabbt på den innan jag trycker mig inn i henne.

Vi båda ligger och flosar som galningar. Hon ler emot mig. Jag reser mig upp för att ta på mig mina kläder igen. 'När kommer du tillbaka baby?' hon ger mig en intensiv blick. 'När jag känner för det' hon gör sitt puppyface. 'Okej ikväll' hon ställer sig upp och ger mig en kyss. 'Inte nu Cassie' hon drar ifrån innan hon tar på sig sina kläder. med bestämda steg går jag ut från hennes lägenhet. Cassie är jag vet inte vad hon är typ en kk. Ibland hänger vi som vanligt och ibland handlar det bara om sex. Min mobi börjar vibrera i min ficka så jag drar smidigt upp den. 'Céline' står över skärmen, jag drar mitt finger åt höger för att svara. 'Tjoo' mina steg fortsätter i samma riktning, hemmåt. 'Wazup?' jag kan tänka mig att ett litet leende pryder hennes läppar. 'Eh, inget speciellt durå?' jag öppnar dörren till mitt hem. 'Nej inget men skulle du vilja träffas?' jag kollar mig i spegeln, fixar till mitt hår och tar lite mer parfym. 'Absolut,Phils?' jag öppnar dörren igen. 'Ah det blir bra syns augustt'.

¨¨
Céline's perspektiv:

'Noel sluuta' jag skrattar så att jag håller på att spricka. 'Men bilderna blir ju bra!! Drick från din milkshake,vill få en bra bild!' jag gör som han säger, haha fyfan. 'Bäst för dig att den blev bra!' han äter en pommes innan han kollar ner på sin mobil igen. Jag får en notis på min mobil.
"Prinzaugustt har lagt upp en ny bild" jag klickar mig genast in på notisen. Ett leende placeras på mina läppar.

 Ett leende placeras på mina läppar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Celinelodge, Dantelindhe och 7.599 andra gillar detta inlägg.
@prinzaugustt: Hon tycker att jag e jobbig :(

someone: omg säg att ni dejtar!!
someone: Är ni tsm?
Dantelindhe: Du e ganska jobbig haha!
someone: Euw...
someone: Är ni ett par nu?
celinelodge: HAHA!!<33

**

Noel's perspektiv:

'Nej jag har inga kännslor för henne?' Axel, Ludde & Dante tittar på mig innan de börjar as garva. 'haha förlåt Noel men vi kan inte' asså vafan. Jag sätter mig i en av fåtöljerna då vi ska podda alldeles strax alla vi fyra. Lovar att detta kommer dras upp många gånger.

15:09 Snapchat: Céline <33 skriver...
15:10 Snapchat: Från Céline <33

'Okej Noel vem snapade dig nu?' Ludde ler mot mig. Såklart vill han ha med detta i podden. 'Ehhm, en tjej' jag går in på notisen jag hade fått. 'Ohh, har den här tjejen ett namn?' Axel kollar på mig. 'Ja det har hon, Céline min.. vään!' killarna byter blickar med varann. 'Tveek på den'

Céline <33:
Ännu mer bilder har spridits... som denna tillexempel.

Jag:Men den e inte på oss?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jag:
Men den e inte på oss?

Céline <33:
Nej, jag vet. Tidningarna har dragit in mitt ex i allt detta...

Jag:
Ohh.. men du jag ringer sen!!

'Noel har det hänt något?' jag nickar. 'Kan ta det senare'

____________________________________

Kommer inte vara så mycket som samman kopplar detta kapitlet men tyckte ändå att Erik skulle vara med på något vänster. Funderar påå att ge nån av er en rollllll eller kanske ma bestfriend Ronja!! Aja får seee hur det kmr bli.

Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now